Podczas poniedziałkowej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie kampanie Orange Polska – Orange na kartę i nju mobile. Obie były nominowane w kategorii Telekomunikacja.

W konkursie w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe Orange otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk”. Dotyczyła ona oferty na kartę dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali rozmowy i smsy bez limitu oraz 14 GB internetu. Z kolei nju mobile otrzymało statuetkę za kampanię „nju dodatkowy” czyli dodatkowego numeru, jaki można dokupić do posiadanego już w nju numeru z rachunkiem, za jedyne 9 zł miesięcznie.

W konkursie Effie kampanie są oceniane pod kątem strategii działań reklamowych, ich realizacji oraz osiągniętych efektów komunikacji. Projekty zgłaszane były w 24 kategoriach. W tym roku jury wybierało spośród 194 kampanii. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku. W Polsce jest obecny od 1999 roku.

źródło: Orange Polska

Kan