Kolejny Operator uważa, że porównujące reklamy Orange, już są nieaktualne i mogą wprowadzić konsumentów w błąd. Zdaniem Play, po wczorajszej zmianie oferty pre-paid reklama Orange (ta z kioskiem i fioletowym piłkarzem) nie jest już aktualna. Poprzednio rynkową czerwoną kartkę Orange otrzyma l od T-Mobile.

Orange - Play: porównanie z FORMUŁA-UNLIMITED
Orange – Play: porównanie z FORMUŁA-UNLIMITED

Ciągle ją (…) można wyłączyć w dwie godziny. Jakby co podpowiemy jak to zrobić. Sama zmiana mikro tekstu w legalu nie jest rozwiązaniem fair. Przy okazji obiecuję publicznie, że my w takiej sytuacji zachowamy się FAIR PLAY – skomentował reklamy porównawcze Marcin Gruszka, rzecznik Play

Wystarczyły 3 nasze spoty TV o prepaid i pełna mobilizacja konkurencji. Nie tylko nasi klienci się ucieszą – odpowiada konkurencji na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Ale reklamy nie wyłączymy, tylko ją… zmienimy na aktualną. I klienci znowu ocenią, czyja propozycja prepaid jest lepsza. Potrzebujemy tylko chwilkę czasu. A tak poważniej, po wczorajszej zmianie oferty Playa (chodzi o tę tzw. formułę, pewnie za chwilę wspartą kolejnymi celebrytami), to rzeczywiście nasza reklama stała się nieaktualna – dodaje Rzecznik Orange.

Przypominamy, że od 12 maja br. macie możliwość włączenia w Play nowej Formuły Unlimited na Kartę za 25 zł na 30 dni. A w niej: nielimitowane połączenia na komórki i stacjonarne, nielimitowane SMS-y do wszystkich i 6 GB danych. Więcej na temat oferty informowaliśmy w artykule: Play – nowa Formuła Unlimited na Kartę za 25 zł (wideo)

źródło: Play

Kan