W kwietniu PLAY wdrożył rozwiązanie mojeID, czyli szybki, komfortowy i bardzo bezpieczny sposób na potwierdzenie swojej tożsamości. Zawierając nową umowę lub przedłużając obecną przez sklep internetowy można dokonać autoryzacji za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Dzięki temu szybko potwierdzisz swoją osobę w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot, na przykład bank.

Klienci PLAY bardzo lubią korzystać z tego rozwiązania i dlatego operator rozszerza zastosowanie mojeID także na oferty zawierane podczas rozmów telefonicznych oraz ofert dla firm.

 

Dla przypomnienia – dzięki nowemu procesowi potwierdzania tożsamości po złożeniu zamówienia:

  • łatwo i bezpiecznie potwierdzisz swoją tożsamość z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,
  • zaakceptujesz umowę, którą otrzymasz na maila,
  • NIE będziesz musiał przekazywać kopii swojego dowodu osobistego kurierowi,
  • NIE będziesz musiał podpisywać żadnych dodatkowych dokumentów,
  • będziesz mógł odebrać przesyłki w wybranym przez siebie punkcie odbioru lub od kuriera.

 

To kolejne takie rozwiązanie, które wdraża operator, aby korzystanie z usług Play było jeszcze łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej komfortowe.