Agencja mediowa Codemedia, współwłaściciel spółki TradeTracker Poland, wygrała zorganizowany przez spółkę Polkomtel, operatora sieci Plus, przetarg na obsługę kampanii afiliacyjnych.

W ramach współpracy Codemedia zajmie się przygotowaniem i bieżącą obsługą kampanii afiliacyjnych polegających na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. Na potrzeby Polkomtela agencja opracowała dedykowany program afiliacyjny, którego głównym wyróżnikiem jest marketing rekomendacji.

Poza obsługą kampanii afiliacyjnych, Codemedia będzie również realizować kampanie dotyczące wybranych przez klienta projektów specjalnych. Pierwsze kampanie afiliacyjne realizowane przez Codemedia wystartują we wrześniu.

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie podaje liczby, ani nazw agencji biorących w nim udział.

Codemedia już teraz odpowiada za przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii prowadzonych dla Polkomtela w ramach wcześniej podpisanej umowy.

Codemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense rozszerzając swoje kompetencje w obszarze mediów w kanałach „tradycyjnych”, zaś w grudniu 2012 roku przejęła firmę Iweii, dostarczającą rozwiązania lojalnościowe dla rynku e-commerce. Do grupy Codemedia należą także: sieć afiliacyjna TradeTracker Poland, Trade Marketing Poland – firma dostarczająca rozwiązania kuponowe dla rynku retail i commerce, oraz ThinkOpen – firma dostarczająca narzędzia do marketingu bezpośredniego – email, SMS, voice.

źródło:
Codemedia

Kan