Firma Blue Media we współpracy z operatorem Orange uruchomiła usługę zarządzania stanem konta prepaid telefonii komórkowej. Usługa Saldo Orange dostępna jest w serwisie płatności automatycznych bm.pl i jest pierwszą tego typu na rynku. Pozwala łatwo monitorować i doładowywać do 20 przedpłatowych numerów.

Przedpłacone karty telefoniczne wymagają większej uwagi właściciela numeru niż telefon w abonamencie, bo trzeba pamiętać o stałym doładowywaniu konta. Zarówno karty prepaid, jak i same doładowania mają także określoną datę ważności – konto, które nie jest stale zasilane nowymi środkami, w końcu straci ważność, co oznacza utratę posiadanego numeru.

formularz - dodanie pierwszego numeru
formularz – dodanie pierwszego numeru

Udostępniona klientom operatora telefonii komórkowej Orange nowa funkcja w serwisie bm.pl pozwala zautomatyzować zarządzanie saldem konta prepaid. Klient, po zalogowaniu do serwisu, może dodać nawet 20 różnych numerów telefonów, którymi chce zarządzać. Może także samodzielnie ustalić kwotę w przedziale od 1 do 1000 zł, po przekroczeniu której system wygeneruje alert o braku środków na koncie. Domyślnie próg ustawiony jest na 10 zł. Oczywiście bm.pl pozwala też w łatwy sposób doładować wybrane konto.

To idealna usługa dla rodziców, którzy chcą być zawsze w kontakcie ze swoimi dziećmi, a nie chcą być zaskakiwani brakiem środków na saldach lub utratą ważności połączeń w telefonach ich bliskich – mówi Anna Maraś z firmy Blue Media. – Funkcja przyda się też właścicielom firm lub pracownikom odpowiedzialnym za zarządzanie używanymi przez personel telefonami na kartę.

Włączenie powiadomień o saldzie wymaga potwierdzenia kodem SMS wysłanym na dodawany numer. Powiadomienia o niskim stanie salda zostaną wysłane w formie wiadomości SMS na telefon lub e-mail, przypisane do profilu klienta.

Funkcja powiadomień jest też dostępna bezpośrednio z poziomu serwisu bm.pl.

źródło: Blue Media

Kan