W poniedziałek Play włączył ponownie nową wersję PLAY24. – Tym razem wszystko wygląda, że jest stabilnie – zapewnia Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play.
la przypomnienia – system jest teraz integralną częścią portalu Play.pl. Operator zmienił m.in. zakładkę ze zgłoszeniami, pojawiło się też kilka dodatkowych usprawnień. Oprócz zmian graficznych i nawigacyjnych Play intensywnie pracował nad wnętrzem systemu, czyli tym, czego żaden użytkownik nie widzi ale ma istotny wpływ na wydajność – dodaje Marcin Gruszka.
– Aplikacja Play24 dla systemu Windows Phone – jesteśmy już na finiszu. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to już niedługo będziemy mogli zaprosić kilka osób (WP-heavy userów) do przetestowania apki przed oficjalnym udostępnieniem – obiecuje Rzecznik Play.
źródło: Play
Kan
Kolejna próba i kolejna porażka. Dalej źle wykrywa urządzenia, a teraz bonusowo nie można włączyć pakietów ani w abonamencie ani w ofercie internet. Dowód rzeczowy numer 1: http://screenshooter.net/9454310/aucjhti Ponadto zastanawiam się, gdzie podziała się do jasnej anielki czytelność systemu? W poprzedniej wersji wszystko było podane jak na dłoni, teraz trzeba się przeklikiwać. Te wszystkie nowoczesne zmiany są już rzygogenne. mBank zamienił stary, dobry, bezawaryjny system w jakieś kolorowe g… z mGrami i mOkazjami gdzie żeby dostać się do historii trzeba klikać, zmieniać widoki itd, a Play zamienił dobry system na to…coś. Żenujące!
zgadzam się co do Play i mbanku, i nie jest to kwestia przyzwyczajenia, wszystko mniej czytelne.
Super. Proponuje dać jeszcze większe obrazki, tak jak w T-Mobile jedno zdjęcie, które na stronie się nie mieści. I jeszcze wszystko spowolnić, bo było za szybko, teraz czas wyświetlenia strony np. Usługi dodatkowe – 6 sekund! Kolejny przykład, że lepiej to już było. Chyba wracamy do czasów, gdzie Internet 64kbs i monitor 640×480 był szczytem techniki. Bo najnowsze odsłony serwisów dają tylko większe obrazki przez co wszystko wolniej działa i trzeba 50razy klikać, żeby się dostać do opcji, które wcześniej były dostępne za jednym kliknięciem. Proponuje trochę powstrzymać fantazje programistów, bo fajne skrypty nie koniecznie są fajne dla użytkowników.
Masakra to nowe Play24. Po co zmieniają coś co w miarę działało?
Sprawdza się teoria Kopernika – gorsze wypiera lepsze . To niestety jakaś chora tendencja : strony wielu firm, banków są coraz mniej czytelne . Oczywiście trollowi zapewnie się podoba nowa strona Play24
też uważam, że czytelność i użyteczność spadła diametralnie :/
tak jak ze wszystkim, kwestia przyzwyczajenia 🙂
Oczywiście masz rację, że to tylko przyzwyczajenie. Pojedzie człowiek do Anglii i marudzi, że się tam głupio i bezsensownie jeździ samochodem, bo po lewej stronie. Czy to gorzej niż uu nas, po prawej? Nie. Po prostu inaczej.
Szkoda mi Orange troszkę, bo zaraz Boscy tez przejdą do Play i co będziecie pisać?
Że ich pewnie stać na te drogie oferty 😉 😛 Co to za argument, że ktoś przeszedł ? a mój sąsiad przeszedł z Play do Plusa.
Miami, wycieczki osobiste są zupełnie nie na miejscu (np. wyzywanie innych od buraków i starych dziadków – też nim kiedyś będziesz – starym dziadkiem, bo na razie jesteś burakiem). Pisz merytorycznie o serwisie a nie o tym co myślisz o tych którzy krytykują (i słusznie) zmiany na nowy, „lepszy” Play24.
Ale wracając do tematu, przyzwyczajenie przyzwyczajeniem, ale użytkowanie serwisu stało się dużo bardziej niewygodne – poprzednio wszystkie podstawowe informacje o numerze telefonu były dostępne na pierwszej stronie, od razu po zalogowaniu (stan kont, pakietów, terminy ważności, itp.), dzisiaj stany kont i pakietów zostały rozdzielone a żeby je zobaczyć trzeba klikać i klikać, otwiera się mikroskopijny panel z tymi danymi. Kolejna obserwacja, ważna dla osób którzy mają przypisane do konta kilka numerów (ot chociażby rodzina, dzieci): w poprzedniej wersji serwisu przy przełączaniu się między numerami automatycznie przechodziło się do tej samej zakładki która była ostatnio przeglądana na danym numerze (n. przy bilingu przechodziło się do bilingu kolejnego numeru, przy pakietach do pakietów, przy usługach do usług, itp.). W nowszej wersji zostało to całkowicie zepsute, i w każdym numerze po raz kolejny trzeba się przeklikać przez upierdliwe, przymulone i ciągle „kręcące” się menu. Warto też podkreślić że szybkość pracy serwisu zdecydowanie się zmniejszyła – teraz wszystko trwa dłużej, użytkownik przez większość czasu pracy z serwisem może pooglądać … „mielące wiatraczki”…
Jeśli Play tym unowocześnieniem zamierzał utrudnić użytkowanie serwisu i odstraszyć od jego użytkowania, to BRAWO, gratuluję, udało się Wam!
Ok. moze się troszkę wkurzyłem i pojechałem ale czy daleki byłem od prawdy??? Przyzwyczaił sie jeden z drugim do tego np , że będąc w konkretnej zakładce automatycznie przechodziłeś do niej w innym numerze. Czy to dobrze? Ja wolę sam wybierać konkretną zakładkę. Obejrzałem wszystko co na danym numerze się wydarzyło i przechodzę do drugiego. Po co mi automatycznie wejście w zakładkę na innym numerze skoro tej opcji w nim nie wykorzystuję? Po co mi np na numerze „internetowym” automatycznie uruchamiana zakładka o usługach, doładowaniach itp bo poprzednio oglądany numer to Fresch dziecka i tam sprawdzałem ile mogę jeszcze razy uruchomić daną usługę? Dla mnie bezsens.
mam te same spostrzeżenia. Serwis działa wolniej, informacje, które były dostępne po jednym kliknięciu to teraz trzeba naklikać i czekać aż przełączy się, co trwa długo. Gorsze wypiera lepsze-tak jak napisał kolegaucek. W tym play mogliby poprawić to co nie działa poprawnie np wywalanie kart z roamingu. Postanowili jednak popsuć to co działało dobrze.
To sobie zmień internet na LTE od Plusa. Będzie ci szybciej chodził. Serwis cięższy to i się wolniej będzie otwierał. Trzeba iść z duchem czasu, z postępem, z osiągnięciami. Lepiej wrócić do czasów gdy flasha nie było?
dołączę się do opinii na temat nowego Play24. To co jest teraz wcale nie ułatwia życia tylko je skomplikowało. 6 fleszów musi się wczytać co niestety ale trwa dość sporo. Potem trzeba się naklikać aby coś się dowiedzieć. Przedtem po zalogowaniu miałeś wszystkie ważne informacje jak na dłoni. Teraz jest porażka co nowe zmiany to coraz gorzej. Z m-banku przestałem korzystać bo to już nie bank tylko jakaś strona dla dzieci. Play idzie w złym kierunku. Każdy dobry, powtarzam dobry informatyk powie ci, że dobra strona to prosta bez nadmiaru bajerów i fleszu.
Mądrego miło posłuchać/poczytać. Pełna zgoda i 100% racji dla Pana. Zmiana na gorsze i nie ma tu żadnej ale to żadnej dyskusji. Komentarze najdobitniej to potwierdzają.
@Edu, a jak ktoś ma inne zdanie, choćby nawet neutralne, to tym gorzej dla niego. Tylko ci co się z tobą zgadzają maja prawo tu się wywnętrzać.
[quote]Play intensywnie pracował nad wnętrzem systemu, czyli tym, czego żaden użytkownik nie widzi ale ma istotny wpływ na wydajność[/quote] Efekty tych prac najlepiej widać na niezbyt szybkim łączu – panel z informacjami o objętości kilkudziesięciu kB otwiera się po kilkunastu sekundach.
hehe, dokładnie kolego BlasterM. Przypomina mi się tekst Stanislawa Anioła, bohatera jednej z komedii Pana Barei [i]”Pracowali my, pracowali i prrfff ….”[/i]
Mozna podsumować jednym zdaniem, pracowali jak nigdy a wyszło jak zawsze 🙂
Stwierdzenie że jakiś system jest stabilny już samo w sobie jest kłamliwe 🙂
Jak się ma wolne łącze to nawet mail bez załączników będzie długo się otwierał. Gdzie drwa rąbią, to by nóżki nie złamała.
Łącze mam niestety od Play, a przed „intensywnymi pracami” było dużo szybciej 🙂
Ciekawy punk widzenia , ale bardzo charakterystyczny dla wazeliniarza . Racjonalnie myślący ludzie wiedzą , że operator jest tylko usługodawcą i powinien dopasować swoje masowe usługi do średnich możliwości przeciętnego klienta . A średnia prędkość dostarczanego w Polsce internetu nie jest zbyt wysoka . Nowa strona jest kiepska , nawet przy dużej prędkości trzeba się więcej naklikać , aby coś znaleźć . To są fakty i żaden troll nie wmówi , że jest inaczej . Ale dyżurny troll ma swoje obowiązki .
Widocznie operator dostosował do średnich możliwości przeciętnego Kowalskiego bo części klientów działa poprawnie i odpowiednio szybko. Co do „naklikania” to przecież zależy to od indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Jeden chce mieć na wierzchu stan konta a inny tego nie potrzebuje i musi właśnie naklikać by dotrzeć tam gdzie chce. Ja np nie potrzebuje stanu konta po każdym otwarciu i musiałem sie „naklikać” by dotrzeć tam gdzie chce . Teraz nie muszę wcale klikać. Z mojego punktu widzenia mam niej grzebania.
Na adroidzie jak nie działało tak nie działa
To trochę zaskakująca informacja. W moim wypadku aplikacja Play24 na Androida działa cały czas poprawnie, a używam jej niemal od samego początku.
Blaster, zastanów się co piszesz. Jeśli nie chcesz mieć opinii trolla to lepiej szybciutko zmień swój wpis i napisz, że ci także nie działa. Tu nie masz prawa napisać że coś od Playa działa poprawnie albo się podoba. Dobrze ci radzę.
Mi w ogóle startowa strona Play się nie wczytuje, po tej zmianie.