Play z agencją Grandes Kochonos i przy współpracy z liniami lotniczymi LOT, przygotował kampanię „LOT Z PLAY”. W kwietniu, w konkursie przeprowadzanym na wybranych lotach, każdy pasażer może wygrać główną nagrodę – najnowszy model smartfona Sony Xperia S. Wystarczy, że napisze na kuponie konkursowym, z czym kojarzy mu się marka Play.

Dla pasażerów linii lotniczych LOT przygotowano również atrakcyjne
gadżety, m. in. Przewodnik Podróżnika – zabawny informator o 8 miastach
świata znajdujących się na trasach LOT-u, zawierający także rozmówki i
łamigłówki.
Dodatkowo, dołączając do Play, można otrzymać aż do 15000 mil w
specjalnej ofercie Miles & More w Play do wykorzystania na bilety –
nagrody na trasach europejskich i światowych, pobyt w hotelu oraz wiele
innych atrakcji.

Media: CLP, prasa, Internet

Start kampanii: 1 kwietnia 2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Bartek
Grala (art director) Daniel Piecka
(copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta, Małgorzata Chmiel
(P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom

źródło: Play

Kan