W prowadzonym przez Socialbakers rankingu firm, które najskuteczniej prowadzą działania społecznościowe i najlepiej budują swoje relacje z użytkownikami fanpage Orange zajęło 5. miejsce. Piąte na świecie – jako jedyny fanpage z Polski.
Analiza firmy badawczej udziela odpowiedzi na pytanie, jak często i jak bardzo marka angażuje się w dialog na stronie na Facebooku. Pod uwagę brane są rozmiar społeczności (liczba fanów), response time, czyli to jak szybko marka odpowiada na pytania internautów, response rate, czyli na ile komentarzy i postów zamieszczonych przez internautów marka udzieliła odpowiedzi oraz różnica między liczbą udzielonych przez markę odpowiedzi a liczbą pytań pozostawionych bez reakcji. Te cztery wskaźniki decydują o pozycji w rankingu i odzwierciedlają jakość obsługi w mediach społecznościowych.


Według danych Socialbakers 92,30% postów na profilu Orange nie pozostaje bez odpowiedzi. – To dla nas bardzo ważna sprawa, bo – jak być może wiecie – staramy się z Wami rozmawiać często i dużo. To wielka zasługa m.in. dwudziestu pięciu Orange Ekspertów, którzy pomagają Wam, internautom nie tylko na naszej stronie na Facebooku, ale też na Google+, YouTube, forach, blogach – także tu, w komentarzach na naszym blogu – skomentowała Arletta Wojtala, która w Orange zajmuje się komunikacją marki. .
źródło: Orange
Kan
Zatem pod względem oferty zajmują ostatnie miejsca…