Wspólna oferta Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku – program smartDOM – zostaje rozszerzona o nowe korzyści – od 14 lipca wszyscy klienci PlusBanku, bez względu na produkt jaki posiadają w tym banku, mogą skorzystać z możliwości zmiany sprzedawcy energii elektrycznej na Plusa i oszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł.
Plus: jeszcze więcej korzyści w programie smartDOM
Aby skorzystać z oferty zakupu energii elektrycznej od Plusa, klienci PlusBanku powinni przyjść do punktu sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu ze swoją fakturą rozliczeniową za energię elektryczną od obecnego sprzedawcy. Pracownik Plusa lub Cyfrowego Polsatu pomoże w wyborze odpowiedniej oferty i zajmie się wszystkimi formalnościami związanymi ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej – podobnie jak to ma miejsce przy przeniesieniu numeru od innego operatora w telefonii komórkowej.
Energia od Plusa to:
- Atrakcyjna stawka za kWh i dodatkowe zniżki dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku – kupując energię w Plusie, można zaoszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł.
- Jedna prosta faktura – po raz pierwszy w Polsce rachunek za prąd jest tak samo prosty i przejrzysty jak za telefon. Klient płaci stały abonament za prąd, a niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym kWh są przeliczane na złotówki i przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe, pokrywając nowe zobowiązania lub ich wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki.
- Minimum formalności przy zmianie sprzedawcy – zmiana sprzedawcy prądu na Plusa nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie energii.
- Gwarancja niezmienności cen – przez cały okres trwania kontraktu.
- Jedna oferta energii w całej Polsce– takie same, korzystne warunki bez względu na miejsce zamieszkania.
- Dostępność informacji oraz możliwość zakupu blisko domu – prawie 1200 punktów sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu na terenie całego kraju, w których można uzyskać wszelkie informacje na temat energii elektrycznej oraz zmienić sprzedawcę prądu na Plusa.
Program smartDOM
Startuje program smartDOM Cyfrowego Polsatu i Plusa (wideo)
To unikalna propozycja odpowiadająca na potrzeby klientów i pozwalająca na korzystne łączenie nowoczesnych usług Plusa (telefon, Internet LTE, prąd), Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna, Internet LTE) i PlusBanku, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki i generować duże oszczędności.
źródło: Plus
Kan
Prąd z Plusa – początkowo wydawało mi się, że to żart, ale jak się przyjrzałem ofercie, to jednak wygląda to całkiem poważnie. Zresztą na telefon u nich nigdy nie narzekałem, a abonament mam kupę lat, więc ten tani prąd wygląda całkiem kusząco.
Ta umowa z Plusem na energie elektryczną jest niejasna po przeczytaniu regulaminu. Wcale nie jest tak tanio za kwh , aby się na to połasić. Poza tym nie wiadomo co z licznikiem? Montują swój czy płacimy dodatkowy abonament aktualnemu dostawcy. Wygląda na to że będziemy musieli płacić dwa abonamenty. Pierwszy do Plusa za energie i odczyty, drugi aktualnemu dostawcy , za utrzymanie linii energetycznej, za licznik. dojdą tez koszty ewentualnych napraw itd. Nie wiem czy w sumie nie wyjdzie drożej.
Cały ten program – SmartDom jest moim zdaniem bardo dobry a pomysł z prądem jest doskonałą alternatywą dla obecnych dostawców. Jestem abonentem plusa już bardzo bardzo długo dlatego myślę, że pod tym kątem są godni zaufania. Każdy zaoszczędzony grosz się liczy a w smartdomie podczas korzystania z codziennych rzeczy jak internet telefon, telewizja, czy teraz prąd oszczednosci generują się same.
Pozdrawiam.