Na koniec q1 2014 Play miał 10,94m klientów. 45% z nich to klienci kontraktowi. Operator sieci Play miał w I kw. 986 mln zł przychodów, o 13 proc. więcej rdr
Operator nie planuje ograniczać dostępu do zasięgu Plus w roamingu krajowym – poinformował Marcin Gruszka, rzecznik Play na Twitterze, w relacji z dzisiejszej konferencji P4.
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawiciele P4, operatora sieci Play, wyjaśnili, także dlaczego ich klienci roamingowi mają problem z zalogowaniem się do sieci Orange. „ma to podnieść poziom świadczonych dotychczasowych usług” – powiedziano. Umowa z Orange obowiązuje do końca 2015. Klienci, którzy chcą mieć dostęp do sieci Orange powinni skontaktować się z Obsługą Klienta Play.
Nieprzerwanie od 60 miesięcy Play liderem rynku przenoszenia numerów w Polsce z udziałem ponad 50%. Grono aktywnych użytkowników LTE przyrasta o 50-60 tys., co miesiąc – ujawniła firma.
Wyniki PLAY za I kw.
2014 r.
Komunikat prasowy
23 maja 2014 r.
PLAY odnotowuje dalszy wzrost przychodów i wyniku EBITDA oraz pozostaje najszybciej rozwijającym się operatorem mobilnym w Polsce
Najważniejsze dane finansowe i wydarzenia w I kw. 2014 r.:
- Za okres dwunastu miesięcy zakończony w I kw. 2014 r. przychody z usług detalicznych wyniosły 3,056 mln zł, co oznacza wzrost o 21% r/r.
- W I kw. 2014 r. przychody z usług detalicznych zamknęły się kwotą 801 mln zł, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu z I kw. 2013 r., wyższy od tempa przyrostu bazy abonentów.
- Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w I kw. 2014 r. wyniosła 845 mln zł, co oznacza wzrost o 44% w porównaniu z I kw. 2013 r.
- Skorygowana EBITDA za I kw. 2014 r. osiągnęła wysokość 238 mln zł, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z IV kw. 2013 r., natomiast marża EBITDA wzrosła o 24,2% w I kw. 2014 r. z poziomu 21,5% w IV kw. 2013 r.
- Baza klientów wzrosła do 10,94 mln (+17% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 45,0% z 44,1% w I kw. 2013 r.
- Podpisano umowę o współdzielenie sieci / roaming krajowy z T-Mobile, co długoterminowo pozwoli zapewnić stałe koszty współdzielenia sieci oraz przyczyni się do polepszenia jakości dla abonentów Play.
- Nadal szybko rozbudowywano sieć 4G LTE, która na dzień 31 marca 2014 r. obejmowała swym zasięgiem 30% populacji kraju.
W 1 kw. 2014 r. PLAY odnotował dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA, przede wszystkim dzięki wzrostowi bazy abonentów, a poprawa struktury bazy klientów przyczyniła się do wzrostu średniego przychodu z usług detalicznych, co z kolei przyczyniło się do dalszego przyspieszenia wzrostu przychodów. Za okres dwunastu miesięcy zakończonych 31 marca 2014 r. przychody z usług detalicznych zamknęły się kwotą 3,056 mln zł, co stanowi wzrost o 21% w porównaniu z okresem dwunastu miesięcy zakończonych 31 marca 2013 r. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 45,0% w I kw. 2014 r. w porównaniu z 44,1% w I kw. 2013 r. i 44,4% w IV kw. 2013 r. Wynik ten osiągnięto dzięki znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 73% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej.
Baza klientów PLAY wzrosła do 10,94 mln na koniec marca 2014 r., co stanowi ok. 19,3% wszystkich raportowanych abonentów usług mobilnych w Polsce. PLAY pozostał liderem wśród klientów przenoszących swój numer (rynek MNP), osiągając udział w tym rynku powyżej 50% w ciągu 20 kolejnych kwartałów.
Za okres dwunastu miesięcy zakończony w marcu 2014 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 845 mln zł, co stanowi wzrost o 44% w porównaniu z okresem dwunastu miesięcy zakończonym w marcu 2013 r. Tylko za I kw. 2014 r. skorygowana EBITDA wyniosła 238 mln zł, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z IV kw. 2013 r. PLAY odnotował dalszą poprawę swojej marży EBITDA, która w I kw. 2014 r. osiągnęła poziom 24,2% w porównaniu do 21,5% w IV kw. 2013 r.
„Pierwszy kwartał 2014 r. przyniósł szereg istotnych wydarzeń dla PLAY, m.in. znaczący sukces emisji obligacji oraz nową umowę o współdzielenie sieci z T-Mobile. Ponadto, w tym kwartale świętowaliśmy 5 pełnych lat nieprzerwanej dominacji na rynku MNP. Jednak, co najważniejsze, PLAY nadal osiąga bardzo dobre wyniki finansowe, zwiększając przychody z usług detalicznych o 21% rok do roku oraz odnotowując marżę EBITDA na poziomie 24%.” – powiedział Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY
Wyniki PLAY za I kw. 2014 oraz za okres dwunastu miesięcy zakończony w marcu 2014 r.:
źródło: Play
Rynek komórkowy po 1kw.2014 r.: Tutaj
Kan

Na konkurencyjnym portalu podali, że play w wakacje zamierza pokryć zasięgiem LTE 70% populacji Polski – tak więc ostro ruszą z modernizacją nadajników.
Jednak liczyłam na 11mln. Problem LTE Play jest niski transfer rzędu HSPA konkurencji
juz mało brakuje 😉
W ogóle uważam za paranoje dzielenie klientów na lepszych i gorszych w zależności od wielkości zobowiązania, tutaj zdecydowanie wolę politykę tm, nieważne czy mam 1GB w prepaid czy 100GB w blueconnect idzie z taką prędkością na jaką pozwalają urządzenia i technologia w okolicy, bez sztucznego ograniczania.
Na bazach T-M Słubice transfer danych fatalnie niestabilny. Swój BC zmigrowałem do prepaid Frii. Testowałem tzw. 'darmowy internet mobilny po 50MB/dzień. Transfer nierzadko poniżej gprs, a w porywach do 2-3 Mb/s. Sesje często zrywane. Spróbowałem kupowanie paczek 6GB po 30 zł… Transfer i zrywanie sesji – bez zmian. Liczne reklamacje telefoniczne to jak grochem o ścianę. Może tylko na przygranicznych bazówkach słubickich tak mają, ale pamiętam, że nawet przy wyjazdach w głąb PL miałem podobne cyrki, czy to w Łodzi (z pokoju na 11 piętrze hotelu CENTRUM, przy oknie), czy na jakimś wygwizdowie, mimo, iż sygnał był zawsze na maxa, czyli 4-5 belek z pięciu możliwych. To są jakieś jaja! 🙄
Złe doświadczenia mam nicku 'robert’ nie tylko z BC na firmę. Migracja do prepaid bez poprawy. Zrywanie sesji teraz mam w standardzie, czyli olewają prepaidowców totalnie, o czym jako klient firmowy zdołałem się przypadkowo przekonać empirycznie, niestety i nie dam się ponownie złowić do firmowego BC z pierwszym rokiem bez limitu. Skoro transfer w T-M spada nierzadko na poziom gprs i zrywane są sesje to nic dziwnego, że mogą sobie spokojnie pozwolić na ofertę nolimit danych dla firm w pierwszym roku. Opisałem szkolny przykład: jak stracić firmowego klienta.
A gdzie szumnie wczoraj zapowiadana PIĄTKA?
” Ponadto, w tym kwartale świętowaliśmy 5 pełnych lat nieprzerwanej dominacji na rynku MNP. „
ja jestem w play od 2 miesięcy i powiem tak, cenowo jest ok, ale jakościowo kiepsko. Jeżeli komus to nie przeszkadza, że telefon nieustannie skacze po sieciach i przełącza się, że na siłę tam gdzie może trzyma się PLAY, i że takie zachowanie żre baterię, to może przechodzić. Ja przeszedłem z Orange. Różnica pracy telefonu na baterii to jakieś – 30% na niekorzyść play. Mam SGS4 i lte wyłączyłem na drugi dzień w sieci play, jak mi zjadło 60% baterii w 6 godzin, bo byłem na granicy zasięgu lte. Oczywiście to wszystko przez trzymanie sieci macierzystej na siłę. Nie wiem na ile to wina anteny komórki, a ile wina ustawień na simach play. W kwestii zasięgu jest słabo i tyle. Komórka nonstop szuka sieci i sieje sieje sieje.
ustaw ,,na sztywno” w ustawieniach sieci na Plus albo Tmobile, na automacie zawsze są problemy jak u Ciebie
Coraz bliżej Play do W3. I już to nawet widać po ofercie, nie jest juz tak konkurencyjna jak na starcie. Wyniki ok
Pojęcie W3 odchodzi do historii . Wyraźnie widać , że Play przystąpił do oligopolu W4 . Brak już wojen cenowych , co najwyżej mizerne reakcje na ruchy konkurentów . Ewentualne nowe oferty są jedynie pokrętną manipulacją , aby zamieszać potencjalnym klientom w głowie . Gdzie te czasy , gdy Play chwalił się reklamach prostymi , przejrzystymi ofertami i brakiem ukrytych haczyków i gwiazdek . Ba , nie tylko się chwalił , ale czynił z tego zarzut konkurencji . Aktualnie bez studiowania regulaminów bardzo łatwo się naciąć . Teraz widać hipokryzję takich zarzutów . Co prawda Play wielu swoich klientów zmanipulował tak , że stali się jego bezkrytycznymi wyznawcami , ale i im łuski spadają z oczu . Po prostu Play jest takim samym biznesem jak u innych operatorów , a nie fundacją charytatywną .
Oferty Play sa jeszcze prostsze niż były dawniej a to z uwagi na skupienie się operatora nad usługami nolimit, ale ceny, a raczej brak wojen cenowych jest skutkiem uległości Playa w stosunku do wymagań postawionych przez Fitcha. No cóż. dawniej mówiono [i]Jakeś wlazł miedzy wrony, musisz krakać jak i ony.[/i] Zalazł 4 operator za skórę komu zaleźć nie powinien tak bardzo, że jedynym ratunkiem było postawienie go przed faktami dokonanymi. Jak Putin Ukrainę. Albo zapomni ona o staraniach do UE, albo musi zapłacić za swoje aspiracje.
Jak zawsze stek bzdur wazelinowego trolla . Kiepściutka obrona wcale nie atakowanego pracodawcy . Zakończenie „opieki” w postaci asymetrii MTR było zapewnie tym „postawieniem go przed faktami dokonanymi.”
Postawienie go przed tymi faktami było zmuszeniem do zaprzestania wojny cenowej na wyraźne i wcale nie ukrywane żądanie Fitcha. Otwartym pozostaje pytanie jaki interes miał Fitch w tym by zakończyła się wojna cenowa. Co zyskuje na tym Fitch skoro jest „niezależnym sędzią” w meczu?
Manipulacje ze strony ~Miami są oczywiste. Chcieli sprzedać śmieciowe akcje to musieli skorzystać z firmy która uprawdopodobni że warto je kupić. Bo po to był Play potrzebny ten cały Fitch. A akcje musieli sprzedać aby właścicielom zapłacić dywidendę! Teraz płatni manipulatorzy (bo inaczej tego nie da się nazwać) dorabiają jak to ktoś Play zmusił do tego, a najlepiej namieszać że to niby konkurencja się zmówiła. Przecież to jest oczywiste, gdyby firma była mocna finansowo to nie potrzebowała by innych podobnych jak Fitch.
Masz racje, ze chcac sprzedac smieci musieli je uprawdopodobnic przy przychylnosci agencji. Dlaczego jednak agencja za pomoc swoja postawla taki warunek? Jaki miala w tym cel?
A za co mieli postawić im wiarygodna ocenę, za ładne oczy? Skoro nie wystarczyły same podstawy finansowe Play, to poprosili o dodatkowe zobowiązania i P4 je przyjął. Inne firmy nie mają takich problemów, bo nie mają takich długów, więc dodatkowych ubezpieczeń nie potrzebują, a agencje ich nie chcą. To jak kredyt hipoteczny i dodatkowe ubezpieczenie w postaci dodatkowego gwaranta, jeśli masz za małą zdolność kredytową.
Wiarygodną ocenę powinni postawić za stan faktyczny.
Ocena ryzyka opiera się na przyszłych działaniach i inwestycjach, a nie na stanie tylko faktycznym. Zasadnicze jest to czy firma będzie wypłacalna przy relatywnie dużym zadłużeniu itd. w przyszłości. Do tego są potrzebne często zapewnienia i zobowiązania.
I co, po zapewnieniach Play, że NIE będzie walczył cenami (czyt. niszczył rynku) stał się bardziej wypłacalny???? 😉 😉 😉 😉 To znaczy co? Jako sędzia uznam ci strzeloną bramkę jak zapewnisz mi powrót do domu CLS-em Coupe ??? Wtedy będziesz bardziej „wypłacalny”???? Albo jesteś wypłacalny, albo nie! Komu ty tą ciemnotę chcesz wcisnąć? Za konkurencyjność i porządek z nią związany na rynku może odpowiadać tylko i wyłącznie[b]Państwowy Urząd[/b]a nie prywatna firma która Bóg jeden raczy wiedzieć skąd pochodzi.
Mówisz że Play robi w konia ludzi i agencje i wciska ciemnotę? To tylko świadczy o tym operatorze. Lepiej olać tego operatora i uciekać gdzie popadnie.
Albo inaczej Play jest taki ciemny, że dał sobie wcisnąć jakieś zobowiązania, podczas gdy inne firmy tego nie muszą robić? Współczuje takiego operatora, jeśli tak dba o wasze usługi, lepiej uciekać gdzie popadnie.
Ja nic nie pisałem o operatorze. Ja pisałem, że agencja wymusiła na nim odstąpienie od wojny cenowej w zamian za taką, a nie inną ocenę kondycji. Co z tą informacją zrobisz to już twoja sprawa.
A Play jest ułomny z bazą rzekomych 11 mln abonentó i daje na sobie coś wymusić, to o kim to świadczy?
Widać bardzo cienko play stoi skoro chodzi na żebry do jakiegoś Fitcha. Żaden inny operator nie ma takich problemów. Polkomtel z każdym kwartałem spłaca więcej niż pierwotnie się zobowiązał i jego rating jest coraz wyższy. Play wyżebrał u jakiegos Fitcha żeby ten wogóle zgodził się opinię im wystawić 😀 żeby mogli swoje śmieciowe obligacje sprzedać
Ludzie, ale czy wy nie rozumiecie, że nieistotne jest to z jakiego powodu ktoś szuka wsparcia w dobrych opiniach agencji ratingowych tylko, że te agencje wystawiają pozytywny rating jeśli zostanie spełniony pewien warunek???
@kkkkkk nie Play jest ułomny bo sobie coś narzucać pozwala, tylko taki system jest ułomny, który pozwala na to, by zagraniczna firma, niewiadomego pochodzenia, miała znaczący wpływ na zasady konkurencji w Polsce. Najbardziej ułomne jest jednak to, że wielka rzesza społeczeństwa odwraca głowę i udaje, że nic nie widzi. Normalnie ten kraj to „[b]Szuflandia”[/b]
Słusznie zauważono, że niewiadomego pochodzenia kapitał cypryjsko-islandzki czyli play próbuje wymuszać na niezależnej firmie czyli Fitch wymuszać pozytywny rating. Dobrze, że Fitch utrzymuje standardy i nie dał się zastraszyć i wydał niezależną opinię. Widać, że Play jest zadowolony z opinii więc mieli świadomość, że w rzeczywistości są jeszcze niżej niż ten poziom śmieciowy. Absolutnie nie podważali opinii, nie szukali innej firmy tylko z radością przyjęli. Mieli świadomość, że gdzie indziej dostaliby niższy rating. Widać, że to firma wydmuszka, słup do zadłużenia, oszukania inwestorów i do szybkiej sprzedaży. Kapitał chinsko-cypryjski wiele tłumaczy. To taki komórkowy Amber Gold. Tam ludzie też podpisywali umowy z zadowoleniem a jak się skończyło to wiemy.
Kapitał cypryjsko-islandzki nie przeszkadza w legalnym działaniu spółki na terenie Polski, za to już działanie kapitału niewiadomego pochodzenia polegające na próbie regulowania tego co regulować powinien państwowy urząd już tak. Play niczego nie wymuszał. To agencja postawiła warunek – nie Play.
Niestety, nie mogę głosować 🙁 ale dla mnie nr 1 wśród finalistów. Powodzenia!
telefonik działa bez zarzutów ! powiem nawet zaliczyl kilka upadków poważnych i jest nadal sprawny. Nie zawiesza sie, nie ma problemu z sms/mms. Aparat jest okej, ale przy swietle dziennym (chyba, ze mam złe ustawienia w aparacie) ma wiele funkcji, nie jest przesadzony jesli chodzi o wnetrze (telefon dla każego – starszy, młodszy)! Wyglad zewnetrzny jest „prosty” ale bardzo nowoczesny. Polecam ten telefon. Mam go rok czasu i jestem zadowolona, sądzę, że posłuzy mi jeszcze kupę czasu 🙂
[quote] To taki komórkowy Amber Gold. [/quote] Trafna diagnoza niestety. Szkoda, że tak zarządzają firmą, bo pojawienie się w 2006 P4 zrobiło wiele dobrego na rynku cenowym usług gsm w PL, podobnie, jak w 2004 HEYAH, będąc virtualną 'odnogą’ ówczesnej Ery… Może jakoś z tego impasu wyjda, ale wygląda to fatalnie dla Play 🙄 🙁
Play teraz strasznie nędzne ma oferty. Zorientowani nie wybiorą abonamentu w play poniewaz to się zwyczajnie nie opłaca. W Orange za 62zł, pełny no limit+2GB, +400min w roamingu + sgs3 za 19zł a w play w ofercie bez telefonu musiałbym tyle samo zapłacić. Trzeba nie umieć liczyć żeby wybrać Play.
Albo ostatnia oferta Plusa smartdom, 2usługa za 50% a trzecia za 1zł zwyczajnie miażdży Play a jak korzystamy z Plus Banku to jeszcze dodatkowy rabat.
Play na obecnym rynku jest niekonkurencyjny i tylko na PR jadą a oferta leży odłogiem. Blokują roaming z Orange, Plusa zasięg jest tylko do końca roku. Widać, że wszędzie cięcia są. Jakość i tak niska jeszcze bardziej spadnie. Dobrze zrobiłem przenosząc numer tydzień temu. Podczas rozmowy powiedziałem konsultantce jaką ofertę otrzymałem u konkurencji, to sama przyznał, że niestety oni mają gorszą ofertę.
@Kiko, mimo twojej antyreklamy ludzie i tak, i tak idą w dalszym ciągu do Play i przedłużają później umowy. Najfajniejsze jest w tym wszystkim jest to, że nie masz szans ludziom tego obrzydzić. Proponuję zakasać rękawy i wymyślić coś innego 🙂
Dookólnie przyciemnione jakby przez jakąś dziurę podpatrzone, ale 'bołej gaby’ brak, więc nie było powodu, by młody fotograf miał cokolwiek z ukrycia 'ustrzelić’ 😉 😀 Efekt przydaje nastroju.
Resztki fortecy z polnych łupków z epoki rodaka łupanego stoi do tej pory i aż dotąd rodacy bywają łupani. ;( Brązowy domek drewniany z połyskującymi bielą szparami między poziomymi balami jego ściany wygląda nawet nieco skansenowo…
Trasa niemal jak na bieszczadzkim 'Kasprowym’ – bardzo ciekawe ujęcie i widok. Gdzie to jest konkretnie? Może jakiś opis, namiar z google maps lub współrzędne GPS…
Są w ojczyźnie fajniutkie miejsca, jest dokąd się wybrać i co poznawać. To dobrze.
Ten brąz piasku plaży… kultowy bursztynowy? 🙂
Gdziekolwiek wzroku nie roztoczę… Wiem, jak spokojne jest Roztocze. 🙂 A domek po lewej wślizguje się w kadr, by pomachać ręką do kamery czy dyskretnie z niego zmyka, aby nie zakłócać zieleni?
Dzięki tej firmie ratingowej sporo osób w Play zachowało ciepłe posadki za kilkadziesiąt zł miesięcznie.
A skąd masz takie informacje? :lol :lol :lol
Dzięki tej firmie ratingowej sporo osób w Play zachowało ciepłe posadki za kilkadziesiąt tysięcy zł miesięcznie.
A czy ten sam pośpiech spowodował, że nie odpowiedziałeś na pytanie skąd masz takie dokładne informacje????
z internetu. Np. w Play w 2010 r. przeznaczyli sobie na wynagrodzenie sześcioosobowego zarządu ponad 8,3 mln zł. A ile w 2013, może podasz znawco operatora Play? Orange natomiast w 2013 wynagrodzili się kwota 15,629 mln zł
[i]Żaden instynkt, nawet płciowy, nie ulega tak często zboczeniom, jak instynkt posiadania [/i]. Ja nie jestem zboczony i nie zamierzam śledzić ile Orange sobie przyznało wynagrodzenia, bo mnie interesuje ile ja zarabiam i nie tracę. Podaj źródło swoich [b]rewelacji [/b].
I dlatego dzięki tej firmie ratingowej zarząd w Play utrzyma się kolejny rok. Zgodnie z prospektem obligacji w ciągu trzech kwartałów 2013 r. łączne wynagrodzenie zarządu P4 wyniosło 7,7 mln zł. A np w TVP też jest ciekawie co do wynagrodzeń, wszystko jest w internecie. Każdy może sobie sprawdzić.
P4 to prywatna firma i nam g…o do tego, na co swoje pieniądze wydaje. Mogą je przehulać na dzi..ki albo przegrać w kasynie
Nie do końca prawda z tym gównem od Ciebie ~Miami, ale pomijając to niestety faktem jest ze twoje rewelacje jakoby firma ratingowa szantażowała tego operatora, a konkurencja zabraniała obniżać ceny były i są po prostu kłamstwem.
Brawo Prozak. Od dawna wiadomo, że Play to biznes, w którym maja się dorobić pewne osoby a reszta jak sprzedawcy w salonach jadą na śmieciowych umowach (zlecenie, dzieło). Ktoś dobrze porównał, że to taki komórkowy Amber Gold. Firma potężnie zadłużona a zarząd wypłaca sobie gigantyczne wynagrodzenie.
Tylko ślepy fanatyk nie dostrzega o co chodzi w tym biznesie. Play i tak zostanie przejęty i tak ale parę osób nieźle się dorobi na tym interesie.
Na szczęście PROZAK nie masz racji. Każdy może robić ze swoimi pieniędzmi co tylko chce a reszcie nic do tego. Także to ty użyłeś sformułowania szantaż – nie ja. Ja tylko przypomniałem, że njus zawierał warunek jaki agencja postawiła P4 od którego spełniania zależała pozytywna lub negatywna weryfikacja. Za co to uznasz to już twoja sprawa ale rzeczywistości nie zmienisz.
~Krzycho, prawda jest że tylko dzięki tej firmie ratingowej zarząd w Play utrzyma się kolejny rok.Co będzie dalej to zobaczymy. ~Miami , to ty pisałeś że firma ratingowa szantażuje zarząd, a tym samym cały P4, [url]https://www.telix.pl/artykul/play–we-wtorek-pokaze-swoja-nowa-oferte-3,59592.html[/url] Szantażem i wymuszaniem nazwałeś działanie firmy która pomogła zarządowi operatora Play . Jesteś kłamca twierdząc że ty nie użyłeś sformułowania szantaż.
Tu tego zwrotu nie użyłem by niepotrzebnie nie zaogniać sprawy bo jesteś wrażliwy i się zawsze czepiasz. To, że obaj to działanie tak właśnie rozumiemy jest bezsporne. Nie ma co udawać, że postawienie takiego warunku obaj rozumiemy w różny sposób ale przyznanie się do tego nie może przejść ci przez…klawiaturę.
Bezrozumne kłamstwa wazelinowego trolla mają krótki żywot . Tylko po co napędzać tego trolla ? P.S. Po raz kolejny podziwiam ~Prozak twój zwrot w w ocenie jedynie słusznego operatora (-:
Szantażem i wymuszaniem nazwałeś działanie firmy która pomogła zarządowi operatora Play . Jesteś kłamca twierdząc że ty nie użyłeś sformułowania szantaż. Podałem link w którym takie sformułowania użyłeś do tej firmy ratingowej. Pewnie firma może cię pozwać za takie oszczerstwa. ~Lucek, znowu próbujesz mi coś wmówić, a ja się nigdy nie zmieniałem. Chwale jak jest za co , a nie chwale kiedy próbuje się manipulować i nieprawdę wciskać.
Pewna firma może mnie pocałować tam gdzie słońce nie dochodzi skoro sama to ogłosiła a jak to, to jedynie kwestia językowa. mamy jeszcze synonimy : parcie, nacisk, perswazja, wpływ i wiele innych. Najważniejsze, że obaj mamy to samo na myśli tylko ty się do tego nie możesz przyznać, bo by to oznaczało przyznanie mi racji. A tego byś nie zniósł. Scenariusz teraz wyglądał będzie w ten sposób, że zamiast udowodnić mi, że zdarzenie nie miało miejsca a nius jest wyssany z palca będziesz szperał w necie czy „wpływ” jest synonimem dalekim czy bliskim. Bo tylko to ci pozostało. Może jednak skup się na tym żeby mi udowodnić że nie mam racji. A jak nie dasz rady to może sprubój znaleźć mi błędy ortograficzne. Nawet ci to ułatwiam. :lol :lol :lol
Już ci udowodniłem ze kłamałeś i oszukiwałeś jakoby nie używałeś stwierdzeń szantaż i wymuszanie. Nic nie poradzę ze zapracowałeś sobie wypierając się tych słów na opinie że jesteś oszust i kłamca. Teraz skup się na tym żeby mi udowodnić że nie mam racji. :lol :lol :lol Natomiast odnośnie Play i firmy ratingowej niczego nie muszę udowadniać, korzyści jakie osiągnął zarząd operatora dzięki tej firmie są oczywiste i wcześniej o nich pisałem.Nawet jak byś się zesrał w oczernianiu firmy ratingowej to tego nie zmienisz bo interes miał tylko zarząd operatora korzystając z ich usług. :lol :lol :lol
Oczywiste, że Prozak ma rację. Czy ktoś kogoś zmuszał do korzystania z usług firmy Fitch? Czy nie mogli wybrać innej skoro uznali, że są szantażowani? Wszyscy się zmówili żeby szantażować P4? Wolne żarty. Po co wogóle korzystali z usług firm tego typu? Wiadomo od początku, że P4 to wydmuszka, bańka, która kiedyś pęknie, bo firma cienko przędzie a to zatrudnianie na umowę zlecenie i dzieło, to faktycznie przegięcie.
W tym wątku tych słów nie użyłem i to nie przez przypadek więc nie skłamałem. Skłamałeś ty wypisując bzdury o czymś czego na oczy nie widziałeś a opinię wydałeś. Co do P4 – nie piszemy tu o tym kto odniósł korzyści, tylko o tym kto komu postawił warunek, kto kogo zmusił i do czego. Zmuszony do odpowiedniego działania jest Play a korzyści odnieśli wszyscy – i Play (bo sprzedać może śmieci) i agencja (bo charytatywnie tego nie robi) no i oczywiście trzeci z graczy któremu zależał na tym by wojne cenową zakończyć. Ciekawe kto to taki ten [b]TRZECI???[/b]
I skup się teraz nad faktami a nie nad postami z przeszłości których już nikt nie pamięta. Skup się nad odpowiedzią na pytanie: czy P4 zostało postawione żądanie zaprzestania wojny cenowej pod groźbą negatywnej oceny kondycji due diligence czy nie??? To jest clou naszej dyskusji a nie posty sprzed 3 miesięcy. Skup się bo nie mam czasu czytać o języku polskim.
Już ci udowodniłem ze kłamałeś i oszukiwałeś jakoby nie używałeś stwierdzeń szantaż i wymuszanie. Nic nie poradzę ze zapracowałeś sobie wypierając się tych słów na opinie że jesteś oszust i kłamca. Teraz skup się na tym żeby mi udowodnić że nie mam racji. Natomiast odnośnie Play i firmy ratingowej niczego nie muszę udowadniać, korzyści jakie osiągnął zarząd operatora dzięki tej firmie są oczywiste i wcześniej o nich pisałem.Nawet jak byś się zesrał w oczernianiu firmy ratingowej to tego nie zmienisz bo interes miał tylko zarząd operatora korzystając z ich usług.
Nie , nie kłamałem, w tym wątku nie użyłem tego słowa i tule z mego skupienia nad udowodnieniem ci, że racji nie masz. Natomiast odnośnie Play i firmy ratingowej udowodniłem, że korzyści odniosła nie tylko spółka P4, ale także Fitch, oraz „ten trzeci” któremu tak bardzo zależało na zakończeniu wojny cenowej. Udowodnij, że tak nie jest. Nie prosiłem bys udowodnił jakie korzyści osiągnął zarząd P4 bo to już wiemy.
P.s. Znowu przegrasz bo brniesz w niepotrzebne strony :lol
Dla mnie jesteś kłamca i oszust jak widać z tych twoich wpisów, wypieranie się tego co wcześniej pisałeś jest jak zwykle stałym elementem twojego tu komentowania. I raczej tej oceny już nie zmienisz bo nie jesteś w stanie tych swoich tekstów wykasować.
A ja niczego nie zamierzam zakasowywać :), nie ma czego. W tym wątku nie ma słowa o które mnie „podejrzewasz”. Pytałem, i tego nie umiesz pominąć, kto oprócz P4 zyskał na wymuszeniu od nich zaprzestania wojny cenowej? Jaki w tym ma interes agencja? W czyim interesie działa? Komu zależało najbardziej na zakończeniu wojny cenowej?
No i zesrałeś się, bo zostało ci tylko mnożenie nic nie znaczących pytań . Twoja nieprawdziwa propaganda już nikogo nie interesuje. 😀
Ja pytań nie mnożę tylko, nie uzyskując na nie odpowiedzi, zadaje ponownie. Oczywiście robię to celowo gdyż spodziewałem się braku odpowiedzi a to z kolei dowodzi albo braku u ciebie umiejętności odpowiedzi alboooo….. doskonale znasz odpowiedź. Coś mi trollowy nos podpowiada to drugie rozwiązanie 😉
Prosze powiedz jak zrobić tak żeby jak obraca się ekran w telefonie lg l5 to żeby obracała się też tapeta ? pomocy!!! 😳 😳 😳 😳
[quote] ciepłe posadki za kilkadziesiąt zł miesięcznie. [/quote]
Nicku PROZAK chochlik zabrał słowo 'tys’. Za kilkadziesiąt zł/mies to nawet bezdomny włóczęga nie zgodzi się pracować pełnoetatowo. :lol
tak, pospiech spowodował ze chyba nie dopisałem „tysiecy”