Orange ma milion seniorów ze specjalną obsługą w Orange. Milion naszych klientów to seniorzy, którzy skończyli 70 lat. W tym roku odebraliśmy od nich ponad 260 tys. połączeń na infoliniach – pochwalił się na Blogu Korporacyjnym Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Orange Polska.


To sporo. Skąd Operator wie, że dzwonią seniorzy?

Mamy dla nich specjalną obsługę, która po numerze „PESEL” automatycznie identyfikuje takie osoby i zapewnia im komfortowy sposób załatwiania spraw w Orange. Piszę o tym, bo sądzę, że mało kto o tym wie, a warto się pochwalić dobrymi rzeczami – dodaje Jabczyński.

Jakie ułatwienia mają dzwoniący seniorzy:

  • jedna infolinia by załatwić dowolną sprawę – wystarczy podnieść słuchawkę i zadzwonić pod numer 510 100 100 lub *100;
  • automatyczne menu skrócone do minimum;
  • możliwość porozmawiania z dojrzałym doradcą, który lepiej rozumie potrzeby seniorów i wszystkie kwestie techniczne wyjaśni w prosty, ludzki sposób;
  • można rozmawiać tak długa jak trzeba – nikt nie będzie pospieszał.

Ponadto seniorzy mogą otrzymywać pisma napisane większymi literami. – Mamy dla nich także telefony z większymi klawiszami i innymi udogodnieniami – podkreśla Rzecznik Orange.

Kan