Bezpieczny telefon
to oferta Ubezpieczenia przygotowana dla Abonentów Play we
współpracy z firmą MetLife Insurance Limited. Usługa kierowana jest do
Klientów, którzy zakupili telefon w sieci Play w związku z zawarciem
lub przedłużeniem umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

Celem Programu jest zapewnienie spokoju i poczucia pełnego
komfortu oraz bezpieczeństwa w użytkowaniu telefonu.

Ubezpieczenie oferowane jest w dwóch wariantach, tak aby użytkownik
mógł
wybrać opcję najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Wariant Komfort
zapewni ochronę na wypadek:

  • Przypadkowego Uszkodzenia Telefonu (w tym również zalania)

Wariant Premium
obejmuje swoim zakresem natomiast:

  • Przypadkowe Uszkodzenie Telefonu (w tym zalanie)
  • Utratę Telefonu na skutek Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub
    Rabunku
  • Koszty Nieuprawnionego Użycia Telefonu po Kradzieży, Kradzieży
    kieszonkowej lub Rabunku

Składka za ubezpieczenie uzależniona jest od wybranej opcji
Ubezpieczenia oraz wartości telefonu.

Ochrona działa zarówno na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i
za granicą, jeżeli dany pobyt nie przekroczy 60 dni.

Aktywacja możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie ze strony
konsultanta.

Szczegółowe informacje dotyczące Ubezpieczenia Bezpieczny telefon
uzyskacie pod numerem Infolinii MetLife Insurance Limited (+48) 79 11
00
310 (opłata według Twojego planu taryfowego).

źródło: Play

Kan