Klienci, którzy mają w Orange abonament na usługi mobilne, od dziś mogą skorzystać z usługi Pakiet Bezpieczeństwa. To zestaw kilku przydatnych usług chroniących sprzęt, zwiększających bezpieczeństwo danych oraz pozwalających zadbać o bezpieczeństwo rodziny.

W skład pakietu wchodzą 4 usługi: Orange Smart Care Premium, Zabezpiecz PESEL, Chroń Dzieci w Sieci oraz Znajdźmy się.

 

Orange Smart Care Premium chroni przed skutkami uszkodzenia telefonu. W codziennym pośpiechu nie trudno o takie sytuacje jak upadek telefonu i pęknięcie wyświetlacza czy obudowy, zepsucie przycisku lub zalanie smartfona wodą na wakacjach. Orange Smart Care Premium pozwala naprawić wszystkie uszkodzenia mechaniczne oraz usunąć skutki zalania telefonu wodą zachowując przy tym gwarancję producenta. Można skorzystać z jednej naprawy rocznie, ale bez limitu kwotowego. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa, klient może wymienić telefon na nowy. Co ważne, przyczyna uszkodzenia telefonu nie ma znaczenia – naprawie podlega każde uszkodzenie mechaniczne. (orange.pl/view/smart-care)

Zabezpiecz PESEL – to odpowiedź na nasilające się zjawisko oszustw dokonywanych z użyciem cudzych danych osobowych. Instytucje i firmy odpowiedzialne za udzielanie zobowiązań każdego dnia udaremniają średnio 13 prób tego typu wyłudzeń. Dzięki usłudze Zabezpiecz PESEL klient może lepiej chronić się przed oszustami i utratą pieniędzy. Poszkodowani mogą liczyć na profesjonalne wsparcie pozwalające zminimalizować skutki oszustwa. Użytkownik dostaje powiadomienie, gdy ktoś próbuje użyć jego numeru PESEL – czyli zawsze, gdy wpłynie zapytanie o jego PESEL do Krajowego Rejestru Długów BIG S.A. Może więc od razu sprawdzić, czy jego dane nie zostały wykorzystane do zaciągnięcia zobowiązań finansowych – pożyczki, kredytu, podpisania umowy na abonament, czy zakupów na raty lub do założenia działalności gospodarczej. Alerty działają całodobowo, 7 dni w tygodniu. (orange.pl/view/zabezpieczpesel)

Chroń Dzieci w Sieci pozwala na kompleksową ochronę dzieci online podczas korzystania ze smartfonów i tabletów. Do urządzeń mobilnych z internetem mają dostęp coraz młodsze dzieci, a pandemia spowodowała, że przed ekranem spędzają jeszcze więcej czasu. Usługa chroni dzieci przed dostępem do nieodpowiednich dla nich treści, umożliwia rodzicom dbanie o to, by nie spędzały w internecie za dużo czasu, pozwala określić, z jakich aplikacji dziecko może bezpiecznie korzystać. W ramach usługi rodzic może objąć ochroną do 4 urządzeń. Porady i wskazówki na temat odpowiedzialnego korzystania z internetu dostępne na stronie (orange.pl/razemwsieci)

Znajdźmy się – to usługa umożliwiająca nielimitowaną lokalizację dwóch telefonów bliskich osób w trosce o ich bezpieczeństwo. Klient nie tylko zlokalizuje telefony tych osób, lecz także otrzyma powiadomienia, gdy zmienią miejsce lub znajdą się w sytuacji zagrożenia. Usługa bez trudu namierzy telefon z dowolnej sieci, model starszego typu, a także smartfon bez dostępu do Internetu czy GPS. Pozwala wyznaczyć strefy (np. w przypadku dziecka może to być szkoła i dom) – po ich opuszczeniu przez bliską osobę klient automatycznie zostanie o tym powiadomiony. Chroniona osoba przy pierwszej próbie lokalizowania musi wyrazić na to zgodę. (znajdzmysie.pl)

Opłata miesięczna za korzystanie z Pakietu Bezpieczeństwa wynosi 25 zł z VAT. To o ponad połowę mniej niż w przypadku zakupu tych 4 usług osobno. Z nowego pakietu mogą skorzystać klienci indywidualni, którzy mają abonament komórkowy w Orange. Mogą go włączyć przy przedłużeniu umowy lub podpisaniu nowej. Opłaty za korzystanie z usługi są doliczane do faktury za usługi Orange.