Najtańsza na rynku oferta mobilnego dostępu do Internetu, którą operator komórkowy Play wprowadził (Taryfy Play Online All Inclusive) do swojego cennika na początku marca, nie stała się rynkowym hitem i sprzedaje się w śladowych ilościach. – Stanowi ona zaledwie kilka procent naszej sprzedaży – powiedział „Rzeczpospolitej” Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play.

Z dniem 1 marca 2011 roku Play wprowadził nową ofertę na usługę mobilnego Internetu Play Online. Play Online All Inclusive to abonament już od 15 zł, miesięczny limit nawet do 19 GB oraz przyspieszenie do 4 Mb/s. Podstawowa oferta dostępu do internetu w ofercie Play składa się z pięciu taryf abonamentowych (od 15 zł miesięcznie). Do czterech z nich klient może dobrać usługę Nocny Transfer (nielimitowany transfer w godz. od 0 do 9 rano) w cenie 10 zł (Play Online 39, Play Online 49) lub 0 zł (Play Online 69, Play Online 99.


Ta oferta została skonstruowana w taki sposób, że nie miała szansy stać się hitem. Jej jedynym celem była ekspozycja sumy 15 zł w reklamach. Dlatego konkurencja nie odpowiedziała porównywalnymi ofertami – podkreślił dla „Rz” przedstawiciel jednego z największych operatorów komórkowych, który nie chciał oficjalnie komentować oferty konkurencji.

Artykuł: Tani Internet nie sprzedaje się dobrze można przeczytać w dzienniku: Rzeczpospolita

Kan

Warto przeczytać:
Taryfy Play Online All Inclusive: Regulaminy
Taryfy Play Online All Inclusive
Reklama taryf All Inclusive w Play (video)