29 lipca w ofercie Orange Free pojawiła się nowa promocja dla osób przedłużających umowę. Klient może dostać nawet do 50% więcej GB przy przedłużeniu.
Klient przedłużający umowę ze stażem krótszym niż 4 lata otrzyma 25% więcej GB do standardowej oferty.
Klient przedłużający umowę ze stażem dłuższym niż 4 lata otrzyma 50% więcej GB do standardowej umowy
Promocja dotyczy planów Orange Free 39, 59, 99, oraz 159. Plan Orange Free 79 , oraz plany Orange Free dla tabletów są wykluczone z tej promocji.
Dodatkowo klient wybierający umowę bez modemu otrzyma rabat 15% abonament
Dodatkowo ze standardowej oferty Orange Free zostaje wycofana możliwość zakupu tabletu lub netbooka. Możliwość zakupu tabletu lub netbooka będzie możliwa tylko w specjalnych planach Orange Free Set
źródło: Orange
potter28
Dodatkowo klient wybierający umowę bez modemu powinien otrzymać rabat 50 % na abonament. 15 % po prostu obraża klienta.
uważasz , że to obraża klienta? to co powiesz na oferty t-mobile, one to chyba w ogóle są tylko po to by były, a nie po to by je wybierać, śmiech normalnie, zwłaszcza te bez modemów
ale weźcie pod uwagę że modemy są dużo tańsze od telefonów więc nie wiadomo jak bardzo nie zejdą z opłatami w przypadku umowy bez modemu, co innego w przypadku umowy z telefonem – w orange pojechali równo w promocji bez telefonu klient nie otrzyma zniżki lecz bezpłatnie darmowe wieczory i weekendy – w każdym planie nawet najdroższym tylko ta usługa, oto jest dopiero żenada
we wszystkich sieciach dają 15-20% upustu w ofertach bez modemu więc orange nie zaszalał ani nikogo nie obraził. Ja wiem, że apetyt rośnie w miarę jedzenia ale nie przesadzajcie.
Witajcie!! nokie 7230 mam 18 maja dzisiaj jest 30 lipiec a ja juz 3 odebralam go z serwisu i pisalam w wziazku z niezgodnoscia towaru o wymiane telefonu, poniewaz bateria trzyma mi gora 2 dni.rano wlaczam naladowany a na drugi dzien wieczorkiem jest juz rozladowany!! doprowadza mnie to szalu bo napisali mi ze wymiana telefonu przewyzsza koszta i mi go naprawia jak sie zgodze a jak nie to odesla w takim stanie jak wyslalam, paranoja!!!!! Zgodzilam sie na naprawe i oczywiscie ten sam problem!!!!juz nie mam cierpliwosci co dalej robic ,jak oni juz sie wykrecaja od odpowiedzialnosci.zastanowcie sie zanim zdecydujecie sie na ten tel.!!!!!
Masz rację Bart, T-mobile to jeszcze większa porażka.
dla klientów lepiej by było wprowadzić rabat na abonament – d;a oepratora oczywiście to rozwiązanie jest korzystniejsze
Witam wszystkich. Nabyłem ten tel poprzez zamianę no i pojawił się problem. Tel po właczeniu pyta o pin karty, a ja oczywiście nie znam, bo kartę mam kilka ładnych lat i już zgubiłem pin. A w telefonie nie można tego wyłaczyć. Żeby było ciekawiej i śmieszniej kupiłem nowa kartę startowa w 36.6, a tak ku zdziwieniu w ogole nie ma nr pin tylko puk. No i się nim nacieszyłem:-) Jeśli ktoś wie czy można jakoś w tel coś zrobić, żeby mnie o ten pin nie pytal to prosze o pomoc.
z góry dziekuję i pozdrawiam.
Mam ten telefon ponad dwa i pół roku, działa cały czas tak samo, w zasadzie nie mogę na niego narzekać. Ogólnie zakupiłem go ze względu na podobno fajny odtwarzacz muzyczny. Mam kartę 8giga, dlatego jest trochę obciążony, ale jestem fanem muzyki i lubię mp3 wysokiej jakości w połączeniu ze słuchawkami SennheiserHD202, jakość dźwięku jest naprawdę dobra. Oczywiście przy zastosowaniu tych słuchawek nie odczułem większej różnicy w trzymaniu baterii.
skoro wszyscy narzekacie na oferty to może któryś z Was zrobi przeliczenie kosztów i zysków na danej ofercie? Nie sztuka dać za dużo – a klient i tak jest jak świnia – ile dasz do koryta to zeżre i jeszcze mało 😛
Oferta jak wiele innych nic specjalnego
Czy rabat przyznawany jest na cały okres umowy ?
Tak 🙂