W ramach akcji #ZostańWDomu operator przygotował wiele konkretnych rozwiązań, a teraz także wspiera nauczycieli oraz uczniów. Dzięki działaniom operatora otrzymują oni równe szanse w korzystaniu z dostępnych narzędzi do zdalnej nauki oraz mają zapewniony nieprzerwany dostęp do edukacji.

 

W trosce o uczniów oraz nauczycieli Play uruchomił procedury zero-rating dla platform edukacyjnych, dzięki którym prowadzone jest zdalne nauczanie. W efekcie, korzystanie z nich przez klientów Play nie będzie pomniejszało pakietu danych. Takie rozwiązanie nie wymaga dodatkowej aktywacji po stronie użytkownika czy weryfikacji specjalnych uprawnień i będzie działać automatycznie we wszystkich ofertach sieci Play. Szczegółowa lista platform została przygotowana na bazie rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej.

 

Dzięki temu działaniu operator zmniejsza bariery edukacyjne, wyrównuje szanse wszystkich uczniów oraz przyczynia się do ułatwienia zdalnej nauki.

 

Rozumiemy odpowiedzialność, która spoczywa na nas, jako na dostawcy usług telekomunikacyjnych i dlatego zdecydowaliśmy się wdrożyć bezpłatny dostęp do kluczowych platform edukacyjnych. Wyrażamy nadzieję, że niniejsze szczególne działanie wesprze środowisko oświatowe oraz uczniów w skuteczny sposób i przyczyni się do realizacji programów edukacyjnych w nowym modelu nauczania, który stał się naszą rzeczywistością” – powiedział Jean Marc Harion, Prezes Play.

 

Inicjatywa wspierająca obszar edukacji jest kolejnym działaniem Play w ramach wsparcia walki ze skutkami epidemii. W ostatnich dniach operator przeznaczył milion złotych na Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i od samego początku jest zaangażowany w akcję #ZostańWDomu. Jego klienci mogą korzystać z szeregu usprawnień i dodatkowych przywilejów takich, jak 6 miesięcy dostępu do Amazon Prime Video, możliwości oglądania materiałów z pakietów Extra oraz Kids bez dodatkowych opłat w ramach PLAY NOW, czy darmowych pakietów transmisji danych. Operator zaadresował też potrzeby seniorów po 65 roku życia, którym zaproponował odroczony termin zapłaty za faktury (w przypadku osób korzystających z abonamentu) oraz przedłużoną do końca czerwca ważność konta (dla posiadaczy ofert „na kartę”).

 

Wszystkie informacje związane z akcją #ZostańWDomu z Play dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie play.pl/kampanie/zostan-w-domu-z-play/. Operator utworzył także dedykowaną sekcję na temat obecnej sytuacji związanej z COVID-19, gdzie zamieszczane są aktualne ostrzeżenia, najczęściej padające pytania i odpowiedzi czy informacje odnośnie bieżącej pracy firmy: play.pl/pomoc/koronawirus/.

Źródło:
play.pl