P4, operator sieci Play wprowdził drugą odsłonę testowej usługi – Tele Play Beta. W ramach usługi telefon komórkowy dostępny jest z poziomu przeglądarki i komputera.

W ramach Akcji Operator udostępnia Uczestnikom wersje testowe usług opisanych poniżej:

Ogólne warunki skorzystania z usługi „TelePlay Beta”

Warunkiem skorzystania z Usługi jest posiadanie zarejestrowanego konta na www.24.play.pl,
aktywacja Usługi i zalogowanie się do Aplikacji TelePlay.

Z Usługi nie mogą skorzystać:

    a. Abonenci korzystający z oferty typu Mix oraz Użytkownicy, którym upłynął okres ważności
    połączeń wychodzących;
    b. Abonenci, którym zostały zawieszone lub ograniczono świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Uczestnik Akcji „Testuj usługi z Play” może aktywować Usługę TelePlay Beta poprzez wysłanie SMS-a o treści TEST na numer 18353 (1TELE).

Wysłanie wiadomości SMS na numer 18353 (1TELE) jest Bezpłatne w Polsce oraz w Strefie Euro. W pozostałych strefach jest płatne jak za wysłanie wiadomości SMS w roamingu międzynarodowym.

Usługa umożliwia realizowanie (wykonywanie i odbieranie) połączeń głosowych w technologii VoIP oraz wysyłanie i odbieranie wiadomości SMS przez interfejs znajdujący się na stronie http://tele.play.pl („Aplikacja TelePlay”).

Połączenia głosowe realizowane w ramach Usługi przy użyciu Aplikacji TelePlay oraz SMS-y wysyłane w ramach Usługi przy użyciu Aplikacji TelePlay będą realizowane z numeru MSISDN, na którym została aktywowana Usługa.

Po aktywacji Usługi Użytkownik Usługi uzyskuje dostęp do Aplikacji TelePlay pod adresem: http://tele.play.pl. Login i hasło dostępu do Aplikacji TelePlay jest identyczne z loginem i hasłem do konta na stronie www.24.play.pl.

Informacja o zalogowaniu się do Aplikacji TelePlay zostanie każdorazowo przesłana na numer Użytkownika Usługi komunikatem USSD.

Usługa będzie aktywna przez okres 30 dni liczonych od dnia jej aktywacji. Na dzień przed końcem tego okresu Uczestnik otrzyma SMS-a o możliwości jego przedłużenia o kolejne 30 dni.

Po zalogowaniu się do Aplikacji TelePlay każde połączenie głosowe przychodzące przesyłane jest równocześnie na telefon oraz na Aplikację TelePlay. Użytkownik może odebrać je dowolnie – za pośrednictwem telefonu albo przez Aplikację TelePlay.

Po aktywowaniu Usługi każdy SMS wysyłany na numer Użytkownika Usługi przychodzi na telefon oraz na Aplikację TelePlay.

Wszystkie SMSy otrzymane po aktywowaniu Usługi, są przechowywane również w Aplikacji TelePlay.

Za pośrednictwem Usługi nie można wykonywać połączeń na numery alarmowe.

Jakość połączeń głosowych w ramach Usługi uzależniona jest od jakości połączenia internetowego. Aby Usługa działała prawidłowo, wymagana jest prędkość ruchu wychodzącego Internetu co najmniej 1 MB na sekundę.

W ramach Akcji „Testuj usługi z Play”, abonament za korzystanie z Usługi oraz jej aktywacja są Bezpłatne.

W ramach Usługi Użytkownik Usługi ponosi opłaty z tytułu połączeń realizowanych przy użyciu Aplikacji TelePlay oraz SMS-ów wysyłanych przy użyciu Aplikacji TelePlay zgodnie z Cennikiem właściwym dla oferty, z której korzysta Użytkownik Usługi (jak połączeń i SMS realizowanych przy użyciu telefonu na terenie Polski).

W przypadku korzystania z Usługi poza granicami RP, opłaty z tytułu połączeń realizowanych przy użyciu Aplikacji TelePlay oraz SMS-ów wysyłanych przy użyciu Aplikacji TelePlay będą naliczane zgodnie z Cennikiem właściwym dla oferty, z której korzysta Użytkownik Usługi (jak połączeń i SMS realizowanych przy użyciu telefonu na terenie Polski).

W ramach Usługi odbieranie połączeń oraz wiadomości SMS przez Aplikację TelePlay jest bezpłatne

Użytkownik Usługi ponosi opłaty za transmisję danych związaną z korzystaniem z Usługi zgodnie z cennikiem dostawcy usługi dostępu do Internetu.

Usługę można dezaktywować poprzez wysłanie SMS o treści STOP na numer 18353 (1TELE).

Wysłanie wiadomości SMS na numer 18353 (1TELE) jest Bezpłatne w Polsce oraz w Strefie Euro.

Operator może zablokować możliwość korzystania z Usług i dostępu do Aplikacji TelePlay w dowolnym momencie, o czym poinformuje Użytkowników Usługi poprzez SMS.

Uczestnik przyjmuje do wiadomości i godzi się z tym, że w trakcie zalogowania do Aplikacji TelePlay, niektóre usługi dodane mogą nie działać lub działać niepoprawnie (w szczególności dotyczy to następujących usług: Muzyka na czekanie, poczta głosowa, blokada prezentacji własnego
numeru (CLIR), SMSy Premium, blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych.)

Warunkiem przystąpienia do Akcji jest aktywacja dowolnej z Usług udostępnianych w ramach Akcji.

Regulamin akcji „Testuj usługi z Play” dla usługi „TelePlay Beta 2” obowiązuje od 08.07.2011 r.

źródło: Play

Kan