Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Play, Taryfy komórkowe-Play – komunikat w sprawie faktur

Play – komunikat w sprawie faktur

Marcin Gruszka, rzecznik P4, opratora sieci Play opublikował komunikat o wadliwych fakturach, które w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.

Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.

Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.

Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył. – napisał Marcin Gruszka.

Kan



Autor |2015-08-24T16:22:13+02:0024 sierpnia 2015 16:22|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Play, Taryfy komórkowe|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.