Zaczynają się ogólnopolskie działania wprowadzające nowe pozycjonowanie marki Plus – Plus. Nowe możliwości. Jest to pierwsza odsłona całkowicie nowej platformy komunikacyjnej, mającej w jak największym stopniu odpowiadać na potrzeby klientów Plusa.
Rynek telekomunikacyjny jest dynamiczny, a Plus działa na nim w sposób elastyczny. Biorąc pod uwagę wyzwania i cele jakie stawia sobie marka Plus, operator wprowadza nowe kierunki w swojej komunikacji z rynkiem i klientami. Rozpoczęta obecnie kampania marketingowa jest pierwszym etapem wprowadzanych zmian.
O szczegółach nowej koncepcji, a także o kolejnych działaniach oraz zmianach w ofercie, Plus poinformuje na specjalnej konferencji prasowej, która odbędzie się 18 maja.
Nowa platforma komunikacyjna, jest efektem prac agencji Scholz & Friends, wybranej w trwającym klika miesięcy i zakończonym w marcu 2015 r. przetargu na obsługę strategiczno – kreatywną marki Plus.
Za produkcję nowych spotów odpowiada TFP, postprodukcję powierzono Lunapark, a reżyserem jest Tim Nackashi.
Pierwszy spot:
źródło: Plus
Kan
Skuter w kolorze Orange. Gratuluję twórcą reklamy.
Ja też gratuluję …twórcom reklamy 🙁
A może w kolorze CP? 😉
Jak się gratuluje twórcą?
Bierze się twórcę i się nim energicznie potrząsa = gratuluje twórcą 😀
Powiew świeżości Plusowi się na pewno przyda. Inna sprawa, że usługi i tak mają na poziomie. I to nie tylko net mobilny, ale też usługi głosowe. abonamenty i na kartę mają całkiem konkurencyjne. Trzeba tylko dotrzeć do nowych klientów i byłym o sobie przypomnieć.
Powiew świeżości to by się przydał temu komentarzowi, który widzę już na którymś z kolei portalu gdzie przewinął się temat Plusa i Solorza.
Sugerowanie ze plus porzuci kolor zielony?
Nowocześnie, kolorowo – mnie się podoba. Takie zmiany są potrzebne i na pewno wyjdzie to plusowi na dobre.
Możemy tylko się zastanawiać co z tej kampanii wyniknie. Jak na moje to zaczęło się ciekawie.