„Plush na kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę – więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.
Nowa marka dla młodych
Dzisiaj młode osoby poszukują w każdym aspekcie życia bliskich sobie wartości i możliwości identyfikacji – stąd koncepcja stworzenia całkowicie nowej marki, która w maksymalny sposób spełni oczekiwania współczesnych młodych ludzi.
Dlatego 9 września pojawi się na rynku całkowicie nowa marka „Plush na Kartę”. To propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających z usług „na kartę”.
Czego właściwe chcą – zapytaliśmy ich
Chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać. Takie same wymagania stawiają sobie, swoim rówieśnikom, klubom, do których chodzą, filmom, jakie oglądają, muzyce, jakiej słuchają i markom, z jakich korzystają. Od tych ostatnich oczekują zaangażowania i autentycznego bycia w ich świecie. By ich intrygowały i były godne posiadania. By przedstawiana im oferta nie tylko spełniała ich oczekiwania i zaspokajała potrzeby, ale również by jej komunikacja trafiała w ich poczucie humoru i wyznawane wartości. Młodzi obserwują się nawzajem: „Wszystko co robimy ma znaczenie” – a więc marki, z jakich korzystają też mają znaczenie.
Bez konsekwencji dla młodych… z konsekwencjami dla rynku
Powstała więc nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji”. Marka dopasowana do oczekiwań i potrzeb, jakie określili sami młodzi ludzie. Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru. Bez konsekwencji, bo mogą rozmawiać ile chcą i z kim chcą w każdej sieci – bez limitu. Bez konsekwencji, bo mogą SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu. Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania – i mogą wybrać sami to, czego chcą. I co najważniejsze – będzie ich na to stać – Plush daje najtańszy pakiet usług na rynku.
Taki właśnie jest „Plush na Kartę”, czyli nowa marka stworzona dla młodych i adresowana do młodych. Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego wszystkie działania spięte są obietnicą „braku konsekwencji”. To myśl, która definiuje zarówno przygotowanie oferty (brak konsekwencji finansowych w przypadku rozmów, SMS-ów oraz Internetu), jak i wszelkiego rodzaju aktywności komunikacyjnych.
Plush – komunikacja marki
Platforma komunikacji „Plush na Kartę” opiera się na postaci Brand Hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który jak większość młodej grupy docelowej nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Jest królem życia i urodzonym hedonistą, ma mnóstwo przyjaciół, skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować, przepada za pizzą na puszystym cieście, a jego dewizą jest „przyjemność bez konsekwencji”.
„Nowa marka to również całkowicie nowa komunikacja z klientem. Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego – komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji – bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta – pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji.” – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.
Plush – zwiad i rozpoznanie bojem
Nadejście Plusha poprzedziły intensywne działania teaserowe. Rozpoczęły je zmiany na billboardach Plusa, na których nieznani sprawcy domalowywali sprayem wielką, czarną literę H przy nazwie Plus. Kolejnym krokiem był atak hakerski na stronę internetową operatora, na której również przy nazwie sieci pojawiło się wielkie domalowane H. Co więcej profil na Facebooku sprawiał wrażenie całkowicie przejętego przez obce osoby, i że administratorzy nie mają wpływu na pojawiające się na nim treści. Dopełnieniem akcji były zhakowane w miniony weekend spoty reklamowe Plusa w telewizji.
ps.
Koparka, która przecięła w ostatni piątek światłowód nie była w zmowie z Plusem.
Oferta
„Plush na Kartę” – oferta na miarę i bez konsekwencji
To propozycja dla osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą korzystać bez limitu z tego co wybrali i bez konsekwencji i obaw o wysokie koszty!
Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni!
2. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
3.
Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.
Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
1. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
2. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni. Najtaniej na rynku.
Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi.
Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.
Doładowania i ważność konta:
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:
- przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
- za pomocą kodu „*147*19#słuchawka” zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.
Kampania reklamowa
Od 9 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa „Plush na Kartę”. Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.
Za koncept nowej marki odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która w lipcu tego roku wygrała obsługę segmentu prepaid Polkomtelu.
źródło: Plus
Kan
Moim zdaniem regulaminom ofert „bez limitu” lub „nielimitowanym” u wszystkich operatorów powinien przyjrzeć się dokładnie UOKiK i UKE. Nie jest tajemnicą, że zawierają zapisy, które pozwalają operatorom dowolnie blokować dowolnie numery pod pretekstem naruszenia zasady „nadużycia sieci”.
NJU najtasze i lepsze bo wypowiedzenie miesieczne . Jakby cos blokowali zmieniasz siec
NJU NJU nie każdy potrzebuje NJU
nie ma co porównywać takich ofert
jak dla mnie nowa oferta plusa spoko jest
dragon: nie chodzi o to czy ktoś potrzebuje NJU czy nie, tylko które usługi i gdzie są tańsze. Jeśli istnieje jakaś tańsza konkurencja (która przynajmniej daje również nielimitowane MMSy do wszystkich) to po co przepłacać? Dla mnie Plus się skończył w momencie przejęcia przez Solorza, a i wcześniej nie było różowo. Całe szczęście przeniosłem numer i jestem mega zadowolony.
nie porównujcie abonamentu w nju do tej oferty bo to inny segment.Mój numer poleci do tej oferty jest świetna
Dla mnie ta oferta to coś nowego na co czkałam. Play zasypia już snem zimowym. Opy ostatnio go wyprzedzają w nowościach
FAJNIE,A CO Z MMS -ami?
A ja jednak porównywałbym do NJU bo generalnie Plus się nie popisał. W NJU za 33 zł mam nielimitowane połączenia do komórek, nielimitowane SMSy i MMSy (!) do wszystkich oraz 350 MB internetu. Plus niczym nie zaskakuje.
A więc są to pakiety, ciekawe czy potrafią się odnawiać automatycznie co te 30 dni. Jeżeli tak to przenoszę tam swoje numery.
[i]1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni![/i] – nie wiem czy to jest taka super oferta. w RedBull Mobile za 38zł mamy 2GB internetu/nielimitowane połącznia na komórki oraz na Stancjonarne / Nielimitowane SMS oraz MMS! / umowa odnawialna co 30 dni – wieć ta nowa Plush to wcale nie tak fajna oferta.
ale to co piszesz to ABONAMENT inny segment…piszemy o ofercie na kartę
Adam – tak zgadza się abonament – ale skoro płacisz go w takiej samej wysokości co pakiet który masz na kartę raz na 30 dni a umowa jest też tylko na 30 dni to jaka to różnica?
Jak go wyciszyć
Już dawno nie było tak ciekawie przemyślanej oferty
Świetne pakieciki, Plus mocno wszedł w nowy rok szkolny, myślę że, przybędzie im znacznie klientów właśnie na kartę, bo nie ma teraz nic ciekawszego.
Co za bełkot reklamowy . Kompletnie bez sensu. No bo bez konsekwencji (-: Raz podkreśla: „Wszystko co robimy ma znaczenie” , aby zaraz bredzić : „preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji – bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? ” Marketing Plusa najwyraźniej kompletnie zgłupiał , namawiając młodych od olewania konsekwencji swojego postępowania . Niech swoje dzieci wychowują w ten sposób . Mam jedynie nadzieję , że te brednie nie będą zbyt intensywnie promowane .
Lucek, masz rację. Zresztą hedonizm to jeden z filarów doktryny satanizmu. Bardzo „ciekawe” wartości wpaja sieć.
Nju ich przebija. Nie chodzi o te 3 – 5 zł w skali miesiąca za zestaw usług w różnej konfiguracji. Zobaczcie ważność konta – do miesiąca wychodzi 1 PLN za 1 dzień. W wersjach 90 dni i 180 dni wychodzi po niecałe 17 zł za miesiąc. A jak jesteś 3 miesiące za granicą w robocie na zmywaku albo nie odbierasz całe wakacje fonu, albo po prostu chcesz na ileś czasu zawiesić rozmowy to w Plushu musisz kasą sypać na utrzymanie ważności przynajmniej na przychodzące, a w nju nie robisz nic a jedynie raz na pół roku wysyłasz SMSa że dalej masz ten numer. No oczywiście trzeba to najpierw jednorazowo aktywować.
Choćby było milion plushy nju i innych szajsów, żadna mnie nie przekona, dopóki nie zobaczę w niej informacji: Internet bez limitu. Ludzie! Mamy XXI wiek i limity na net? Oferta niczym nie zaskakuje.
10:00 dochodzi a strona ich nie działa
„jutro będzie futro” ich hasło
„tu będzie kicha” moje hasło
25zł za rozmowy z komórkowymi w nju 19zł to już same za siebie mówi!
Nie podoba mi się to.
Porównując ofertę do innych, to rewelacji nie ma. To taki ukryty abonament bez umowy. Oczekiwałem że przynajmniej przebija ofertę t-mobile [url]http://www.t-mobile.pl/oferta-jump-bez-telefonu-dla-naszych-fanow/prom_5619.phtml?skuId=tariprom_35498 [/url] Zawiodłem się, i czekam jak odpowie konkurencja. Choć nie bardzo jest na co odpowiadać. Oczekuje na ten czas od operatorów na nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne. Nielimitowane SMS-y, MMS-y na komórki i przynajmniej 2 giga internetu z lejkiem za 25 zł miesięcznie. Im dłużej będę czekał na taką jak podałem propozycje oferty, tym limit internetu musi być większy , albo bez-limitowy. No i cena spadać. Prawdę mówiąc nie jest to wygórowana propozycja której by operatorzy nie spełnili.
wy naprawde nie widzicie gdzie jest myk w tej ofercie? nikt albo tego nie zauważył albo liczyć nie potraficie 25,- na rozmowy free to fikcja ponieważ 25 zł które umożliwia przedłużenie pakietu przedłuża konto o 20 dni czyli nie dojedziecie do końca pakietu na tych 25zł min doładowanie, aby zgodnie z regulaminem oferty utrzymać aktywne wychodzące potrzebujemy 30zł więc w buty proszę sobie wsadzić kolejną ofertę z haczykiem i powiem szczerze że od momentu przejęcia plusa przez polsat cierpliwość mi się skończyła do plusa , który wprowadził sprawdzone polsatowskie metody pokrętności i braku przejrzystości ofert to co w plusie i polsacie nazywają kapitalizmem ja nazywam inaczej . Nie mam zamiaru z umową telef lub starterem preepaid leciał do prawnika o ocenę prawną kożyści czy zagrożeń