Wystartowała promocja na usługę Etykietka w Play – możliwość
bezpłatnej zmiany do poniedziałku (26.09) do godziny 10:00. Za jej
pomocą można zmienić wyświetlany tekst z sieci na naszym wyświetlaczu
na dowolny, wybrany przez klienta tekst. Należy pamiętać, że tekst może
mieć maksymalnie 15 znaków.

Personalizacja telefonu idzie o krok dalej. Normalnie na
wyświetlaczu telefonu zalogowanego do sieci wyświetla się nazwa
operatora, z którego korzystamy. Jednak jak jesteście w Play i
skorzystacie
z usługi ETYKIETKA to możecie sam zdecydować, co będzie się pojawiać na
wyświetlaczu komórki w miejscu nazwy sieci.

UWAGA: Etykietka nie działa na wszystkich kartach SIM, dlatego
najpierw należy przetestować za darmo możliwość ustawiania ETYKIETKI.

1. JAK PRZETESTOWAĆ ETYKIETKĘ?

Nalezy wysłać bezpłatnego SMSa o treści TEST pod
numer 8052
i czekaćj na dalsze informacje które otrzymamy SMSem.
Sprawdzić, czy na telefonie ustawiła się Etykietka o treści TEST.
Możemy być poproszeni o wyłączenie i włączenie telefonu.
Jeśli na telefonie pojawił się TEST możemy ustawić
już właściwą Etykietkę.
Jeżeli nic się nie zmieniło na telefonie i nadal widnieje Etykietka o
treści PLAY nalezy udać się do najbliższego punktu
obsługi
by wymienić kartę SIM na nową.

2. JAK USTAWIĆ WŁASNĄ ETYKIETKĘ?

Jeśli test Etykietki się powiódł można ustawić własną Etykietkę.
Nalezy wysłać SMSa z treścią naszej Etykietki (np. WITAJ TOMASZ!) pod
numer 90252
(2,46 zł z VAT) i czekać na efekty.
Więcej o usłudze oraz regulamin znajduje się na www.etykietka.play.pl

UWAGI:

  1. Etykietka może mieć maksymalnie 15 znaków (ze spacjami włącznie)
  2. Wysłanie pustego SMSa lub SMSa o treści PUSTY pod numer
    90252 (2,46zł)
    spowoduje uruchomienie Etykietki specjalnej,
    która pokazuje obecną nazwę operatora do którego sieci jest klient
    zalogowany w roamingu KRAJOWYM (np. Play, Plus, Orange)
  3. Wysłanie SMSa pod bezpłatny numer 8052 o treści STOP spowoduje
    przywrócenie domyślnej Etykietki (przywrócony zostaje PLAY na ekranie
    telefonu).
  4. Usługa jest zależna od karty SIM, a nie od telefonu. Niektóre
    telefony nie wyświetlają nazwy operatora lub wyświetlają własne nazwy i
    nie jest to wina karty SIM czy Operatora (np. iPhone nie pokazuje
    zmienionej Etykietki)

UWAGA – tylko dla czytelników bloga rzecznika Play Marcina
Gruszki –  możliwość
bezpłatnej zmiany Etykietki do poniedziałku (26.09) do godziny 10:00.
Wystarczy wpisać tajny kod BONUS poprzedzając swoją
docelową Etykietkę i wysłać pod bezpłatny numer 8052.
Np. SMS o treści „BONUS Witaj w Play!” pod bezpłatny
numer 8052 spowoduje ustawienie Etykietki „Witaj w Play!”

źródło: Play

Kan