Nowy format reklam Plusa, z Wynalazcami platformy OMG, wypada gorzej niż kampanie z kabaretem Mumio czy TurboDymoManem. Skupia się na eksponowaniu oferty, a brakuje mu oryginalności i finezji, choć ma do tego potencjał – oceniają eksperci.

Wynalazcy pojawili się w reklamach Plusa na początku lutego, wraz z wprowadzeniem przez sieć nowych taryf abonamentowych: Oszczędzasz, Masz i Gadasz. Dwóch młodych mężczyzn zostało przedstawianych jako twórcy platformy OMG. W kolejnych reklamach, które trafiły do emisji pod koniec lutego, promowali dostępne w tych taryfach za złotówkę smartfony z internetem LTE.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Communications, która jesienią ub.r. wygrała przetarg na obsługę kreatywną Plusa. Poprzednio zajmowała się tym agencja PZL, a ofertę abonamentową sieci przez wiele lat reklamował kabaret Mumio.

Pełny Raport: Wynalazcy w reklamach Plusa słabsi od Mumio – dużo oferty, mało kreacji (opinie)

źródło: www.wirtualnemedia.pl

Kan