W Nju.mobile możecie już aktywować usługę „Gdzie jest dziecko?”. Usługa „Gdzie jest dziecko” pozwala w dowolnej chwili sprawdzić za pomocą telefonu komórkowego, gdzie przebywa dziecko lub inna bliska osoba pozostająca pod opieką. Informacje są prezentowane za pomocą SMS-a lub na mapce wyświetlanej w telefonie.

W razie zagrożenia, podopieczny używający aplikacji może za pomocą jednego kliknięcia wysłać opiekunowi powiadomienie SOS wraz z materiałem video. Opiekun otrzymuje je wraz z informacją o miejscu, z którego została nadana. Oprócz tego, dzięki lokalizacji w sieci komórkowej wspartej precyzyjną lokalizacją przy użyciu satelitów GPS, aplikacja umożliwia bardzo dokładne sprawdzanie miejsca przebywania podopiecznego, a jemu samemu wygodne potwierdzenie zgody na lokalizowanie, za pomocą gotowego komunikatu „OK”.

Funkcja Bezpieczna Rodzina jest dostępna w wersji Premium usługi „Gdzie jest dziecko”. Prócz dostępnych dotąd standardowych funkcjonalności, klienci mogą w niej m.in. otrzymywać informacje, kiedy telefon podopiecznego pojawił się w wyznaczonej strefie lub ją opuścił, a także ustalić miejsce, gdzie ostatnio się znajdował.

Opłata za usługę w wersji Premium wraz z opcją Bezpieczna Rodzina wynosi 6,15 zł (z VAT) tygodniowo. W cenie zawarty jest pakiet lokalizacji, dzięki któremu w ciągu tygodnia można sprawdzać miejsce przebywania dziecka nawet 150 razy. Przy pierwszej aktywacji, klient otrzymuje w prezencie tydzień bezpłatnego korzystania z usługi, z możliwością wykonania 150 lokalizacji.

Nadal jest dostępna także standardowa opcja usługi „Gdzie jest dziecko”, z 30 lokalizacjami miesięcznie i abonamentem w wysokości 6,15 zł.

źródło: Orange

Kan