PLAY wie, jak ważne jest znalezienie pomocy i odpowiedzi na nurtujące tematy w kwestiach dotyczących użytkowania telefonu i spraw związanych z usługami telekomunikacyjnymi, dlatego od 1 stycznia znosi dodatkowe opłaty za połączenia z Obsługą Klienta!

Od 1 stycznia 2023 roku operator obniża konsumentom ceny połączeń głosowych z numerami Obsługi Klienta w ofertach PLAY, Virgin MOBILE, Red Bull MOBILE oraz Fakt Mobile. Stawka będzie wynosiła tyle, ile w cenniku danej oferty kosztuje minuta połączenia krajowego z numerem komórkowym w sieci Play.

 

Co to oznacza? Jeśli w swojej ofercie mamy nielimitowane połączenia do Play to za telefon do Obsługi Klienta nie poniesiemy dodatkowych kosztów.

W niektórych ofertach PLAY dodatkowo ogranicza koszt, który poniesiemy za połączenie do Obsługi Klienta, do wysokości poprzednio obowiązującej opłat – za minutę takiego połączenia oraz do łącznej kwoty za czas połączenia.

 

Przed rozmową przygotuj najważniejsze dane dotyczące poruszanej przez Ciebie kwestii i krótki opis sytuacji. W celu weryfikacji możemy Cię poprosić o dane, takie jak imię i nazwisko, numer konta czy hasło abonencki (na umowie).