PLAY chce nowych stawek MTR od 1 stycznia 2013, zapewnia Marcin Gruszka, rzecznik Play i dlatego jako pierwszy zareagował. Wysłał do konkurentów podpisane aneksy z nowymi stawkami, które mają obowiązywać od 1 stycznia 2013. Wszystkie dokumenty zostały dostarczone.
Decyzja Urzędu Komunikacji Elektronicznej o obniżce stawek hurtowych dotyczy siedmiu operatorów: Aero2, Centernet, Mobyland, P4, Polkomtel, Polska Telefonia Cyfrowa, Polska Telefonia Komórkowa Centertel.
Jak myślicie ktoś je podpisze? Może
jakiś zakład? – pyta Czytelników swojego bloga Marcin Gruszka
(Mobile Termination Rate) to kwota, jaką płaci operator sieci, z której jest wykonywane połączenie, operatorowi sieci, do której połączenie jest przekazywane. Od 1 stycznia do końca czerwca operatorów telekomunikacyjnych będzie obowiązywała stawka MTR w wysokości trochę ponad 8 gr za 1 minutę połączenia głosowego. 1 lipca wszyscy operatorzy będą musieli ponownie obniżyć stawki – do 4,29 gr za 1 minutę.
Zdaniem Prezesa UKE wdrożenie nowych zasad rozliczeń międzyoperatorskich wprowadza długo oczekiwaną przez konsumentów symetrię w opłatach za połączenia do każdej sieci komórkowej, jak również powinno przełożyć się na dalsze spadki cen detalicznych za połączenia telefoniczne.
– Temat jak zawsze rozpala dyskusję, dlatego trochę ją uprzedzając na razie nie mogę powiedzieć, jak i kiedy przełoży się to na stawki detaliczne. Dla mnie najważniejsze, że wreszcie nie będzie asymetrii i marketingowcy wszystkich operatorów bądą mieli równe szanse. (…) oczywiście podporządkujemy się decyzji UKE – skomentował decyzję UKE Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
źródło: Play
Kan
żenada, na aneksie PTC sp. z o.o. …
Żenada . Tak się nie prowadzi interesów , tak można tylko obrazić swego kontrahenta .
Póki co to mnie obrażają operatorzy W3, którzy mimo wielu już obniżek MTR nie raczyli obniżyć kosztów połączeń do Play…
~Nika Usiłujesz porównać nieporównywalne rzeczy . Widać , że nie masz pojęcia o etyce biznesu . Gdybym to ja w ten sposób postawił ultimatum i to publicznie swoim kontrahentom , wiem , że straciłbym ich bezpowrotnie .
przejmujesz się? to ich sprawa. Aż tak Cie to boli…
Play, jak rząd robi dużo szumu, aby zakryć ważniejsze dla przeciętnego abonenta zmiany. Gdy napotykają krytykę w sprawie pogarszania się oferty, która przy starcie miała być prosta i bez kruczków, a teraz przypomina tę krytykowaną W3 daje zastępczy temat i chwali się działaniami, które powinny być dyskutowane i wspólnie opracowywane w gabinetach. No cóż jak zaczyna brakować argumentów wyciąga sie pałki. Niestety dla Play skończyły się dobre czasy, a akcjonariusze też chcą wreszcie zarąbać i odzyskać swoje pieniądze. Do tego dochodzi budowa sieci, która w przypadku wygrania przetargu na LTE, a to jest prawie pewne, przy wsparciu UKE, będzie kosztować i to dużo. A może teraz nadszedł wreszcie czas żniw dla wirtualnych operatorów?, jak myślicie? Odpada im główny i robiący szum wokół siebie konkurent. Warto aby oni zadbali o reklame, bo niektórzy mają ciekawe oferty, a nie unią z nimi dotrzeć do klientów.
prawidłowo zrobił Play, teraz i Plus podobnie. Jest nowe prawo niech jak najszybciej wprowadzają nowe stawki mtr. Żeby nie było tak aby operatorzy twierdzili ze nie zdążą, już tak bywało ze Orange i T-mobile twierdzili ze za mało czasu na wprowadzenie nowego prawa, nawet UE pomogła im wtedy.
Tu chodzi o formę takich działań . Każdy z operatorów przecież musi to zrobić bo tak nakazuje UKE , czyli podpisać aneksy do umów ze swoimi partnerami . Plus wykonuje swoje powinności bez rozgłosu , pewnie inni operatorzy też . Play działa pod publiczkę , chwaląc się publicznie i usiłując sugerować swoim nawiedzonym fanom , że narzucona urzędowo powinność wynika z jego wielkiej dbałości o klienta . W biznesie nie jest przyjęte , aby szczegóły umów , czy aneksów jednostronnie ogłaszać publicznie . Do podważa zaufanie do takiej firmy .
Lucek, dobrze zrobili, że wysłali im te aneksy, informując przy tym opinie publiczna. W3 nie zastosowało się do poprzednich obniżek MTR i przeszło to bez większego echa. Co nie oznacza, że przy okazji nie działa marketing.
~Petro 1) Mogę tylko powtórzyć : Widać , że nie masz pojęcia o etyce biznesu . Tu chodzi o formę takich działań . W biznesie nie jest przyjęte , aby szczegóły umów , czy aneksów jednostronnie ogłaszać publicznie . Do podważa zaufanie do takiej firmy . To OBIE strony muszą zgodzić się na taką formę komunikacji . Nigdy nie zdobyłbym się na takie działanie mojej firmy , gdyż wiem , że straciłbym swoich kontrahentów .Wyobraź sobie , że osobiście zawierasz z kimś pisemną umowę (czy też aneks do niej) , a ten ktoś bez Twojej wiedzy upublicznia tę umowę . Odpowiada Ci to ?
2) Operatory W3 stosowali się ZAWSZE poleceń obniżek MTR , gdyż inaczej podlegaliby sankcjom prawnym . Niestety , nie zawsze obniżali ceny za usługi , gdyż nie jest to dla nich obligatoryjne . Na dodatek wykorzystywali fakt asymetrii MTR – nawet przy zmniejszaniu się tej asymetrii – do drenowania kieszeni swoich klientów dzwoniących do „chronionych” sieci . UKE nic nie robiło w tej dziedzinie , choć ma możliwości także pozaprawnych nacisków .
Lucek, ale mnie nie obchodzi jakaś tam etyka biznesu i nie muszę się na niej znać. Temat się tego nie tyczy. Jeśli tak Cie to boli, że złamali etykę biznesu, to nie wiem co Ci poradzić. Mogę jedynie powiedzieć, że bardzo mi przykro z tego powodu. Powracając do tematu. Moim zdaniem Play miał słuszność, wykonując taki ruch, bo może świadomość opinii publicznej spowoduje, że W3 zdecyduje się na obniżenie ceny za zakańczanie połączeń do Play. Pozdrawiam
~Petro 1) Bez zachowania elementarnej etyki czy to biznes , czy inna działalność człowieka może obrócić się przeciwko niemu . W odróżnieniu od Ciebie i muszę i chcę się stosować do tych podstawowych zasad i w prywatnej działalności i w działalności mojej firmy . Jeżeli nazwę to uczciwością , to może dotrze to do Ciebie , że lekceważenie takich spraw nie powinno mieć miejsca . Stąd moje wyczulenie na zamieszczane tu na forum różnego rodzaju kłamstwa i manipulacje .
2)Znowu muszę powtórzyć – bo mieszasz pojęcia – operatorzy W3 MUSZĄ (pod groźbą sankcji) zdecydować się na obniżenie cen za zakańczanie połączeń do Play . Teoretycznie nie muszą obniżać cen detalicznych za połączenia do Play lecz przypuszczalnie narazili by się na postępowanie przed UOKiK czy sądami za nierównoprawne traktowanie . I tu może być też ważny nacisk opinii społecznej . Pozdrawiam .
Lucek niepotrzebnie się martwisz. Myślę, że PLAY, jako tak wielka firma, która posiada wykwalifikowanych pracowników, wie co robi, wysyłając i upubliczniając aneksy. Bardzo się tym przejąłeś, nie wiedzieć czemu. Biznes to biznes, tu nie ma miejsca na sentymenty. Chcesz to bądź uczciwy w swojej firmie. PLAY postępuje tak, a nie inaczej i wie co robi. I nie mylę pojęć, chodziło mi oczywiście o obniżenie cen za zakańczanie połączeń detalicznych, dla mnie to było oczywiste. Pozdrawiam.
W tej sprawie nie ma zastosowania jakaś wymyślona na poczekaniu etyka biznesu przez ~Lucka (która raczej w jego kryteriach bardziej w tym przypadku ma kryć szwindle w umowie, niż z nazwy ma być czymś dobrym), bo wszystko co dotyczy operatorów ma być jawne, i podlega kontroli społecznej, a to dlatego ~Lucek, ze wykupując dzierżwę częstotliwości radiowych są do tego obligowani umowami do jawności . Sądy nakażą obniżki cen? Ciekawe w jaki sposób, bo gdyby tak było, to byłby precedens i doprowadziłby, że w każdym sklepie przykładowo chleb byłby w jednakowej cenie. To nie jest dawny PRL, gdzie ceny były ustalane przez urzędników, co niestety teraz takie rozwiązanie doprowadziło by do zaniku konkurencji, a w konsekwencji wystarczył by jeden operator, bo na co kilku, z takimi samymi cenami. Poza tym ukrywanie umów wykluczało by nacisk opinii społecznej, która by o niczym nie wiedziała, a operatorzy w takim przypadku nagminnie stosowali by zapis w umowie że pod groźba wysokich kar finansowych byłby zakaz informowania kogokolwiek. Na szczęście nie jest to twój prywatny biznes, który nie podlega może kontroli społecznej ale przykładowo skarbowej na pewno podlega. Naiwnością jest liczenie na KE jak na zbawienny organ nadzorujący operatorów w Polsce, bo ta komisja reprezentuje swoje interesy, a może bardziej interesy państw członków tej komisji, co niejednokrotnie udowadniała reagując na protesty firm francuskich czy niemieckich. Pewnie na wyrok sądów wymuszający obniżkę cen reakcja KE była by natychmiastowa. Nie wiem co chcesz nazywać uczciwością ~Lucek , bo moim zdaniem uczciwością jest jawność działania firm, tam gdzie jest zagwarantowana umowami, inaczej są to różnego rodzaju kłamstwa i manipulacje, na które podobno jesteś wyczulony. Szkoda ze tylko na innych a na swoje już nie!
~Petro 1) Ręce opadają , gdy prezentujesz tak lekceważący stosunek do elementarnej uczciwości , także w biznesie . Ale Twoja postawa niestety nie jest odosobniona , stąd mamy taką a nie inną odmianę kapitalizmu . Tylko prezentując taką postawę nie powinieneś narzekać np . na drenowanie kieszeni przez W3 – przecież im wolno .
2) Teraz dopiero namieszałeś wymyślając „cenY za zakańczanie połączeń detalicznych, ” Nie ma czegoś takiego ! Są hurtowe ceny za zakończanie połączeń w innej sieci czyli MTR i detaliczne ceny do innych sieci . Te pierwsze operatorzy są zmuszeni decyzją UKE wprowadzić , te drugie operatorzy kształtują samodzielnie w/g własnych kryteriów . Teoretycznie nie muszą wyrównywać cen detalicznych za połączenia do Play do cen połączeń do innych sieci , lecz przypuszczalnie narazili by się na postępowanie przed UOKiK czy sądami za nierównoprawne traktowanie .
~Prozak Znowu bezmyślnie kłamiesz i manipulujesz .1) Etyka biznesu jest pojęciem znanym od lat , wykładanym w szkołach i na uczelniach . 2) Gdzie , w jakiej ustawie jest powiedziane że :” wszystko co dotyczy operatorów ma być jawne, i podlega kontroli społecznej,” Jakie umowy o tym mówią ? To już te firmy nie obowiązuje tajemnica handlowa ? Te firmy już nie obowiązuje elementarna uczciwość względem partnera biznesowego ? Ciekawe , że np Play publikuje najmniej informacji o swoim stanie finansowym . 3) Gdzie pisałem że sądy mogą nakazać obniżki cen ? Dlaczego kłamiesz ? Na tym swoim kłamstwie budujesz cały swój wywód krytykujący poglądy jakich nigdy nie wypowiedziałem . Sądy mogą nakazać skończenie z dyskryminacją cenową tylko jednego (lub więcej) z wielu partnerów , zwłaszcza gdy ustają powody (asymetria MTR) na których operator oparł niejednakowe naliczanie tych cen . Przykład ze sklepami jest nieadekwatny , bo nie chodzi o wyrównanie cen u różnych operatorów . Jednak w tym samym sklepie nie różnicuje się cen w zależności od płci czy koloru włosów klientów 3) Jak do tej pory większość zmian czy to w prawie telekomunikacyjnym czy na rynku telekomunikacyjnym jest wymuszana przez KE . Tu oceniam KE tylko w tej dziedzinie , nie dyskutuję o jej decyzjach w innych sektorach . Niedostrzeganie i lekceważenie tego nie jest naiwnością , lecz głupotą wynikającą z pieniactwa .
~Prozak Nie rozumiem jednego . Czy jesteś tak ograniczony i nie rozumiesz oczywistych faktów , czy tak zaślepiony jakąś niezrozumiałą fobią , że wbrew tym faktom tak bezmyślnie kłamiesz i manipulujesz .
Zamiast bezmyślnego oskarżania o kłamstwa i manipulacje to może zacznij od dogłębnego przestudiowania prawa telekomunikacyjnego, a szczególnie o tym kto ma prawo kontrolować, jaki zakres i jakie informacje są niejawne. Następnie ustawę o dostępie do informacji publicznej, a potem wykorzystać np. ePUAP do zadawania pytań i uzyskiwania informacji. Każdy ma do tego prawo, i takie informacje musi otrzymać jak nie jest zapisane w ustawie że są to informacje niejawne. Rozumiem ze trwasz dalej w mniemaniu o swojej wyższości intelektu nad innymi, a tych co nie podzielają twych wymysłów najlepiej lubisz oskarżać o kłamstwa i manipulacje, albo o bez rozumność. Niestety muszę cię zmartwić ze nie podzielam twojej mniemani o wyższości i nie będę chwalił czegoś co nie zasługuje na pochwałę.
LUCEK jaka etyka biznesu? MTRy spadają, a W3 i tak a to leje. Wg mnie dobrze, że play zwraca na to uwagę, bo już słychać głosy, że muszą mieć z minimum pół roku, żeby wyrównać stawki. Piszesz etyka biznesu, a chodzi Ci, że by zwykły klient nie dowiedział się jak sprawa wygląda w rzeczywistości. nikt im nie każe podpisywać, ale niech wszystkiego nie zwalają na Play. Ps. u którego opa pracujesz, że tak ostro reagujesz?
~Prozak Dokładnie określiłem co uważam za twoje bezmyślnie kłamstwa i manipulacje .1) Etyka biznesu jest pojęciem znanym od lat , wykładanym w szkołach i na uczelniach a nie „wymyślona na poczekaniu etyka biznesu przez ~Lucka”
2) Gdzie , w jakiej ustawie jest powiedziane że :” wszystko co dotyczy operatorów ma być jawne, i podlega kontroli społecznej,” Jakie umowy o tym mówią ? Przedsiębiorstwa telekomunikacyjne uznałeś za wyjątkowe a podajesz jedynie bardzo ogólne zasady kontroli każdego przedsiębiorstwa . 3)3) Gdzie pisałem że sądy mogą nakazać obniżki cen ? Dlaczego kłamiesz ? Na tym swoim kłamstwie budujesz cały swój wywód krytykujący poglądy jakich nigdy nie wypowiedziałem . Sądy mogą nakazać skończenie z dyskryminacją cenową tylko jednego (lub więcej) z wielu partnerów , zwłaszcza gdy ustają powody (asymetria MTR) na których operator oparł niejednakowe naliczanie tych cen . Świadomie jeszcze raz powtórzyłem twoje kłamstwa i manipulacje – do których oczywiście nie raczyłeś się odnieść – aby jasno udowodnić ich bezmyślność . To nie jest żadne wywyższanie się – sam doskonale wykazujesz mizerię swego intelektu .
~s1k0r3k Bardzo dosadnie wykazujesz , że brak ci i osobistej etyki , to i pojęcie etyki w biznesie stanowi dla ciebie nieprzeniknione wyzwanie . Nie musisz się ze mną zgadzać , ale brakiem choćby minimum kultury jest bezmyślna próba oskarżenia interlokutora o niskie pobudki . Ten twój „argument” dobitnie świadczy o twoim poziomie .
~Lucek. kręcisz w koło te same oskarżenia do mojej osoby bo brak ci argumentów, albo może jakieś niskie pobudki tobą kierują(nienawiść itp.). Jak nie widzisz różnicy między zwykłą firma bez dodatkowej regulacji przez państwo, a firmami telekomunikacyjnymi podlegającymi takim regulacją(dlatego są takie wyjątkowe) to szkoda czasu aby cokolwiek tłumaczyć. Dzięki tym regulacją kontrolowanie takich firm jest bardziej jawne. Jeżeli etyka nakazuje oszukiwanie lub zatajanie informacji która powinna być jawna to jest wymyślona na poczekaniu przez ciebie. Stosowanie takich rozwiązań powoduje że firma jest mało wiarygodna. Kiedy nastąpiły obniżki MTR trzeba było iść do sądu aby zlikwidować tak nie uzasadnioną wysoką dyskryminacje cen do niektórych operatorów. Dziwne ze nie zareagowałeś i nie postraszyłeś ich sądem.
LUCEK jedziesz po kimś, a prawda jest taka, że próbujesz każdego obrazić. Ja nie mam etyki w biznesie? Człowieku, to operatorzy nigdy się tym nie kierują i nie kierowali. Niedawno pracowałem w TM ale to rzuciłem w piz…du, bo mnie wkurzało robienie balona z klientów. Człowieku, co chwilę się zastanawiali, co można urwać pracownikom, a klienta trzeba było „wkręcić”, żeby mu coś sprzedać. Ty kierujesz się etyką? Nie rozśmieszaj mnie. Stawki się wyrównały, a Jabczyński pisze, że za pół roku, a może za rok „dostosują się jak ich UKE zmusi”. Gdzie tu etyka? Ty piszesz o etyce, bo skoro od pierwszego twój pracodawca nie wyrówna stawek, to musisz robić tu czarny PR. A co, niech nadal wyjdzie, że to Play jest tym złym, w końcu zmusza innych do nie podpisywania aneksów. Ty się kierujesz etyką, wciskając gorsze abonamenty klientom, niż mogliby dostać u konkurencji? Kierujesz się etyką, gdy kłamiesz im w oczy że Play nie ma nadajników, sieć jest cały czas zajęta, jest gorsza jakość usług, bo tak Ci kazali na szkoleniu? Nie napisałeś, że nie pracujesz u operatora, a więc do już o czymś świadczy. I nie zarzucaj mi, że jestem bezmyślny i brak mi kultury, tylko dlatego, że to Ciebie cechują te cechy. Nie mierz innych swoją miarą. Ciekawe kiedy kierowalibyśmy się twoją etyką biznesu, kiedy wszyscy u ciebie byśmy kupowali nowe aktywacje. Wodę z mózgu Ci na szkoleniu zrobili a teraz próbujesz nam zrobić to samo. I nie życzę sobie, aby jakiś nawiedzony sprzedawca bez minimum kultury, próbował mnie obrażać, bo nie ma już nic do powiedzenia, tylko ciągle te 2 słowa, kultura biznesu. Hehe, na szkoleniu powiedzieli Ci, żebyś ich używał, ale nie powiedzieli Ci, co to dokładnie jest?
~s1k0r3k Dyskutuję w wieloma tu piszącymi i nikogo nie staram się obrażać . Jedynie reaguję mocniej na kłamstwa i pomówienia . Np takie jak twoje . Przyjąłeś bardzo bezmyślnie , bo bez żadnych dowodów , że jestem pracownikiem któregoś z operatorów . Choć przecież WYRAŹNIE pisałem :”..brakiem choćby minimum kultury jest bezmyślna próba oskarżenia interlokutora o niskie pobudki ” NIE ROZUMIESZ TAK PROSTEGO ZDANIA ? Bo rozwijasz dalej tę idiotyczną tezę przypisując mi wszystko co najgorsze . Niestety pokazujesz wszelkie niedostatki swojej inteligencji , bo przecież dyskutuję na tym forum od lat i wiele już razy pisałem , że mam własną firmę , zatrudniającą kilkunastu pracowników . Firmę nie związaną w żaden sposób z telekomunikacją , choć korzystającą sporo z telefonii . Ba , zdecydowana większość kart SIM pochodzi aktualnie z Play , którego usługi porównywałem z chińszczyzną , tanie ale niezbyt pewne w użytkowaniu . Do najważniejszych rozmów biznesowych używam zazwyczaj innych operatorów , gdyż dają oni większą pewność i niezawodność połączeń .
Jak więc szanować kogoś takiego ja ty ~s1k0r3k , skoro zamiast racjonalnych argumentów atakujesz w tak niewybredny i chamski sposób swego rozmówcę , tylko za to ,ze przedstawia racjonalne i co ważne prawdziwe fakty ? Przecież to co ty robisz , urąga zdrowemu rozsądkowi . To że się bronię przed ewidentnym kłamstwem i pomówieniami nazywasz atakiem , jak zatem nazwiesz swoje bezmyślne wynurzenia ??? Czy podane przez ciebie przykłady mało etycznych działań mają w/g ciebie udowadniać , że nie powinniśmy sami postępować uczciwie ? Udowodniłem , że twoje postępowanie jest nieuczciwe , a przy takim braku osobistej kultury pojęcie kultury biznesu cię przerasta . Nie posunę się tak jak ty do insynuacji i oskarżeń , że pracujesz dla określonych korzyści , u konkretnego operatora , bo byłoby to nieuczciwe i nieetyczne . No ale te pojęcia są dla ciebie nie tylko obce , ale wręcz wywołują agresję .
~Prozak Masz wyjątkowo nieco racji , faktycznie powtarzam się . Niestety , ale w w reakcji na twoje tak bezmyślnie powtarzane kłamstwa i pomówienia . Pytałem ;1) Czy etyka biznesu jest pojęciem znanym od lat , wykładanym w szkołach i na uczelniach czy „wymyślona na poczekaniu etyka biznesu przez ~Lucka” ? Pytałem: 2) Gdzie , w jakiej ustawie jest powiedziane że :” wszystko co dotyczy operatorów ma być jawne, i podlega kontroli społecznej,” Jakie umowy o tym mówią ? Przedsiębiorstwa telekomunikacyjne uznałeś za wyjątkowe a podajesz jedynie bardzo ogólne zasady kontroli każdego przedsiębiorstwa . Pytałem : 3) Gdzie pisałem że sądy mogą nakazać obniżki cen ? Dlaczego kłamiesz ? Na tym swoim kłamstwie budujesz cały swój wywód krytykujący poglądy jakich nigdy nie wypowiedziałem . 4) Czy jak do tej pory większość zmian czy to w prawie telekomunikacyjnym czy na rynku telekomunikacyjnym jest wymuszana przez KE ,czy to operatorzy sami w dobroci swego serca wprowadzają zmiany korzystne dla klientów ?
Niestety~Prozak zamiast odpowiedzi na tak proste pytania mnożysz nowe pomówienia 5) To nie jasne i logiczne fakty i konkretne odpowiedzi mają kierować mną przy demaskowaniu twoich kłamstw i pomówień tylko wymyślone przez ciebie niskie pobudki ? 6) Czy po obniżkach MTR (przy utrzymującej się asymetrii) nie pisałem po wielekroć o braku reakcji UKE czy UOKiK ??? Czy to nie ty atakowałeś równie chamsko tamte moje wystąpienia ? A teraz kiepski hipokryto właśnie mnie zarzucasz brak reakcji ? ….. Świadomie jeszcze raz powtórzyłem twoje kłamstwa i manipulacje – do których oczywiście nie raczyłeś się odnieść – dodając nowe , aby jasno udowodnić ich bezmyślność . Sam doskonale wykazujesz mizerię swego intelektu , sam się ośmieszasz i wykazujesz , że nie potrafisz , czy też nie chcesz zrozumieć prostych faktów i poskromić swoje bezmyślne pieniactwo . Wolno ci , ale mnie to już nudzi . ŻEGNAJ . Z okazji świąt życzę twoim bliskim wiele cierpliwości i wyrozumiałości dla twoich postaw życiowych .
~Lucek, ciesze się że nareszcie znikasz bo już mnie nudziła ta jałowa dyskusja. Co by nie odpowiadać to jak grochem o ścianę, nic nie przyjmujesz. To że masz problemy ze zrozumieniem to już nie moja sprawa i nie będę się na ten temat wypowiadał.
Żądam natychmiastowych obniżek.
bardzo dobrze. ciekawe kiedy w końcu W3 obniży ceny połączeń do play. oby jak najszybciej.
hmm pan gruszka skutecznie gra na emocjach klientów. ale robi to raczej z pokory i odwrócenia uwagi od stagnacji jaka siec Play sieje
ciekawe kiedy Play obnizy ceny do w3. Doja 29gr/min a beda placic 8,26gr/min netto. Oczekuje od Play- o ile jest uczciwy- max 15gr/min brutto do w3. Zabieraja promocje a cen nie obnizaja pomimo, ze hurtowe ceny spadaja. To jest rozbuj w bialy dzien. Gruszka niech nie odwraca uwagi piszac o konkurencji, bo nie po to wybralem Play zebym musial sluchac jakie ceny ma w3.
Chyba wszyscy operatorzy powinni zejść do tej ceny przy takim mtr, nie tylko Play. To powinien być taki standard, choć bez telefonu na razie można mieć poniżej 10 groszy za minute. Ale teraz przy równych stawkach zobaczymy co operatorzy pokażą, musza polikwidować opcje które były dobre przy asymetrii i pewnie intensywnie myślą co tu zrobić aby ceny nie spadały.
Thanks for making such a nice blog for iphone 4s information. I have got information about various things from your blog. Thanks for making us aware of such things.
gat the more info visit here : http://www.mobilephonedealshop.co.uk/