To już trzeci sezon letni, w którym WiFi-Marketing.pl dostarcza darmowe Wi-Fi dla mieszkańców i odpoczywających w Warszawie. Z roku na rok popularność kanału powiększa się, o czym świadczą statystyki za miniony rok: 40 tysięcy unikalnych użytkowników, prawie 80 tysięcy sesji, przesłane 1,4TB danych.

Ze względu na popularność udostępnianego narzędzia, każdego roku sieć instalowanych bezpłatnych hotspotów powiększa się.

W tym roku Internetem cieszyć się możemy w głównych punktach odpoczynku i rozrywki w Warszawie.

Hotspoty CCA obejmują zasięgiem okolice:

    Pizzerii Viaduct wraz z PKP Powiśle,

    Pubu Tola na Polu Mokotowskim,

    Klubu ISKRA,

    Kawiarni Plażowa, z zasięgiem sięgającym aż do Tematu Rzeka

    Pomostu 511,

    Klubokawiarni Kurort,

    BarKi,

    Przeniesionego na bulwar nadwiślański Placu Zabaw,

    Baru Boogaloo przy żoliborskiej plaży,

    Pawilonów na tyłach Nowego Światu,

    Pasażu Wiecha przy ulicy Chmielnej.

Już pierwsze tygodnie działania nowych hotspotów pokazują stale rosnące zainteresowanie usługą. Pomimo coraz popularniejszego Internetu mobilnego użytkownicy doceniają szybkość oraz dostępność darmowych hotspotów, co przekłada się na wzrost popularności usługi oraz rosnącą liczbę użytkowników. Hotspoty w większości wykorzystują szybkie łącza LTE operatora PLAY.

Usługa służy również opracowywaniu i testowaniu nowych rozwiązań i technologii WiFi-Marketingowych jak również badaniu opinii użytkowników. Pomaga to w uzyskaniu przez CCA przewagi konkurencyjnej, jak również dostosowywaniu wdrażanych rozwiązań do preferencji użytkowników.

WiFi-Marketing to nowy, nieinwazyjny kanał reklamowy, charakteryzujący się wysoką przyswajalnością przekazu marketingowego. Jego prawidłowe wykorzystanie zapewnia uzyskanie efektów i współczynników nieosiągalnych przy innych kanałach digitalowych. Prawidłowe wykorzystanie wiedzy o funkcjonowaniu tego medium marketingowego pozwala na kilkukrotne zwiększenie przyswajalności przekazu i maksymalizację efektów kampanii przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztu dotarcia.

źródło: CCA

Kan