Od 2 września w sklepach w całej Polsce dostępny będzie starter Red Bull Mobile na kartę, w ramach którego klienci Play otrzymają m.in. 6 pakietów po 222 SMS-y, 1 GB danych na start oraz darmowe pakiety internetowe po każdym doładowaniu.
Regulaminy do Oferty Red Bull MOBILE na kartę:
- Cennik Oferty Red Bull MOBILE na kartę: Tutaj
- Regulamin Promocji 1GB na start: Tutaj
- Regulamin Promocji Darmowy i nieograniczony internet; Tutaj
- Regulamin Promocji 222 SMS-y przez pol roku za darmo; Tutaj
- Regulamin Promocji Darmowy dostęp do m.redbullmobile.pl; Tutaj
- Regulamin Promocji Nieograniczone rozmowy w Red Bull MOBILE i Play; Tutaj
- Regulamin Promocji Pakiet 66 minut do wszystkich; Tutaj
- Regulamin Promocji Pakiety Internet w Red Bull MOBILE na kartę; Tutaj
- Regulamin Promocji Pakiety SMS w Red Bull MOBILE na kartę; Tutaj
- Regulamin Promocji Przenies numer do Red Bull MOBILE na kartę; Tutaj
źródło: Red Bull MOBILE
Kan
pakiety maja te wade ze mozna je aktywowac tylko raz w miesiacu
To żadna nowość. We Freshu oprócz Pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne, też każdy pakiet można uruchomić raz w miesiącu.
Kupię sobie starter RED BULLA MOBILE na kartę!
oszusci z sieci play i redbull mobile
sprawa wyglada tak w dniu 22-05-2015 wlaczylem jak zwykle laptopa, i tu bendz zero polaczenienia z internetem po restarcie predkosc gorasza jak gprs bo nawet gg lite z trudem dalo sie uruchomic, no coz pomyslalem ze awaria bo kilka dni temu mialem zaledwie 1 kreske z 4 zasiegu ale po jakims czasie pomyslalem ze zerkne do menagera wyszlo ze zuzylem nieco ponad 80 BG ze stu w redbul mobile LTE postanowilem sie zalogowac do 24play.pl niesty odmowa zly login lub haslo postanowilem odzyskac halo w odpowiedzi ze numer jest niezarejestrowany pomyslalem dziwne zeczy bo do konca maja 2015 mam wlaczony pakied 100GB internetu LTE a wlaczylem go wlasnie ze strony 24.play.pl pomyslalem ze system sie zapierdzielil i stad ten problem, mialem tez karte internetowa z listopada z sieci play z ktorej do dnia dzisiejszego nieuzyskalem odpowiedzi na zniknikniecie moich 20 zl z podstawowego konta no coz siec play to zlodziej i tyle a polskie panstwo i wszyscy niby czuwajacy nad ochrona praw klienta maja to w dupie, idadz dalej skoro jheden nr i inny tez niefiguruja w systemie a nwet 3 do rozmow zarejestrowany postanowilem zarejestrowac powtornie ten redbull mobile bo mam na nim blisko 20 GB internetu , niestety proba zarejestrowania konczyla sie na sms z kodem pozniej takzwana dupa ze niemozliwe zarejestrowanie az w koncu na stronie ie mialem mozliwosci nawet dotrzec do czesci sms-a z kodem, postranowilem zadzwonic majac na koncie 30 zl i waznosc karty do 30 maja zadzwonilem na *666 heh pomyslalem diabelski numer i rozlaczylem sie bo jakos niemoglemn przejsc na odbior z konsultantem ale nastepnym razem wybralem dobra opcje bo w tej byla mozliwosc do poplaczenia sie z konsultantem i tak tez sie stalo oczewioscie zostalem uprzedzony iz rozmowa bedzie nagraywana:) przedstawilem swoje roszczenie po trudach przekonalem goscia zeby sprawdzil co jest ze mnie wydybali i dlaczego znikla moja strona konta 24play.pl w odpowiedzi uslyczalem ze trwa modernizacja i czesc ludzi musi zwyczajnie odnowa sie zarejestrowc, wytlumaczylem iz probowalem na to pon konsultant zebym to oipislal i zrobil rzut z ekranyu i wyslal im na moje pytanie a co z moim internetem, dlaczego kolejny raz zoslem okradziony bo raz z pieniedzy a teraz z prawie 9 dni i blisko 20GB danych w odpowiedzi napisz pan reklamacje, i ze oni odpowiedza w 30 dni : ubaw jak nic odpowiedza ale ja juz bede poza limitem danych bo strace je za 8-9 dni a oni odpowiedza dajmy na to za 30 czyli 22 dni po ptakach, nadto czy wogle odpowiuedza bo a styczenm do dzis nikt niedpowiedzial za skradnione moje 20 zl, po naciskach na konsultanta przyjol niby reklamacje ustnie w co watpie podal;em moj zupelnie inny prywatny telefon bo ten redbull to pewniakiem zaraz wydzwonie do blisko zero i trafi do popielniczkio bo mi nie jest poptrzebny, no ale pan poinformowal mie iz zuzylem pakiet sieci 3G i z tego tytulu stracilem ten LTE, odpowiedzialem zre od dnia aktywacji internetu karta sim siedzi w modemie i do dzis bylo na niej 30 zl – to co teraz gadam i ze modem mial ustawione siec 4G czyli LTE i nie ma mozliwosci zeby sie przelonczyl na siec 3G bo mam ustawionme ONLY 4G i dodatkowo uruchamianie recznie a karta siedziala w moidemie a w duchy nie bardzo wierze wiec brak mozliwosci technicznej zebym uzywal sieci 3G chyba ze ich system cos popierniczy a ze chba tak sie stalo lub ktoz zle cos odcvztyal z mojej strony uzywalem jedynie 4G czyli LTE, niestety gosc sie upieral ze tak mu pokazuje i ze przyjol reklamacje i tyle ,no i tak znowu zostalem 2 raz oszukany przez siec PLAY kasy nigdy nieodzyskalem i teraz stracilem 8-9 dni internetu, siec ma zwyczajnie w dupie swoich klientow i dba jedynie o zyski i zyski oraz zyski na biegu montuje adres mailowy prosze pisac dopmnie w sprawch podobnych, potrzebne beda dane osobowe czyli imie i nazwisko adres zamieszkania i numer telfonu na ktory to siec dokonala oszustwa i oraz numer aktualny, osobiscie postaram sie dotrzec do tych baranmow nz rzadu nierzadu obecnej wladzy w postraci rzecnika wraz z tymi listramio od panstwa a jesli to nie poskutkuje to
do chocby strazburga, siec play musi posniesc dotkliwa kare za oszukiwnie swoich klientow nie tylo oddac co komu sie nalerzy bo to oczewiste a byc mozrze ktos z tych oslow z wiejskiej ktorzy gowno robia po za braniem pieniazkow za pierdzenie w stolek i pisanie ustaw pod swoje potrzeby badz swoich pobluwiencow. ps za byki i bledy ale text sklecilem na pietce