Skoczek narciarski Piotr Żyła został twarzą akcji promocyjnej smartfon Samsung w Orange, ma szansę wygrać wyjazd na Igrzyska Olimpijskie w Soczi.
źródło: Orange
Kan
Skoczek narciarski Piotr Żyła został twarzą akcji promocyjnej smartfon Samsung w Orange, ma szansę wygrać wyjazd na Igrzyska Olimpijskie w Soczi.
źródło: Orange
Kan
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.
CO ZA DURNA REKLAMA !!!
He He He !!!
Wszystkie reklamy są durne a dziś w skokach nie najgorzej mu poszło.
Lekko się polepszyły te reklamy z jego udziałem. Pamiętam reklamę paluszków jak robili tam z niego durnia. Nie wiem jak was ale mnie odpychają reklamy ze znanymi osobami.
Drogi Święty Mikołaju, Czekam, według obyczaju na wyśniony podarunek, który pierwszy ma gatunek! Zawsze szukam nowych wrażeń, w mojej głowie pełno marzeń, w moim sercu hard core istny, wybór jest więc oczywisty. Więc karciochę pamięciochy daj mi proszę nie rób fochy. Wchłonie wnet dla uwiecznienia,zdjęć tysiące me wspomnienia. Bardzo skora do pomocy, rano, wieczór, nawet w nocy. To przyjaciel niezawodny a do tego gadżet modny.
Orange i jej reklamy…
Nie nadaje się chłopak do reklam, no chyba że sam by je wymyślał i nagrywał- wtedy miałoby to sens.
Obawiam się że po pewnym czasie, będzie już przesyt śmiechem Piotra. Media chcą go wyeksploatować skoro jest medialny, ale jak to u nas… pewnie z czasem wyskoczy z lodówki. Dla niego to pewnie zabawa, no i realne pieniążki, które dostaje, ale znamy życie… prawda ? 😉