Play, od piatku ma problemy ze swoją platformą usług – nie można aktywować usług, pakietów i taryf. Operator prosi o cierpliwość. W razie pytań zaprasza do kontaktu z Obsługą Klienta.


Od piątku w Play to nic nie działa: ani aktywacja/dezaktywacja usług, ani aktywacja/dezaktywacja pakietów, ani zmiana taryfy, ani poprzez Play24 ani poprzez krótki kody
– piszą klienci Play.

Play przeprasza wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają z aktywacją pakietów. – Tak, mamy awarię, problemy techniczne w wyniku, których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą mieć z tym problem polegający na tym, że trwa to dłużej niż zwykle. Wiem, ze większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają.

Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra.

Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia – poinformował Play

źródło: forumplay.pl

Kan