Nie od dziś wiadomo, że marketingowa machina Samsunga jest wielka. Koreański prodcent co kilka dni wypuszcza kolejne spoty z Galaxy S6 w roli głównej, a najnowsze traktują o opcjach związanych z ładowaniem baterii oraz o bajecznym ekranie.

W związku z tym, że bateria w Galaxy S6 nie należy do najbardziej pojemnych, Samsung usiłuje zwrócić naszą uwagę na funckje takie jak szybkie ładowanie, tryb oszczędzania energii oraz ładowanie bezprzewodowe. Ta pierwsza pozwala na naładowanie smartfona w ciągu 10 minut do poziomu, który umożliwi pracę przez kolejne 4 godziny. Tryb Ultra Power Saving ogranicza wydajność i niektóre funkcje telefonu, aby wydłużyć czas pracy, a wbudowany system bezprzewodowego ładowania jest kompatybilny z 2 głównymi standardami PMA oraz WPC.

Kolejna reklama dotyczy 5,1-calowego ekranu S6, o imponującej rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli i zagęszczeniu 577 ppi. Uwaga skierowana jest na żywe kolory, które są cechą wyświetlaczy Super AMOLED. Nie bez powodu wyświetlacz Galaxy S6 jest uważany przez wielu za najlepszy na świecie.

Źródło: Tech Times, PhoneArena

Sewix