Marcin Gruszka, rzecznik Play na swoim blogu zaprezentował infografikę o iPhone przygotowaną we współpracy z K2 Search.
Przypominamy, firma Apple poinformowała, że w ciągu pierwszych 24 godzin przedsprzedaży sprzedano ponad 2 miliony telefonów iPhone 5. To ponad 2 razy więcej niż poprzedni rekord 1 miliona sprzedanych w przedsprzedaży telefonów iPhone 4S. Popyt na iPhone’a 5 przekroczył początkowe zapasy. Ponadto w ciągu 3 dni od premiery sprzedano ponad 5 milionów telefonów iPhone 5. Warto także dodać, że popyt na iPhone’a 5 przekroczył zapasy naszych rodzimych operatorów. Popularne są zwłaszcza 16 GB w kolorze białym. Oficjalnie o braku najnowszego iGadżetu z logo nadgryzionego jabłka poinformował Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange – Czekamy na kolejną dostawę, na dzień dzisiejszy nie znamy konkretnego terminu – napisał. dodając, że Apple iPhone nigdy nie sprzedawał się w Polsce rewelacyjnie. Głównie wybierał go biznes. Sprzedaż kilkaset sztuk w dniu debiutu to dobry wynik zwłaszcza, że dostawy od producenta są ograniczone i tym samym nasza podaż również.
źródło: Play, Orange
Kan
No proszę, jakie piękne kłamstwa. Widzę, że rzecznik Gruszka się przyłączył do ogólnego robienia ludziom wody z mózgu. iPhone (…) w Play – i wynik ogólny sprzedaży na całym świecie pod tym. Macie ludzi za baranów czy debili? Retina – da się dostrzec piksele gołym okiem, a bad piksel widzę bez najmniejszego problemu w ogóle.. 21 dni to PROGNOZA, a nie pewnik – nie ma to jak precyzja określeń.. Tak poza tym, cieszę się, że jestem w gronie tych „26%” ludzi mających iP4 (zwykła czwórka) i nie wymieniających go na iP5… 🙂
Jest to zdecydowanie jedna z najmniej czytelnych infografik, jakie widziałem.
Planet ma rację. W dodatku pomieszanie z poplątaniem. Premiera iP5 a wymieszali informacje z iP4 i iP3 i jeszcze trochę marketingu Apple.