Dostęp do internetu LTE w sieci Orange ma dziś niemal trzy czwarte Polaków. W ciągu kolejnych dwóch lat zasięg obejmie całą Polskę. Inwestycje w nowe technologie będą dotyczyć także telefonii stacjonarnej. W tym roku Orange zainwestuje niemal pół miliarda złotych w światłowody, które doprowadzi bezpośrednio do 650 tysięcy domów i mieszkań.
– Naszym priorytetem w telefonii komórkowej jest rozwój sieci LTE. Już teraz 74 proc. populacji ma dostęp do internetu w tej technologii. Mocno rozwijaliśmy ją w ostatnich miesiącach i nadal będziemy. Dla nas istotne jest nie tylko pokrycie, lecz także jakość dostępu. Chcemy, by klienci mogli swobodnie korzystać z LTE nie tylko na zewnątrz, lecz także wewnątrz budynków czy w metrze – mówi agencji Newseria Biznes Bruno Duthoit, prezes Orange Polska
Orange: nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych
Od początku tego roku zasięg sieci 4G LTE Orange zwiększył się z 61 do 74 proc. Plany firmy zakładają, że najpóźniej za dwa lata technologia LTE będzie dostępna praktycznie w całym kraju.
Spółka stawia na innowacyjne technologie również w segmencie stacjonarnym.
– To dla nas wciąż bardzo istotny rynek. Planujemy na nim przełomowe zmiany, chcemy by sieć światłowodowa była w tym segmencie powszechniejsza. W tym roku przeznaczymy do 450 milionów złotych na okablowanie światłowodami około 650 tysięcy domów i mieszkań w Polsce – mówi Duthoit.
Zapowiada, że to dopiero pierwszy etap inwestycji. Orange planuje również wiele innych przedsięwzięć.
Nowa oferta, nowa wizualizacja i zobowiązania Orange
– W najbliższych latach chcemy całkowicie wycofać starsze technologie, które funkcjonują jeszcze w naszej sieci. To ważna modernizacja, która nie będzie bezpośrednio widoczna dla klientów, ale polepszy jakość naszych usług – zapowiada prezes Orange Polska.
Postawienie na nowe technologie, a co za tym idzie – na zwiększenie jakości oferowanych usług, ma pomóc firmie utrzymywać konkurencyjność na coraz trudniejszym rynku telekomunikacyjnym. Drugim kluczowym elementem będzie poprawianie kontaktu z klientami.
– Chcemy, żeby doświadczenia naszych klientów były tylko pozytywne, a oferowane usługi na najwyższym poziomie. Dlatego musimy wykazać się przejrzystością oraz zapewnić jak najwyższą jakość zarówno technologii obsługi, jak i kontaktów w punktach sprzedaży. To dla nas priorytet – przekonuje Bruno Duthoit.
Orange wprowadził nowe pakiety taryfowe, usprawnia też obsługę klientów. Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą się lepiej uzupełniać. W salonach klienci będą mogli skorzystać m.in. z obsługi na recepcji i załatwić wiele prostych spraw od ręki. Stopniowo Orange będzie wdrażać inteligentny system zarządzania ruchem w salonie. W najbliższych dniach firma planuje też otwarcie w Warszawie pierwszego w Polsce tzw. smart store, czyli interaktywnego salonu przyszłości.
źródło: Agencja Informacyjna Newseria
Kan
W Plusie praktycznie już cały kraj (90%) jest w zasiegu LTE, więc 2 lata moim skromnym zdaniem, to dużo za długo jak na wyznaczenie tak istotnego celu.
Ewentualnie jest jeszcze opcja aby przelać pieniądze z UK do PL za pośrednictwem przelewu bankowego, z konta na konto, ale idzie to zwykle kilka dni i jeżeli nie masz konta walutowego, to kurs wymiany jest kiepski.
W https://www.easysend.pl/ przelew standardowy (dowolna kwota pieniędzy) przelew z UK kosztuje 2 funty i dochodzi na następny dzień roboczy. Szybsza opcja kosztuje 5 funtów i pieniądze są na koncie w PL w ciągu dwóch godzin. Kurs wymiany praktycznie taki jak w kantorach.
w plusie jest 90 procent bo zembaty dostal od kolegow z sb pasmo 800mhz za pol darmo a reszta bedzie miala za dwa lata jak sie przetarg skonczy i miliardy na to wywala
W sumie nie interesuje mnie, dlaczego Plus ma tak duży zasięg. Liczy się tu i teraz, a w tym momencie Plus jest najlepszy. A co będzie z a 2 lata – to zobaczymy.
Za dwa lata to już plus będzie pewnie wprowadzał nową technologię. Chyba lte advance się to zwie jak dobrze pamiętam. Już jakieś testy przeprowadzali udane 😉