ZTE Poland wraz z PTK Centertel (Orange) zakończyli wymianę platformy sieci inteligentnej (IN) dla mobilnych usług prepaid Orange Polska, z których korzysta około 13,5 miliona klientów. Nowa platforma umożliwia lepsze zarządzanie usługami oraz większą elastyczność w tworzeniu usług dodanych.

Migracja usług na nową platformę została zrealizowana w ciągu jednego roku. To wyjątkowo krótki czas biorąc pod uwagę wysoki stopień złożoności platformy oraz liczbę usług oferowanych przez Orange Polska. Wdrożenie zostało zrealizowane przy zapewnieniu ciągłości oferowanych usług.

ZTE NGIN to nowoczesne i sprawdzone rozwiązanie, które zostało z sukcesem wdrożone w ponad 20 krajach i obsługuje setki milionów abonentów największych światowych operatorów sieci komórkowych. Cechuje się nowoczesną architekturą sprzętową, wysoką dostępnością i doskonałymi możliwościami integracji dzięki kompatybilności z rozwiązaniami innych światowych dostawców telekomunikacyjnych. W porównaniu do innych typowych rozwiązań zajmuje o ok. 50% mniej miejsca w serwerowni, zużywa o 30% mniej energii oraz generuje znaczne oszczędności na pozostałych kosztach utrzymania.

Po kilku miesiącach od pomyślnego zakończenia migracji klientów Orange Polska, komercyjnie pracująca platforma ZTE NGIN dowiodła swojej stabilności oraz wysokiego poziomu dostępności oferowanych usług.

źródło: ZTE

Kan