Nowy format reklam Plusa, z Wynalazcami platformy OMG, wypada gorzej niż kampanie z kabaretem Mumio czy TurboDymoManem. Skupia się na eksponowaniu oferty, a brakuje mu oryginalności i finezji, choć ma do tego potencjał – oceniają eksperci.
Wynalazcy pojawili się w reklamach Plusa na początku lutego, wraz z wprowadzeniem przez sieć nowych taryf abonamentowych: Oszczędzasz, Masz i Gadasz. Dwóch młodych mężczyzn zostało przedstawianych jako twórcy platformy OMG. W kolejnych reklamach, które trafiły do emisji pod koniec lutego, promowali dostępne w tych taryfach za złotówkę smartfony z internetem LTE.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Communications, która jesienią ub.r. wygrała przetarg na obsługę kreatywną Plusa. Poprzednio zajmowała się tym agencja PZL, a ofertę abonamentową sieci przez wiele lat reklamował kabaret Mumio.
Pełny Raport: Wynalazcy w reklamach Plusa słabsi od Mumio – dużo oferty, mało kreacji (opinie)
źródło: www.wirtualnemedia.pl
Kan
Mnie tam ich los nie obchodzi 😉 Ważne, że wynaleźli te taryfy!
W moim przypadku chodzi akurat o taryfy firmowe i właśnie zmieniłem na jednym z numerów na tę na O – sumarycznie za 44 zł netto 400 minut, nielimitowane w sieci i na stacjonarne, nielimitowane esemesy i wystarczający pakiet internetowy 100 MB z opcją Non Stop (specjaliści mówią o tym LEJEK ;-)). Do tego nikomu niepotrzebny pakiet 600 ememesów w sieci, którego nie nożna nie przyjąć i z którego nie można zrezygnować – na czas oznaczony umowy dają. Mi to odpowiada.
Dla mnie liczy się oferta, na reklamy prawie nie zaglądam i tak nic z nich nie wynika. Zawsze mówią smartfon za 1 zł, czy Internet w LTE 150mb/s a jak to w praktyce wygląda, to ledwo można pocztę sciagnać.
Nie to żebym się czepiał, ale w reklamach był TurboDymoManem, a nie DurboDymoManem.