PLAY ma dobre wiadomości dla kolejnych klientów Virgin Mobile. Rozpoczęto proces udostępniania użytkownikom usług na abonament aplikacji do zarządzania kontem – Play24!

 

A co się w niej kryje?

Przede wszystkim szereg funkcji, dzięki którym zarządzanie kontem Virgin Mobile będzie bardzo proste. W Play24 można m.in. sprawdzić kwotę ostatniej faktury i zapłacić bezpośrednio w aplikacji korzystając z Google Pay, Apple Pay lub BLIKA. Można również zapomnieć o płatnościach i wybrać jedną z automatycznych metod opłacania faktur.

Aplikacja daje także możliwość włączania, w zależności od potrzeb, dodatkowych usług lub pakietów internetu, minut lub SMS-ów oraz kontrolowania środków do wykorzystania.

O poprawnym udostepnieniu Play24 klienci zostaną poinformowani bezpośrednio odpowiednimi komunikatami

 

20 GB na start w Play24

Operator ma dla nas jeszcze coś ekstra – klienci Virgin Mobile na Abonament, którzy zalogują się do aplikacji Play24 otrzymają jednorazowy pakiet 20 GB do wykorzystania przez 30 dni. Wystarczy go aktywować w aplikacji do 30 września br. i bez obaw oglądać ulubione treści wideo i surfować po sieci.

 

To nie wszystko!

Już niebawem klienci abonamentowi będą mogli korzystać z technologii VoLTE, pozwalającej na realizowanie połączeń głosowych najwyższej jakości w technologii LTE, a także Wi-fi Calling – usługi umożliwiającej realizację połączeń głosowych poprzez sieć wifi, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji czy komunikatorów w telefonie.