Jesteś tutaj:-, Bezpieczeństwo, Foto, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Wydarzenia-Konto na selfie w PKO Banku Polskim

Konto na selfie w PKO Banku Polskim

Konto na selfie w PKO Banku Polskim już dostępne! Wystarczy aplikacja mobilna IKO i wolnych kilkanaście minut, żeby założyć PKO Konto dla Młodych, PKO Konto za Zero lub PKO Konto bez Granic. To kolejne ułatwienie zdalnego bankowania w PKO Banku Polskim.

  • Konto na selfie w PKO Banku Polskim już dostępne!
  • Wystarczy aplikacja mobilna IKO i wolnych kilkanaście minut, żeby założyć PKO Konto dla Młodych, PKO Konto za Zero lub PKO Konto bez Granic
  • To kolejne ułatwienie zdalnego bankowania w PKO Banku Polskim

 

Założenie konta na selfie to kolejna funkcja, która czyni IKO aplikacją jeszcze bardziej atrakcyjną dla klienta. Nowe funkcje w zdalnych kanałach dostępu to wynik konsekwentnej cyfryzacji PKO Banku Polskiego, której celem jest umożliwienie klientom korzystania z banku o dowolnej porze z dowolnego miejsca. Sukcesywnie dostarczamy klientom nowe narzędzia zdalnego bankowania stojące na najwyższym światowym poziomie technologicznym i użytkowym. Coraz więcej osób przekonuje się do nich i dzięki temu obserwujemy stale rosnącą liczbę klientów banku korzystających z tych innowacji.

– mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego

 

Konto na selfie można otworzyć bez wychodzenia z domu i bez czekania na kuriera. Wystarczy zainstalować aplikację mobilną IKO. Po uruchomieniu aplikacji należy uzupełnić podstawowe dane we wniosku o otwarcie konta oraz dokonać weryfikacji w trzech krokach:

  • wyrazić zgodę na wykorzystanie wizerunku,
  • zrobić zdjęcie dowodu osobistego z obu stron,
  • zrobić zdjęcie swojej twarzy.

Proces jest bezpieczny. Dane z dokumentu tożsamości są sprawdzane automatycznie, a rysy twarzy porównywane ze zdjęciem z dowodu – wszystko to działa w ramach zaawansowanego systemu. Cały proces trwa około kilkunastu minut. Umowa z bankiem jest wysyłana na e-mail klienta w momencie składania wniosku i wyświetlana po weryfikacji wszystkich danych i tożsamości. Po zawarciu umowy online bank przekazuje klientowi dane do pierwszego logowania do konta e-mailem i SMSem. Od tej chwili można korzystać ze wszystkich funkcji konta takich jak płatności i wypłaty BLIK, przelewy krajowe i zagraniczne oraz płatności zbliżeniowe telefonem. Tylko niektóre funkcje np. e-Urząd będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w oddziale.

 

Zdalnie i bez gotówki

Konto na selfie to kolejny etap cyfryzacji usług banku i działań na rzecz wykorzystania bezgotówkowych form płatności. Innym przykładem dostosowania oferty banku do dynamicznych zmian na rynku jest karta instant, którą bank zaoferował na początku pandemii od ręki w oddziale osobom niekorzystającym z kart do konta. Bank regularnie prowadzi akcje promujące zdalną obsługę produktów – rachunków, kart czy pożyczek. Kierowane są one również do seniorów i ich rodzin, które wspierają osoby starsze w uczeniu się nowych narzędzi bankowania. Bank przygotował specjalną stronę internetową „Bankowość elektroniczna dla początkujących” informującą w przystępny sposób o możliwościach bezpiecznego, zdalnego korzystania z usług banku. Opisane są też na niej możliwości, jakie daje logowanie przez iPKO do serwisów publicznych jak np. e-Urząd, e-PIT, Internetowe Konto Pacjenta, dzięki którym można bez wychodzenia z domu załatwić sprawy związane z dokumentami tożsamości, podatkami i zdrowiem. Klienci PKO mogą też korzystać z najnowszych technologii. Jedną z nich jest e-podpis mSzafir – elektroniczny podpis kwalifikowany, wprowadzony przez Krajową Izbę Rozliczeniową, który wykorzystuje technologię chmurową. Można nim w szybki i wygodny sposób podpisywać wszelkie dokumenty w formacie PDF, np. umowy, wiążące oferty handlowe, e-faktury.

 

Nowe funkcje zdalnego bankowania

PKO Bank Polski systematycznie tworzy nowe możliwości zdalnej obsługi rachunków, kart, kredytów. Klient może korzystać z tych produktów bez konieczności wychodzenia z domu, za pomocą kanałów elektronicznych – serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu telefonicznego. W ostatnich dniach bank uruchomił usługi zdalnego doradcy w zakresie produktów kredytowych. Klienci PKO przez telefon mogą teraz uzyskać pożyczkę gotówkową, limit odnawialny w koncie lub kartę kredytową – akceptując od razu ustalone warunki umowy w aplikacji IKO lub serwisie iPKO.

Niedługo pojawi się kolejna nowość – usługa wideodoradcy online, którą bank oferuje obecnie firmom – będzie dostępna również dla klientów indywidualnych. Uruchomienie pilotażu tej usługi (dla klientów indywidualnych), w którym weźmie udział kilkuset doradców PKO, jest planowane jeszcze w lipcu. W trakcie wideorozmowy z doradcą będzie można uzyskać informacje o produktach bankowych, kupić kartę kredytową lub zaciągnąć pożyczkę. Kolejne produkty w ramach tego programu będą udostępniane stopniowo w najbliższej przyszłości.



Autor |2020-07-20T14:17:17+02:0020 lipca 2020 14:45|Kategorie: Aplikacje, Bezpieczeństwo, Foto, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.