Facebook gości czołowe start-upy i przedsiębiorców z Centralnej i Wschodniej Europy oraz Rosji na Facebook Marketing Summit, odbywającym się w Hi-Tech Park w Mińsku na Białorusi. To niepowtarzalna okazja do poznania najważniejszych rozwiązań marketingowych, a także zespołu Facebooka i przedstawicieli branży.

Facebook Marketing Summit to wydarzenie dla prezesów i szefów marketingu firm, które zamierzają rozwijać biznes w skali globalnej. Uczestnicy skupią się na światowych trendach w marketingu, a liderzy Facebooka w regionie CEE – Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią Robert Bednarski oraz Dyrektor Sprzedaży i Rozwiązań dla Klientów Clive Ryan – przekażą im swoją strategiczną wizję rozwoju branży.

Dwa miliony firm reklamujących się obecnie na Facebooku to dowód na to, że przekonaliśmy przedsiębiorców do efektywności naszych rozwiązań marketingowych. Dzięki konsumentom coraz częściej sięgającym po urządzenia mobilne, możliwości monetyzacji i rozwinięcia biznesu do skali globalnej nigdy nie były większe. Pragniemy, aby nasi klienci korzystali ze strategii i doświadczeń, które udowodniły swoją efektywność na Facebooku, mają bezpośredni wpływ na wynik firmy i umożliwiają dynamiczny rozwój biznesu” powiedział Robert Bednarski, Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią Facebooka.

W trakcie Marketing Summit uczestnicy poznają najlepsze przykłady pozyskiwania klientów na Facebooku, marketingu bezpośredniego, a także mierzenia wyników na różnych urządzeniach. Ponadto znaczna część spotkania zostanie poświęcona kreatywności: budowaniu marki na Facebooku i uwalnianiu jej kreatywnego potencjału.

Clive Ryan, Dyrektor sprzedaży i Rozwiązań dla Klientów Facebooka powiedział: „Chcielibyśmy aby nasi klienci skorzystali z gwałtownego rozwoju sektora mobilnego na całym świecie. Oferuje on niespotykane dotąd możliwości docierania do ludzi z osobistymi, dopasowanymi i znaczącymi treściami, które przełamują bariery geograficzne, technologiczne i językowe. W ramach spotkania zamierzamy zaprezentować najlepsze metody i przykłady tworzenia kreatywnych kampanii, które w pełni wykorzystują możliwości Facebooka i docierają do potencjalnych klientów z uwzględnieniem ich lokalizacji i rodzaju urządzenia, z którego korzystają.”

źródło: Facebook

Kan