Play opublikował materiały zza kulis, kręcenia spotów reklamowych dla kampanii z Xboxem One z sensorem Kinect jako rozrywkę dla całej rodziny, oraz z Margaret, która zachęca użytkowników ofert na kartę.
Tak wyglądała współpraca z Margaret, która zachęca do skorzystania z promocji dla użytkowników ofert na kartę, którzy nie zapłacą więcej niż 10 zł za rozmowy ze wszystkimi sieciami w Polsce (zarówno komórkowymi jak i stacjonarnymi) do końca roku i jeden dzień dłużej. Margaret i ‘żywa’ choinka w salonie Play!:
A tak bawiono się na planie razem z Pawłem Małaszyńskim, któryproponuje Wam Xboxa One z sensorem Kinect jako rozrywkę dla całej rodziny:
źródło: Play
Kan
Zróbcie w końcu przecenę na S4 bo po plusie macie najdroższą ofertę. Mam gdzieś gigabajty netu, bo mi aż tyle nie potrzeba, a konkurencja sprzedaje s4 za 299 z tabletem! W październiku skończyła mi się umowa, a Wy nic nie robicie. Zero oferty świątecznej dla abonamentu Zabiorę od was 4 numery do konkurencji. Dajecie super oferty dla prepaidowców, a później płaczecie, że macie mało abonentów. TO ZRÓBCIE COS DLA NICH A NIE ROZDAJECIE TELEFONY „CELEBRYTOM” Myślicie , że dacie oferty dla taryf rodzinnych bo złapiecie na to dużo baranków do strzyżenia? Byłem dowiadywałem się. Ktoś kto to bierze chyba nie umie liczyć! DNO I DWA METRY MUŁU! A te reklamy? WSTYD TO OGLĄDAĆ. Jak ktoś mówi że jest w play to na myśl przychodzą mi głupawe reklamy.
Po co ci w takim razie S4 z tabletem bez GB internetu? Na handel? Bo z całą pewnością nie na potrzeby własne gdyż te dwa urządzenia bez netu nie mają sensu.
W domu i w pracy mam wifi. Myśl – to nie boli. Poza tym sam s4 w tmobile z pakietem 1gb jest za 148 zeta. Teraz mam 200Mb neta i mi wystarcza więc 1Gb to aż za dużo. Poza tym jak już wcześniej napisałem jestem stale w zasięgu wifi. A tablet dla dziecka sie nada do zabawy.