Play oraz agencja Grandes Kochonos przygotowały
nową, świąteczną
kampanię, na którą składają się dwa 30 sekundowe spoty „Mikołaje” oraz
„Szalik”.

Pierwszy spot w zabawny sposób przedstawia tezę o
Gwiazdce, która
gdyby była jak Internet w
Play na Kartę,
to nigdy by się nie kończyła.
A wszystko za sprawą nowego startera Play na Kartę Lubię to!, dzięki
któremu można korzystać z nielimitowanego Internetu za 0 złotych w
swoim smartfonie. Teraz szukanie gwiazdkowych inspiracji w sieci może
trwać bez końca.

Z kolei w drugim spocie „Szalik” opowiadamy historię
chłopaka, który
sam dzwoni do Mikołajów, dzięki czemu jego prezenty będą z pewnością
trafione. W spocie promujemy Play na Kartę z FORMUŁĄ 4.0. Z taką ofertą
każdy może SMS-ować i dzwonić bez limitu do Mikołajów z Orange,
T-Mobile, Plus
i Play, a nawet do tych od stacjonarnych po doładowaniu,
za darmo.

Media: TV, Kino, Prasa, Radio, Internet

Start kampanii: 12.11.2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia
Rozwadowska-Myjak (art director) Ewa Jaworska (copywriter)

Reżyser: Xawery Żuławski

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina
Wardak

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom mediowy: MediaCom

Internet: Łukasz Kwapisz (K2), Monika Kamińska (P4)

Muzyka:

Spot „Mikołaje”

Tytuł: Here for You, Wykonawca: Brandon Combs, Kompozytorzy: Thomas
Hirschmann, Scott Lean, Stuart Hart

Spot „Szalik”

Tytuł: „Christmas Cracker” „WOM 193 nr 25 „, kompozytor: Jez Miller

Telewizja

Radio

Internet

Prasa

źródło: Play

Kan