Operator sieci Plus zakończył przetarg na obsługę swoich czołowych marek w mediach społecznościowych, a zwycięską agencją jest faceADDICTED.
O wyborze faceADDICTED zdecydowały wysoki poziom merytoryczny przygotowywanych kampanii i indywidualne podejście do prowadzonych działań.
„Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań, jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom” – mówi Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel Sp. z o. o.
Umowa dotyczy obsługi takich marek jak Plus, Mobilny Google plus, Youtube i NK.pl.
źródło: Plus
Kan
Ciekawe czy coś się zmieni na plus 😉 Akurat portale społecznościowe prześcigają się w zdobywaniu lajków i nowych fanów. Jak dla mnie ostatnia akcja Heyah była nie do pominięcia – konkurs z Andrzejem, któremu trzeba było przesłać ciekawe zdjęcie na tło, coś w rodzaju: gdzie jest i w jakim to miejscu robi sobie fotę. Super. Zobaczymy co ci wymyślą.