Już we wtorek, tj. 18 lutego br. Play organizuje kolejne spotkanie prasowe, na którym Play przedstawi kolejne dobre wiadomości dla swoich klientów.

Celowo przygotowaliśmy takie troszeczkę prowokacyjne zaproszenie. Oferta nie jest niczym inspirowana i nie jest odpowiedzią na żadną inną ofertą. Jest świeża, prosta i moim zdaniem fajna – tajemniczo zapowiada Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play.


Tak owszem, jesteśmy już dużym operatorem, ale ciągle chcemy robić ciekawe rzeczy i nie zamierzamy z tego rezygnować – dodaje Rzecznik P4. Tak owszem, jesteśmy już dużym operatorem, ale ciągle chcemy robić ciekawe rzeczy i nie zamierzamy z tego rezygnować. Marcin Gruszka przypomina także, że grudzień 2013 był czwartego Operatora najlepszym miesiącem w historii. Styczeń 2014 jest lepszy niż styczeń 2013. –Owszem spada nasz udział, ale do PLAY przychodzi więcej klientów niż rok temu. Jeżeli zapytacie mnie co wolę, wyższy udział w rynku czy większą liczbę pozyskanych klientów to oczywiście wybiorę drugą opcję. Jeżeli nowa oferta będzie lekarstwem na poprawę Waszego humoru to bardzo nas to ucieszy – dodaje.

Jutro poznamy też nowe gwiazdy kampanii, które przeszły do PLAY. –Bardzo dobry, ciekawy i niebanalny wybór. Kolejne bardzo udane spoty – podkreśla.

Zaskoczenie może budzić fakt zwrócenia uwagi na to, że tym razem Rzecznik dość spokojnie mówi o tym, że Operator zagra „na aferę”, a nie będzie to odpowiedź Play na wyniki MNP w styczniu. Zwróćcie uwagę, ze nie użyłem słowa rewolucja i wojna cenowa – konkluduje.

źródło: Play

Kan