Niemal 70% przedsiębiorców, którzy otrzymali od Orange pakiet reklamowy, odczuło pozytywny wpływ kampanii na prowadzoną działalność gospodarczą. Dodatkowo, udział w akcji wzmocnił pozytywny wizerunek firm, co deklarowało 65% z nich. Najważniejszym rezultatem jest poprawa wyników biznesowych przedsiębiorców. Co trzeci zaobserwował wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, niemal tyle samo zanotowało wzrost liczby klientów, co czwarty uczestnik projektu zauważył też wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.
– Mogę stwierdzić z całą pewnością, że reklama na bilbordach i w Głosie Wielkopolskim sprawiła, że nasi klienci poczuli się dumni, że pojawiamy się w takich mediach i że dokonali zakupu właśnie w naszej firmie. Sądzę, że reklama bardzo pozytywnie wpłynęła na wizerunek Studio Rolety – powiedziała Katarzyna Osuch z firmy uczestniczącej w projekcie.
Innowacyjne na polskim rynku przedsięwzięcie, realizowane w minionym roku przez Orange, umożliwiło promocję niemal 500 przedsiębiorcom w całej Polsce. Było jednym z wielu działań ułatwiania firmom rozwoju biznesu. Projekt prowadzony był w dwóch odsłonach. Pierwsza akcja reklamowa skierowana była do najbardziej lojalnych klientów Orange, później był konkurs „Reklama dla Firm” do wszystkich przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą. Obie zostały zainicjowane zeszłorocznym rebrandingiem, który zamienił TP na Orange, a ich celem było podkreślenie roli Orange we wsparciu przedsiębiorców w Polsce. Patronat nad konkursem „Reklama dla Firm” objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).
* * *
Udział w niestandardowej akcji Orange dla Firm pozytywnie ocenia aż 85% przedsiębiorców. Wśród uczestników projektu klienci Orange stanowili ponad połowę (52%). Jednak, co ciekawe, uczestnicy akcji korzystający na co dzień z usług innych operatorów mają zdecydowanie lepsze zdanie o marce Orange i znacznie chętniej rozważają zmianę dostawcy (56%) niż przedsiębiorcy, którzy nie mieli kontaktu z projektem (14%). Powyższe dane pochodzą z badania przeprowadzonego w listopadzie 2012 roku przez Millward Brown SMG/KRC dla Orange.
źródło: Orange
Kan
Orange już dziękujemy!
Kiedy poczytam wiadomości z giełdy, czarno widzę przyszłość tej firmy. Na razie wkurzyli się akcjonariusze ale wkrótce można się również spodziewać wkurzenia klientów, którzy nadal drożej płacą za połączenia do Play.
„Prawie 30 procent wartości straciły wczoraj akcje TP S.A. Największa spółka z branży podała fatalne wyniki za ostatni kwartał ubiegłego roku. Co gorsza, jej władze zapowiadają, że akcjonariusze będą mogli liczyć na dywidendę w wysokości zaledwie 50 groszy za akcję. To dwie trzecie mniej niż w poprzednich latach. To już drugi tak drastyczny jednodniowy spadek kursu TP SA. W październiku ubiegłego roku notowania spółki telekomunikacyjnej w ciągu zaledwie jednej sesji straciły aż 20 procent wartości.”
Wiesz co, też odnoszę takie wrażenie. I żeby zysk rok do roku spadł o ponad 80%, coś niebywałego. Jeśli chodzi o dywidendę, to akcjonariusze mieli dostać 1 zł za akcję, Orange nie wywiązało się z tego, i jak piszesz będzie to tylko 50 groszy, wiec spora różnica.
Przecież to wspaniały sposób na kryzys . Wystarczy aby Orange objął swoją kampanią reklamową WSZYSTKIE firmy w Polsce i słupki wzrostu obrotów pną się w górę . Po prześcignięciu przez Polskę najwyższych wskaźników wzrostu możemy jeszcze razem z Orange sprzedać ich „patent” na rozwój .