Kradzież telefonów to poważny problem. Kupienie telefonu w salonie Operatora powinno być bezpieczne. Okazało się, że nie zawsze. Historia nie po to, by straszyć, ale by być ostrożnym. Jeden z klientów Sony Xperia M4 Aqua – pisze portal DDWloclawek.pl. Klient telefon ten wraz z wszystkimi dokumentami odebrał w salonie na ul. Kruszyńskiej we Włocławku. Z nowego sprzętu nie cieszył się długo: kilka dni temu do jego drzwi zapukała policja, domagając się oddania telefonu. Z przedstawionych mężczyźnie dokumentów wynikało, że zakupiony od Orange nowy telefon… pochodzi z przestępstwa, a prokurator zażądał jego natychmiastowego wydania jako dowodu rzeczowego. Nie jest jasne, jak mogło dojść do takiej sytuacji. Czytelnik portalu kto zgłosił kradzież aparatu i dlaczego został mu on przekazany przez operatora w ramach przedłużenia umowy.

– „Od razu zadzwoniłem na infolinię, ale nie uzyskałem żadnej konkretnej pomocy. Konsultanci najpierw mi tłumaczyli, że ich procedury nie przewidują takiej sytuacji i nie potrafią mi pomóc. Później zaproponowali, żebym złożył skargę, co uczyniłem i że zostanie ona rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przy kolejnej wymianie zdań usłyszałem, że sam jestem sobie winien, bo powinienem sprawdzić, czy telefon nie był kradziony. Opadły mi ręce. Zostałem bez telefonu, za który ciągle płacę i bez jakiejkolwiek pomocy ze strony Orange – opowiada pan Bartosz.

Na razie wiadomo, że poważnie do tej sprawy podszedł Orange. – Wiemy o tej sprawie i traktujemy ją bardzo poważnie. W tym momencie badamy ją i sprawdzamy jak do tego doszło. Jednak dogłębna, porządna analiza zajmuje nieco czasu – napisał na Blogu Orange Piotr Domańsk z Biura Prasowego, który zajmuje się właśnie mediami społecznościowymi.

Zapytany przez Telix.pl Wojciecha Jabczyński, rzecznik prasowy Grupy Orange Polska przekazał nam oficjalne stanowisko w tej sprawie, które przytaczamy w całości:

„Bardzo przepraszamy klienta za kłopoty jakie go spotkały. Taka sytuacja absolutnie nie powinna się mieć miejsca i jest nam przykro, że wydarzyła się. Dokładnie ją sprawdzimy i wyciągniemy wnioski. Skontaktujemy się także z klientem i zaproponujemy bezpłatnie nowy telefon.”

Więcej informacji na ten temat przeczytacie na portalu DDWloclawek.pl

Kan