15 września 2011 r. minęła 13-sta rocznica startu Idei POP. Rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński na swoim blogu pochwalił się, że jest jeszcze 1918 użytkowników, którzy od inauguracji oferty do końca 1998 r. kupili POP-a i pozostali pozostali wierni ofercie 13 lat, cały czas mając aktywny numer.
–Oczywiście nie zapominamy o NajPOPwierniejszych i wszyscy, jeszcze w tym tygodniu dostaną od nas baaardzo fajny bonus – zapewnił Wojciech Jabbczyński.
POP (ang. point of purchase) – polska marka usług typu prepaid wprowadzona na rynek przez operatora sieci Idea (obecnie Orange) firmę PTK Centertel. Logo usługi (duże litery P, O i P) po rebrandingu uległo kosmetycznej zmianie, logo nabrało odcienia pomarańczy, wcześniej natomiast było wielokolorowe.
źródło: Wikipedia, Orange
Kan
15 września 1998 r. mineła 13-sta rocznica startu Idei POP, czy 15 września 2011r.?
Poprawione. Andrzej
Jestem w Orange (Idea) od 1999 roku. Mam oryginalna karte sim IDEA POP 🙂 To byly czasy. 1,75PLN za minute bez sekundowego, 40gr za SMS.
Kiedyś to był bardzo przyzwoity pre-paid z wieloma bardzo fajnymi promocjami i nawet dość tanimi telefonami w zestawach (Siemens C65 za 239zł) a teraz… no cóż. Ale i tak sto lat 😉
Mieć oryginalną kartę sim POP to już coś:). Jeśli chodzi o zmiany, to osobiście wydaje mi się, że nie ma co narzekać. Przez ten czas każda z ofert ewaluowała, ale wiadomo, że nigdy operator nie podpasuje wszystkim uzytkownikom. Nie zmienia to faktu, że wachlarz dodatkowych możliwości jest dość spory (mam tu na myśli dodatkowe promocje). Poza tym systematycznie w każdym segmencie wprowadzają coś nowego. W biznesie będą to nielimitowane minuty za przedłużenie umowy, w pre-paidzie z kolei tajemnicze kody i pewnie można by tak wymieniać. Najwazniejsze, że się rozwijają i że jest w czym wybierać.
W obliczu jubileuszu orange nieźle wychodzi do klienta, najpierw ta darmowa loteria z biletami na euro, teraz ipady2. jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że takie promocje wejdą im w tradycje.