500 000 aktywnych klientów korzysta obecnie z oferty Orange Polska, właściciela marki Nju.


Do tej liczby możemy dodać także klientów, którzy wybrali nju na kartę i okazuje się, że z żółto niebieskiej marki korzysta już prawie 800 tysięcy klientów. Co ciekawe, okazuje się, że wśród nich zauważalną większość stanowią mężczyźni, których jest 62%. Być może zaskakujące będzie to, że ponad 80 proc. klientów nju to osoby powyżej 25 roku życia.


Od startu – w kwietniu 2013 minęło już 4,5 roku. Oczywiście oferta nju też mocno się zmieniła – nie tylko cenowo. I na kartę i z rachunkiem – w cenie maksymalnej są już wszystkie połączenia, SMS-y, MMS-y w kraju i w roamingu na terenie UE. W ofercie Nju ma też bardzo fajną ofertę na dodatkowy numer, dzięki czemu w parze miesięczny koszt za nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 10 GB do podziału wynosi tylko 19 zł na głowę.

Do ceny jaką płacicie – jeśli korzystacie, Orange wlicza też znacznie większe pakiety na internet w kraju i w UE. Dodatkowo, po pół roku stażu podwaja pakiet na internet w kraju, a po dwóch latach nawet potrajamy. To oznacza, że w zależności od oferty, klienci z większym stażem dostają 30 a nawet 60 GB miesięcznie.

Takich klientów, którzy mogą korzystać z potrojonych pakietów jest już 213 tysięcy. Uruchomiliśmy też sklep z telefonami. Można w nim zapłacić punktami PAYBACK, które dostaniecie… na przykład za zakup oferty nju. I możecie być pewni, że to nie jest nasze ostatnie słowo – dodaje Zbigniew Drohobycki .

Jednak nie wszystko się zmienia. Są rzeczy, które są stałe. Do nich zaliczamy na przykład to, że nasza oferta nadal jest bardzo konkurencyjna, a ze stale prowadzonych badań wynika, że nju mobile jest niezmiennie siecią najbardziej zadowolonych klientów – podkreśla Zbigniew Drohobycki.

źródło: Orange

Kan