Profil Serce i Rozum mają prawie 2 miliony fanów na facebooku i blisko 21 milionów wyświetleń spotów na własnym kanale na YouTubie. Na ten sukces złożyły się przede wszystkim konsekwentnie realizowana strategia prowadzenia profilu oraz niesłabnąca popularność obu postaci.


Orange startuje już z 49 spotem z ich udziałem. Jest to również drugi spot z serii odwiedzin Pana Wykrzyknika. Świat dzieli się na sprytnych i całą resztę. A sprytni zwykle wybierają 3 w 1. Serce i Rozum polecają więc ofertę Orange Open i życzą hebanowej i bezpiecznej dla skóry opalenizny.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani mieli dostają to, czego oczekują, nie zapominając o wartościach marki Orange. W 2011 r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Wczoraj dołożyli kolejną cegiełkę, a właściwie dwie cegiełki na gali Golden Arrow. Wyróżnienie w kategorii spot viralowy, za spot Serce kręci reklamę z KOTEM i nagrodę główną w kategorii Social Media za case Serce i Rozum – Królowie polskiego Facebooka.

źródło: Orange

Kan