Play, od piatku ma problemy ze swoją platformą usług – nie można aktywować usług, pakietów i taryf. Operator prosi o cierpliwość. W razie pytań zaprasza do kontaktu z Obsługą Klienta.
Od piątku w Play to nic nie działa: ani aktywacja/dezaktywacja usług, ani aktywacja/dezaktywacja pakietów, ani zmiana taryfy, ani poprzez Play24 ani poprzez krótki kody – piszą klienci Play.
Play przeprasza wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają z aktywacją pakietów. – Tak, mamy awarię, problemy techniczne w wyniku, których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą mieć z tym problem polegający na tym, że trwa to dłużej niż zwykle. Wiem, ze większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają.
Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra.
Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia – poinformował Play
źródło: forumplay.pl
Kan
oklaski, oby tak dalej!! dobrze że uciekłam bo to nie jest ani pierwsza ani ostatnia akcja jak sądzę
do jakiej sieci ucieklas jesli mozna wiedziec?
Pewnie do T-Mobile.
; )
Akurat teraz warto, ze względu na ich ofertę licznych fantów dla imigrantów prepaid. Przez rok się nachapać i wtedy zobaczyć, czy zostać w T-M, czy przeskoczyć gdzieś. 😎
Też bym uciekł do T-Mobile. Tam przynajmniej człowiek wie na czym stoi, iBOA nie działa zawsze.
I już wszystko jasne. Play nie widzi u siebie problemu. Wszystko wina dziennikarzy, że informowali o awarii.
Od piątku tez mobilny internet w Play to tragedia. Zawsze miałem 20-40MB a teraz 2MB max.
Awarię wywołało szaleńcze odpalenie WiFi-calling 😉 i media nucą: „Pakiet Plejowski padł…”
To już jest farsa,pech polega na tym że akurat kończyły mi się pakiety na dwóch numerach.Pierwsze doładowanie,minęło 24godz. zgłosiłem reklamacje,uwzględniono,dostałem bonusa 2godz. do wszystkich,myślę OK. Hm. wczoraj było już tylko 26min a dzisiaj nie ma już nic (z tego bonusa)! Drugi numer, kończył się pakiet transferu,zleciłem na stronie doładowanie,minęło 12 godzin iiiii,skończył mi się pakiet,zaczęło mi brać kasę w środku nocy za transfer! i dopiero doładowanie przyszło rano. Ponad 9GB poszło się ….. no wiadomo 🙂 zgłosiłem reklamacje,to było wczoraj,dzisiaj dostałem telefon od play tyle tylko,że głuchy nikt się nie odzywa,a po chwili sms! jak oceniasz rozwiązanie reklamacji przez konsultanta!!!
Obsługuje 6 numerów play dla się i rodziny i do tej pory jakoś to wszystko się kręciło,może nie było wielkiej jakości ale było tanio i mimo wszystko można było się dogadać.
Zawsze mnie dziwiło,że pomimo słabej jakości jeszcze wpuszczają wirtualnych,a teraz jeszcze ta tv no i rozwaliła giganta na glinianych nogach.
W chwili obecnej,a nie zanosi się na cóś 🙂 lepiej, nie polecam i sam powoli wszystkie nr. przeniosę do innych opów.
Niestety to nie jest dobra wiadomość:::
Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia – poinformował Play.:::
ponieważ w play kontynuacja powoduje,że nie tracisz minut czy tam transferu,a po nowym terminie to niech się pocałują w …
-AWARIA PLAY – już DZIEŃ SZÓSTY, nadal nie dochodzą doładowania, ani przez stronę Play, ani przez Facebooka. A na oficjalnej stronie Play, ciiiisza. Ludzie wkurzeni a oni bawią się w relacje z jakichś imprez gamingowych czy inne pierdy – i klepią formułkę zadzwoń pod *500, czyszczą karty z bonusów za rejestracje i jest CACY..
I całe szczęście, ze się przeniosłem. Kupiłem starter, zarejestrowałęm w ME i jestem u pomarańczowych. Czy będzie lepiej, to jeszcze nie wiem, ale póki co rejestracja numeru bardzo sprawnie (ale to chyba abrdziej plus dla ME, bo to ich pracownicy)
Co znaczy ME?
[quote]Co znaczy ME? [/quote]
MediaExpert