Ile razy zdarzało się Wam, że zbliżał się termin przedłużenia usługi i nagle okazywało się, że brakuje Wam kilku złotych na koncie? Tak, to bywa bardzo irytujące. Dlatego Orange wprowadził kredyt na odnowienie usługi. Umożliwi on Wam zaciągnięcie (nieoprocentowanej oczywiście) pożyczki w wysokości do 5 zł na sfinansowanie automatycznego odnowienia wybranej usługi cyklicznej.

Jak to działa?

Mechanizm działania usługi

    Abonent może otrzymać automatyczną propozycję skorzystania z Usługi, tj. otrzymania od Operatora środków w kwocie od 1 grosza do 5 złotych w sytuacji, w której spełnione są łącznie warunki:

    • system Operatora dokonuje automatycznej próby odnowienia określonej płatnej usługi telekomunikacyjnej Abonentowi (lista usług telekomunikacyjnych objętych Usługą dostępna jest na stronie internetowej Operatora w artykule „Kredyt na odnowienie usługi”, przy czym lista ta może być przez Operatora zmieniana) oraz
    • na Koncie Głównym Abonenta brakuje środków na automatyczne odnowienie usługi w
      kwocie od 1 grosza do 5 złotych oraz
    • Abonent nie ma ujemnego salda Konta Głównego oraz
    • Staż Abonenta w ofercie Orange na kartę to więcej niż 31 dni oraz
    • Abonent spełnia wszystkie warunki niezbędne do automatycznego odnowienia danej usługi telekomunikacyjnej zgodnie z regulaminem tej usługi.

    Propozycja skorzystania z Usługi w ramach mechanizmu odnowienia danej usługi telekomunikacyjnej jest przesyłana przez Operatora raz na dobę bezpłatnym SMS-em z numeru 8051 w godzinach 16:00 – 20:00.

    Propozycja skorzystania z Usługi jest ważna przez 15 minut od otrzymania SMSa

    Aby potwierdzić chęć skorzystania z Usługi, Abonent powinien odpowiedzieć TAK na SMS z numeru 8051 z propozycją skorzystania z Usługi. SMS wysłany pod numer 8051 jest bezpłatny.

    W chwili, gdy Abonent wyśle SMS o treści TAK pod numer 8051, zostanie uruchomiona automatyczna procedura ponownej weryfikacji, czy Abonent spełnia kryteria automatycznego odnowienia wybranej usługi telekomunikacyjnej wynikające z warunków każdorazowo określonych w regulaminie tej usługi.

    Jeśli Abonent po weryfikacji nie spełnia kryteriów automatycznego odnowienia usługi telekomunikacyjnej, otrzyma stosowną informację SMS, usługa telekomunikacyjna nie zostanie automatycznie odnowiona, a Kwota nie zostanie przyznana. Abonent nie zostanie obciążony żadnymi kosztami wynikającymi z tej operacji.

    Jeśli Abonent nadal będzie spełniać kryteria automatycznego odnowienia wybranej usługi telekomunikacyjnej, Kwota zostanie przyznana, a wybrana usługa telekomunikacyjna zostanie automatycznie odnowiona na koncie Abonenta. Z Konta Głównego zostaną pobrane środki, a jego saldo zostanie zdebetowane na udzieloną zgodnie z niniejszym Regulaminem brakującą Kwotę.

    Po przeprowadzeniu operacji opisanej w pkt 7 powyżej saldo Konta Głównego będzie ujemne na wysokość przyznanej Kwoty.

    Przyznanie Kwoty nie wpływa na ważność Konta Głównego na połączenia wychodzące i przychodzące.

Regulamin usługi „Kredyt na odnowienie usługi”: Tutaj

źródło: Orange

Kan