Począwszy od października Klienci Play będą otrzymywać fakturę w nowym wzorze. Oto najważniejsze zmiany wprowadzone do faktury:
- Sekcja „Rozliczenie poprzedniego okresu”, prezentuje Saldo końcowe z poprzedniego okresu rozliczeniowego oraz: wpłaty zarejestrowane w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy faktura, wpłaty nieujęte na poprzedniej fakturze i ewentualne korekty faktur (w przypadku pierwszej faktury sekcja „Rozliczenie poprzedniego okresu” nie jest prezentowana).
- Sekcja „Rozliczenie bieżącego okresu”, obejmuje wartość zobowiązań Klienta wynikających z: bieżącej faktury, ewentualnej noty odsetkowej od zaległych płatności i ewentualnych rat za urządzenie.
- Dodatkowo w podsumowaniu sekcji „Rozliczenie bieżącego okresu” w przypadku zaległości pojawi się pozycja: „Saldo końcowe uwzględniające zaległość”, w przypadku nadpłaty – pozycja: „Saldo końcowe uwzględniające nadpłatę” natomiast w przypadku salda zero – pozycja: „Saldo końcowe”).
1. Druk przelewu nie uwzględnia już zaległości na dzień wystawienia faktury. Dodatkowo przy numerze faktury widniejącym na druku przelewu mogą pojawić się sformułowania „+Rata” i/lub „+ Odsetki”.
2. Obowiązuje nowy sposób obliczania kwoty do zapłaty (nie uwzględniający nieuregulowanych zaległości). Obejmuje ona wartość: bieżącej faktury, ewentualnych korekt faktur lub nadpłat, a także (jeśli zostały naliczone) raty za urządzenie i kwoty naliczonych odsetek.
3. Obowiązuje nowy sposób prezentowania rozliczenia konta:
Brzmi trochę skomplikowanie, zatem zajrzyjcie do poradnika „Jak czytać fakturę?”, załączanego do pierwszej faktury, którą otrzymują wszyscy nowi Klienci sieci Play.
– Po przeszło pięciu latach zdecydowaliśmy się na naliczanie naszym Klientom odsetek od zaległych płatności. W sumie to nawet zdziwiłem się, że do tej pory tego nie robiliśmy. Stało się, zatem gorąco zachęcam do płacenia w terminie! Zaczynamy od 1 listopada – skomentował informację Marcin Gruszka, rzecznik Play.
NOWA INSTRUKCJA Jak czytac fakture – Klient Indywidualny 1 10 2012: Tutaj
NOWA INSTRUKCJA Jak czytac fakture – Klient Biznesowy 1 10 2012: Tutaj
źródło: Play
Kan
A ja się zastanawiam czy Play wprowadzając odsetki od nieterminowych wpłat, wprowadzi również rekompensaty za np. ich usterki i błędy. Do tej pory można było liczyć tylko na przeprosiny.
Dziwne ,bo jak piszesz reklamację to dają (nie zawsze to fakt) w ramach rekompensaty także kasę lub dodatkowe minuty..
Hejka wszystkim !!!
Mam wave y ……. mam problem chciałabym sobie ściągnąć gry z internetu na wave y ale cały czas jak już ściągne jest : nieobsługiwany typ pliku
Dlaczego ? dacie mi pomysły na ściganie gier albo na jakies strony z darmowymi grami albo jak je ściągać na co ? szybko pomóżcie prosze !!!
Liczyć ? Liczyć można zawsze i wszędzie na siebie.. pozostaje zawsze reklamacja.. skarga do UKE lub pozew cywilny. Play na pewno liczy na ograniczonych klientów, którzy liczą tylko na przeprosiny.
Powtórzę, bo ten sposób działa natychmiast i jest zawsze skuteczny, mam nadzieję, że się przyda – przyssawka przyklejona do ekranu poniżej lub powyżej plamy pozwala oddzielić od siebie sklejone warstwy ekranu – wystarczy „zassany” ekran pociągnąć do siebie.
Działa to w 100% i jest w porównaniu z innymi sposobami (jak np ściskanie obudowy czy dmuchanie w USB 🙂 ) wygodne. Minus jest taki, że nie każdy może chcieć nosić ze sobą przyssawkę 🙂 Swoją drogą, producent się nie popisał.
Witam, czy ktoś wie może,dlaczego po jakimś czasie klawisze szybkiego wybierania są puste ?/pomimo że wcześniej przypisane były do nich konkretne kontakty/
Im bardziej czytam takie teksty, tym mocniej kocham swojego pre-paida. Uchroń mnie dobry Boże od wszelkiego abonamentu 🙂
Popieram i w teorii i w praktyce . Kilkanaście firmowych telefonów w pre-paidach różnych opów)
Bardzo śmieszne. A dlaczego niewykorzystane środki przepadają po miesiącu w abonamencie tego już nie biorą pod uwagę . No nic mnie już ich zmiany nie obchodzą w grudniu kończy mi się zobowiązanie na 2 numery i PA- PA Play.
A dlaczego mieliby brać, skoro klient taką umowę podpisał? Chciało się dużo przepadających minut to się ma!
I dobrze. Jako przedsiębiorca uważam to za właściwy krok. Jeśłi ktoś się zobowiązuje, niech płaci – albo w terminie umówionym, albo odsetki.
Dobry krok. Jeżli my nie możemy korzystać z usług nawet kilka godzin to domagamy się rekompensaty, ale Play, który chce rekompensaty za nieterminowe regulowanie należności jest BE.
@Lisu też się podpisuję pod prepaid. Na kartę lepsza kontrola nad środkami i pakiety też ciekawe, jak w Heyah smsowe i netowe, zawsze można znaleźć coś odpowiedniego dla siebie i korzystać w miarę możliwości.