Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Orange, Taryfy, Taryfy komórkowe-Wojciech Jabczyński: nie straszymy, radzimy ostrożność

Wojciech Jabczyński: nie straszymy, radzimy ostrożność

Komentarz rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskie ws. Projektu Blupill:


Nie boimy się żadnych porównywarek. Sprawdzajcie, ile chcecie. Sam to robię, jak mam czas na zastanowienie. Nikogo nie straszymy rozwiązaniem umowy. W regulaminie kod to „poufny ciąg cyfr, umożliwiający autoryzację abonenta, dostępny wyłącznie dla abonenta i operatora oraz ewentualnie podmiotów działających na zlecenie operatora w procesie świadczenia usług telekomunikacyjnych, umożliwiający dokonywanie zleceń jednorazowych i zleceń stałych”. Czy jego udostępnienie jest rażącym naruszeniem regulaminu nie wiem. Interpretację zostawiam prawnikom. Na pewno zalecamy Wam wyjątkową ostrożność w przekazywaniu komukolwiek kodów abonenckich. Dla mnie to, co najmniej nierozsądny pomysł, aby podawać kod, kiedy nie mamy 101 proc. pewności co się z nim stanie. Czy zdarza się Wam udostępniać hasło do bankowości elektronicznej, aby system wybrał Wam „najlepszy kredyt”? W przypadku blupill mamy zapewnienia, ale nie weryfikowaliśmy, jak zostały rozwiązane kwestie bezpieczeństwa i w jaki sposób dochodzi do przygotowania oferty dla klienta. Nie chcę dyskredytować blupilla, ale musimy dbać o bezpieczeństwo klientów i będziemy to robić zawsze. To priorytet. Jeśli coś budzi nasze wątpliwości, będziemy o tym głośno mówić. Nawet kosztem tego, że ktoś nas oskarży o naruszenie dobrego imienia swojej firmy
.

źródło: www.blog.tp.pl

Kan

Warto przeczytać:
Odpowiedź Entellico na zarzuty operatorów: oficjalnie
Anna Streżyńska broni Blupill, Play za. Entellico odrzuca zarzuty
Orange ma zastrzeżenia do Projektu Blupill
BluPill: rachunki za telefon komórkowy niższe nawet o połowę?



Autor |2011-03-31T19:49:46+02:0031 marca 2011 19:49|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Orange, Taryfy, Taryfy komórkowe|Tagi: , , |81 komentarzy

81 komentarzy

  1. hahaha 31 marca 2011 w 18:34 - Odpowiedz

    Cykają się, że wyjdzie drożyzna hehe.

    • Blom 31 marca 2011 w 19:36 - Odpowiedz

      myślisz, że klienci są nieświadomi tego co i z kim podpisują.
      każdy wie jaki jest Orange i jakie są u niego ceny, po prostu górę biorą przyzwyczajenia.

    • Poll 31 marca 2011 w 19:56 - Odpowiedz

      Pół bidy gdy górę biorą przyzwyczajenia. Gorzej jak górę biorą: brak możliwości zmiany narzuconego trendu, wstyd przed dekonspiracją.

    • Blom 31 marca 2011 w 20:23 - Odpowiedz

      Poll sorry, nie jarzę o jakim trendzie i o jakim wstydzie przed dekonspiracją mówisz?
      są ludzie na tym świecie, którzy serio nie zwracają uwagi na to w jakiej sieci jesteś bo jeśli pragną z Tobą kontaktu to dzwonią i wisi, dynda i powiewa im to czy zapłacą 78gr za minutę czy 29gr 🙂
      a jeśli ktoś przelicza znajomość z Tobą* na cenę minuty i próbuje Ci robić jakiś wstyd z powodu tego czy jesteś w Play czy innej sieci to odeślij go do psychologa i omijaj z daleka 🙂
      telefon nie może być wyznacznikiem jakości życia towarzyskiego.

      [b]*Przykładowy przykład więc bez obrazy [/b]

    • Poll 31 marca 2011 w 20:56 - Odpowiedz

      Narzucony trend to: firma mojej małżonki jest przedsiębiorstwem międzynarodowym i ma umowę z Orange na wszystkie telefony we wszystkich krajach w których działa. Nie ma znaczenia, że w Polsce Orange daje lipę. Musi być umowa na firmowy z Orange i tyle. Teraz dekonspiracja. Dekonspiracja to wyjawienie tego, że jest się w sieci w której ma się gorzej niz gdzie indziej. Jeśli ktoś ma ogrzewanie na olej opałowy to w ostatnie dwie zimy nie przyzna się, że ogrzewając dom miałem miałby taniej ze 2-3 razy. Boi sie dekonspiracji głupoty. Jak ktoś wziął kredyt w nieodpowiednim czasie i w nieodpowiedniej walucie to spaliłby się ze wstydu gdyby doszło do dekonspiracji jakim jest matołem więc tkwi w podziemiu nadal bo wyjścia nie ma itd, itp.

    • Blom 31 marca 2011 w 21:48 - Odpowiedz

      Wiesz, z tym piecem to jest tak, że każdy bierze to na co go stać nie myśląc ile kosztuje wkład, cena wychodzi w praniu poza tym są takie aspekty do wyliczenia jak powierzchnia do ogrzania, ilość ludzi, którzy będą korzystać z ciepła – jeśli będę dwie osoby ogrzewać mały 3-4 pokojowy domek to mały piecyk olejowy starczy, jeśli jest coś większego do ogrzania to bardziej opłaca się tańszy w eksploatacji piec gazowy, jak np w moim przypadku gdzie mam do ogrzania 6 pokoju 🙂
      kredytu również nie da się przewidzieć, właśnie o to chodzi w kredytach walutowych – raz jest stabilna waluta, raz szybuje do góry by po miesiącu kosztować grosze bo coś się w danym państwie posypało. jest wiele rzeczy, którzy nie da się przewidzieć więc nie można wyzywać od kretynów. ja też mam kredyt we frankach, brałem go w 2007 roku kiedy kosztował niewiele ponad 2zł i nie mogłem przewidzieć, że frank w 2011 będzie kosztował ponad 3zł 🙂 (nie żebym narzekał bo nadal mi się opłaca)
      nawiasem, co do umowy w firmie Twojej żony, jeśli Orange wygrał jakiś przetarg czy inną procedurę organizowaną w firmie Twojej żony to znaczy, że zaoferował najatrakcyjniejsze warunki świadczenia usług a że akurat w Polsce usługi są mierne to jeszcze nie powód żeby podpisywać jakąś inną umowę czy zrywać już bieżącą bo np firma żony nie jest nastawiona na rynek Polski i większość rzeczy świadczy poza granicami naszego uroczego kraju i bardziej się opłaca brać usługi Orange w Hiszpanii, Francji czy Wielkiej Brytanii gdzie te wszystkie usługi są naprawdę porządnie rozwinięte i na wysokim poziomie. Nie ma co psioczyć na Orange, bo świadczy on naprawdę porządnej jakości usługi w większości krajów ale ma również i słabe miejsca jak Polska ale tak ma każdy operator międzynarodowy.

    • Poll 31 marca 2011 w 22:09 - Odpowiedz

      Bom , ja z tym piecem to tak na żarty podałem. Fakt jest faktem, że człowiek się nie przyzna do błędu choćby nie wiem co?

    • Poll 31 marca 2011 w 22:39 - Odpowiedz

      Firma mojej zony mogła jednak wpaść na pomysł by w ciemno nie podpisywać kontraktu na 20 lat z Orange tylko wynegocjować możliwość zapewnienia sobie dostępu do świata z różnych źródeł w różnych krajach, gdy te, drastycznie różnić się będą cenowo. A tak, telefony w Orange takie jak nie za specjalny hi-end WaveII kosztują 600PLN gdzie indywidualnie można je nabyć za dużo niższą cenę w średnim planie taryfowym. No ale umowa sprzed lat obowiązuje i koniec, kropka.

  2. Poll 31 marca 2011 w 19:53 - Odpowiedz

    No masz! Całkowita zmiana zdania! Panie W.Ł., nie tak znowu dawno temu pisałeś, że rozwiążecie umowę z każdym kto udostępni dane osobie trzeciej. Co się zmieniło? Bo to , że sam sprawdzasz to my wiemy/domyślamy się.

  3. Nika 31 marca 2011 w 20:06 - Odpowiedz

    @ Blom, ja myślę że klienci nie są świadomi – nie czytają regulaminów, dają się manipulować konsultantom.

    • Blom 31 marca 2011 w 20:17 - Odpowiedz

      myślisz, że jeśli klient podpisuje już „enty” raz umowę z jednym operatorem to nadal nie wie ile płaci za minutę połączenia ?
      nowy klient przychodząc do np. Orange podpisać umowę na telefon również nie wie ile zapłaci ?
      Polacy swój rozum mają i dobrym przykładem może być cukier 🙂

  4. Blom 31 marca 2011 w 20:28 - Odpowiedz

    Nawiasem, popieram politykę ochrony danych osobowych prowadzoną przez Orange, według mnie punkt w umowie mówiący o zerwaniu umowy w przypadku udostępnienia danych osobom i podmiotom trzecim, jest jak najbardziej na miejscu.
    Przynajmniej później nie będzie lamentu jak „rzeczony podmiot” splajtuje a nasze dane sprzeda bóg wie komu bo będzie próbował się ratować.
    Z Blupille’m może być tak podobnie jak z pobieraczkiem – do dziś dnia ludzie włóczą się po sądach i mają zszargane nerwy i dobre imię.

    • Poll 31 marca 2011 w 21:02 - Odpowiedz

      To czemu nie protestujesz gdy w Twojej przeglądarce pojawia się komunikat: ” uważaj, do twoich danych możne mieć nieautoryzowany dostęp inny użytkownik”? Moge odpowiedzieć za Cibie: bo zaznaczyłeś pole [b] Nie pytaj mnie o to więcej[/b]

    • Blom 31 marca 2011 w 21:29 - Odpowiedz

      Źle trafiłeś Poll, ja akurat nigdy nie klikam „nie pyta mnie o to więcej” powiem więcej za każdym razem kiedy wchodzę na stronę banku sprawdzam certyfikaty i nigdy nie zostawiam otwartych sesji, nawet w poczcie e-mail 🙂

    • Poll 31 marca 2011 w 21:45 - Odpowiedz

      No dobrze, ale to oznacza, że przyjąłeś do wiadomości fakt bycia „podglądanym” a zatem zgodziłeś się na to, że włamywacz może przechwycić lub określić na podstawie literatury szereg danych jakie są przesyłane. Co za różnica?

  5. Blom 31 marca 2011 w 21:53 - Odpowiedz

    [quote]No dobrze, ale to oznacza, że przyjąłeś do wiadomości fakt bycia „podglądanym” a zatem zgodziłeś się na to, że włamywacz może przechwycić lub określić na podstawie literatury szereg danych jakie są przesyłane. Co za różnica? [/quote]

    Nie we wszystkich przypadkach się zgadzam, wtedy klikam nie przekierowuj albo po prostu nie wchodzę na daną stronę jeśli nie mam do niej zaufania.

    • Poll 31 marca 2011 w 22:10 - Odpowiedz

      Nie wchodzisz na ta stronę i co? Nie dokonujesz przelewu? Musisz jakoś ten przelew zrobić i ślepo zaufać usługodawcy, że Cię nie oszwabi.

  6. Olo 31 marca 2011 w 22:08 - Odpowiedz

    Blupil spitolił sprawę. To samo można uzyskać obrabiając bilingi ściągnięte na komputer lub poprzez ręczne wpisanie danych w formularz na stronce. Sami się podłożyli przyjmując taki dziwny sporny i niezbyt przejrzysty model. W przypadku braku logowania na konto dyskusja byłaby czysto akademicka i pan Jabczyński nawet by głosu nie zabrał.

    • Poll 31 marca 2011 w 22:13 - Odpowiedz

      Pod warunkiem, że wszyscy potrafią to dobrze i obiektywnie uczynić z automatu. Natura ludzka jest nieubłagana i odrzuca z samej zasady niekorzystne wyniki. Słowem – zawsze znajdziesz plusy w tym w czym ich tak na prawdę brak.

    • Olo 31 marca 2011 w 23:34 - Odpowiedz

      Poll ty rozumiesz to co piszesz, bo ja nie? :lol

    • Poll 1 kwietnia 2011 w 06:15 - Odpowiedz

      Olo, każdy człowiek odrzuca niewygodne dla siebie fakty. Kolega chciał sprawdzić średnie spalanie paliwa na trasie Wawa-Krak i upierał sie że spalił sporo mniej niz wskazał komputer pokładowy. Kolega nie zaliczył bowiem tego paliwa które spalił stojąc w korku. To samo dotyczy ręcznego wprowadzania danych do pigułki. Nie wierze w to ze przy wprowadzaniu ktoś nie pominie pomyłkowych połączeń no bo to przecież pomyłka.

  7. eldok 1 kwietnia 2011 w 00:33 - Odpowiedz

    na papierze 6 w praktyce 8 z hakiem

  8. PROZAK 1 kwietnia 2011 w 03:09 - Odpowiedz

    [quote]Bom , ja z tym piecem to tak na żarty podałem. Fakt jest faktem, że człowiek się nie przyzna do błędu choćby nie wiem co? [/quote]
    W twoim przypadku co do faktu to trafna ocena, to cechuje ludzi którzy nie potrafią ocenić właściwie to co robią.Zaliczam Cię do takich.

    • Poll 1 kwietnia 2011 w 05:22 - Odpowiedz

      I dobrze robisz, że mnie zaliczasz do ludzi bo każdy z nas taki sam jest pod tym względem. Ty też przecież nie przyznasz się np:do wyboru niewłaściwego operatora albo do tego, że wysyłasz swoje dane w świat nie mając bladego pojęcia kto je może odczytać

  9. tl111 1 kwietnia 2011 w 06:49 - Odpowiedz

    W ramach ochrony klientów tepsa z oranżem powinna wprowadzić możliwość rozwiązywania umowy przez klienta jeśli rzeczony operator dopuści do zaistnienia możliwości wzięcia udziału w konkursie smsowym mogącym narazić klienta na niekorzystne rozporządzanie jego majątkiem. Jak dbać o klienta to we wszelkich możliwych kanałach aktywności. Ciekawe jak będą reagowali na prasowe artykuły o kłopotach klientów z ich działalnością na tym polu.

    • Poll 1 kwietnia 2011 w 10:21 - Odpowiedz

      Hehehe, dobre. Ciekawe co by odpowiedział pan Wojciech na taką propozycję gdyby czytał Telixa?

  10. Lucek 1 kwietnia 2011 w 10:25 - Odpowiedz

    Podawanie komuś kompletnie nieznanemu własnych haseł dostępu uważać z równie bezpieczne co osobiste posługiwanie się własnymi danymi – to dopiero głupota godna nagrody Darwina . Niestety – nadal broniący tej chorej tezy usiłują popisywać się swoją głupotą .
    Racjonalne argumenty tu przytoczone są odrzucane tylko dlatego , że ma się osobiste urazy .

    • Poll 1 kwietnia 2011 w 11:24 - Odpowiedz

      Jaki konkretny argument masz na myśli? Bo mój argument jest taki: chceszwykonać przelew internetem i musisz zignorować komunikat o tym ze twoje haslo moze trafic w niepowolane rece. Co wtedy?

    • Blom 1 kwietnia 2011 w 11:36 - Odpowiedz

      Poll, który bank wyświetla taki komunikat ?

    • Poll 1 kwietnia 2011 w 12:02 - Odpowiedz

      Podejrzewam, że żaden. Taki komunikat wyświetla się gdy pierwszy raz użyjesz przeglądarki lub jej nowszej wersji. Wtedy zaznaczasz „fiutkiem” okno z tekstem[i] nie pokazuj mi tego więcej[/i] i jedziesz dalej. Oznacza to, że przyjąłeś do wiadomości możliwość przeczytania tego co napiszesz przez osoby czwarte.

    • Poll 1 kwietnia 2011 w 12:17 - Odpowiedz

      Lucek, komu obcemu podajesz swoje hasło w przypadku pigułki? Z tego co twierdzą ogólnie uznawani za fachowców od bezpieczeństwa w sieci, hasło do nikogo nie dociera i pozostaje na komputerze użytkownika. Jest w tak samo bezpiecznym położeniu jak hasło które wpisujesz w okno gdy chcesz dokonać przelewu internetowego.

    • Lucek 2 kwietnia 2011 w 12:34 - Odpowiedz

      Czy ten bezmyślny osobnik o nicku ~Poll nie ma nawet odrobiny rozsądku ? Otóż tłumaczę jak niepełnosprawnemu dziecku – chcąc skorzystać z usługi MUSZĘ podać kod OBCEJ dla mnie , nie sprawdzonej firmie , jaką jest „blupil” . Mało tego , zgadzam się aby zainstalowała ona na moim komputerze FAKTYCZNIE szpiegowski program . Cytuję za „firmowym” opisem : „Właśnie dlatego na Twoim komputerze uruchamia się specjalny program. Zajmuje się on automatycznym pobieraniem i przekształcaniem Twoich prywatnych danych do postaci całkowicie anonimowego profilu matematycznego. Nie jesteśmy w stanie odczytać z niego żadnych informacji na temat numerów telefonów, czy choćby danych osobowych.” …. Mam zatem TYLKO gołosłowne zapewnienia twórców programu , co do sposobu wykorzystania takich danych . Nie twierdzę autorytarnie ,ze „blupil” wykorzysta je do „niecnych” celów , ale istnieje potencjalnie wysokie ryzyko. Wszyscy rozsądni ludzie zauważają takie ryzyko – nie tylko rzecznicy opów(także Playa) – prócz jednego nawiedzonego , lecz upartego idioty .

  11. beata506 1 kwietnia 2011 w 11:31 - Odpowiedz

    Ja wiem,,,,wiewióreczka,,,,

  12. Poll 2 kwietnia 2011 w 12:50 - Odpowiedz

    lucek, masz przecież zapewnienie także niezależnych ekspertów z dziedziny bespieczeństwa co do ltórych kwalifikacji nikt zastrzeżeñ nie ma. Przeglądarka internetowa w która wpisujesz hssło do konta bankowego też jest takim programem do czego zresztą jej producent sam się przyznaje wyświetlajac OSTRZEŻNIE!!!
    P.s. Natomiast ani Gruszka ani Jabczyński nie sa w żadnej mierze ekspertami, a nawet nie stali w jednej kolejce z ekspertami po kompetencje

    • Lucek 2 kwietnia 2011 w 16:38 - Odpowiedz

      W bankach pracują ludzie sprawdzani , co do których kwalifikacji nikt nie ma zastrzeżeń . A najwięcej przestępstw „bankowych” popełniają właśnie podobni im pracownicy – choć klienci najczęściej nawet o tym nie wiedzą . Udostępnienie konta a włamanie na nie to zasadnicza róźnica – bezmyślny pieniaczu . Czy to administratorzy przeglądarek internetowych , czy różnego rodzaju hakerzy MOGĄ niestety przejąć loginy czy hasła . Jednak NIKT rozsądny nie podaje im ich SPECJALNIE „na tacy” – nawet ten nie zachowujący zalecanej ostrożności – które to zachowanie tak pochwala nasz bezmyślny osobnik ~Poll ……Istnieje potencjalnie wysokie ryzyko , że osobiście udostępniając dostęp do swoich danych niesprawdzonej firmie narażamy te dane na niezgodny z naszą wolą sposób ich wykorzystania . Powtórzę: wszyscy rozsądni ludzie zauważają takie ryzyko – nie tylko rzecznicy opów(także Playa) – prócz jednego nawiedzonego , lecz upartego idioty .

  13. misiek 2 kwietnia 2011 w 13:57 - Odpowiedz

    ej. a na motoroli z6w ?
    napisz do mnie na gadu i tam odpowiedz ; 13466543

  14. Kadetemteraz 2 kwietnia 2011 w 16:41 - Odpowiedz

    Bateria widze że nie tylko mi trzyma krótko… To jest największa wada tego fona. Ale jest Wi Fi jak jestem w jakims Miescie lub restauracji,firmie neta mam za darmo 🙂
    Do tego nie ma dużo miejsca, musiałem sobie włożyć karte pamięci starą 🙁
    Ogulnie jestem zadowolony

  15. posiadacz OMNI 2 kwietnia 2011 w 17:24 - Odpowiedz

    OMNIA jest do …………….. .

  16. Poll 2 kwietnia 2011 w 17:43 - Odpowiedz

    [quote]W bankach pracują ludzie sprawdzani , co do których kwalifikacji nikt nie ma zastrzeżeń . A najwięcej przestępstw „bankowych” popełniają właśnie podobni im pracownicy – choć klienci najczęściej nawet o tym nie wiedzą . Udostępnienie konta a włamanie na nie to zasadnicza róźnica – bezmyślny pieniaczu . Czy to administratorzy przeglądarek internetowych , czy różnego rodzaju hakerzy MOGĄ niestety przejąć loginy czy hasła . Jednak NIKT rozsądny nie podaje im ich SPECJALNIE „na tacy” – nawet ten nie zachowujący zalecanej ostrożności – [/quote]

    No właśnie wpisując hasło w przeglądarce robisz dokładnie to samo co wpisując je w inny programik typu pigułka. Powiedz mi jaka jest różnica w obydwu tych czynnościach? I tu i tam podajesz komuś hasło. Jedno opróżni ci konto drugie zmieni coś w uslugach od operatora.

    • Poll 2 kwietnia 2011 w 22:44 - Odpowiedz

      pollowi chodzi jedynie o to byś napisał konkretnie o co ci chodzi.

  17. kamcio 2 kwietnia 2011 w 19:12 - Odpowiedz

    ja kupiłem tel od kolegi zuywaną avilkę i dotyk raz działa raz nie działa co zrobić??

  18. eryk 2 kwietnia 2011 w 19:44 - Odpowiedz

    Poll, dyskusja z tobą wygląda jak z dzieckiem. Ty czytasz to, co inni piszą a jeśli czytasz to rozumiesz co napisali? Jak czytam twoje teksty to odnoszę wrażenie, że masz duże problemy z czytanym tekstem. Jałowa dyskusja z tobą i szkoda czasu na nią.

    • Poll 2 kwietnia 2011 w 21:40 - Odpowiedz

      Napisałeś ogólnie, ale proszę teraz, napisz dokładnie z czym się nie zgadzasz i dlaczego.

    • PROZAK 2 kwietnia 2011 w 22:15 - Odpowiedz

      ~poll-owi chodzi wyłącznie o dopisywanie się, nie ważne czy wpis ma to sens czy nie.

  19. Poll 2 kwietnia 2011 w 22:47 - Odpowiedz

    Prozak, pollowi chodzi jedynie o to byś napisał konkretnie o co ci chodzi.

  20. PROZAK 3 kwietnia 2011 w 03:05 - Odpowiedz

    [quote]~poll-owi chodzi wyłącznie o dopisywanie się, nie ważne czy wpis ma to sens czy nie. [/quote
    chodzi właśnie o to, jeszcze nie rozumiesz 😀

  21. PROZAK 3 kwietnia 2011 w 03:06 - Odpowiedz

    [quote]~poll-owi chodzi wyłącznie o dopisywanie się, nie ważne czy wpis ma to sens czy nie. [/quote]
    chodzi właśnie o to, jeszcze nie rozumiesz 😀

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 08:56 - Odpowiedz

      Prozak rozumiem. Ponieważ udowodniłem Ci, że posłużyłeś się generalizowana subiektywnie, poglądową mapka operatora, nie mogąca stanowić oferty w rozumieniu prawa a żądasz niemożliwego wyszło na to że jesteś bezmyślny. To musiało zaboleć i ja to rozumiem. Stąd takie, a nie inne Twoje ostatnie wpisy.

    • PROZAK 3 kwietnia 2011 w 09:15 - Odpowiedz

      twoje dopisywanie się, nie ważne czy wpis ma to sens czy nie i tak nie zmieni to że play ma beznadziejnie niestabilny internet.Każdy kto się na niego decyduje powinien to wziąć pod uwagę.

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 09:32 - Odpowiedz

      Ale ja przecież nie pisałem nic a nic o stabilności internetu w Play 😮 (choć np: w moim przypadku jest stabilny jak u pana młodego w noc poślubną). Ja pisałem o tym, że posiłkowanie się mapką od operatora w celu sprawdzenia czy jest się w zasięgu, graniczy z bezmyślnością. Zwłaszcza, że pod taka mapką jest informacja iz można ja sobie w … wsadzić bo to tylko niedokładne, graficzne, subiektywne przedstawienie zasięgu.

    • PROZAK 3 kwietnia 2011 w 13:44 - Odpowiedz

      No co za zmiana w myśleniu, teraz zarzucasz kłamstwo i oszukiwanie swoich klientów przez Play poprzez zamieszczanie nieprawdziwych danych na mapce. Wiec twoim zdaniem wszyscy korzystający z tej mapki są bezmyślni dający się naciągać na oszustwo operatora.
      Wcześniej już zarzucałeś ze operatorzy brali łapówki, ale nie napisałeś kto i ile brał. Jakieś konkrety zacznij pisać a nie tylko bzdury.
      Podobnie jest z tym udostępnianiem kont, udostępniaj sobie jak chcesz i komu chcesz. Twierdzisz że to jest bezpieczne jak wklepywanie kodu jednorazowego na stronie banku a nigdy z programu nie skorzystałeś. Widać ze z ciebie jasnowidz, albo może, ufoludki tobie podpowiadają że program jak i twórca godny zaufania.

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 13:57 - Odpowiedz

      Czemu przekręcasz moje słowa? Nikt nikogo nie oszukuje. Po prostu mapka jest poglądowa tylko. Mapy mają to do siebie że np: Warszawa jest znaczona kółkiem a nie kształtem zabudowy. To nie GPS. A każdy kto kupuje np internet opierając się na takiej mapce jest, moim zdaniem, człowiekiem potrzebującym specjalnej troski bo nie wiadomo co mu do głowy może przyjść.

    • PROZAK 3 kwietnia 2011 w 15:18 - Odpowiedz

      z twoich słów jasno wynika że play oszukuje z mapa zasięgu UMTS,więc jednak to ty twierdzisz ze operator jest oszustem, a nie ja. A co powiesz o tych łapówkach o których wspominałeś, bo trzeba by to zgłosić do CBA.

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 17:02 - Odpowiedz

      Nie! Z moich słów jasno wynika, że mapki każdego operatora są subiektywne, poglądowe i nie mogą stanowić oferty w rozumieniu prawa, a więc posługiwanie się nimi przez zamotanych klientów jest objawem bezmyślności.

    • PROZAK 3 kwietnia 2011 w 18:14 - Odpowiedz

      z twoich słów jasno wynika że play oszukuje z mapa zasięgu UMTS,więc jednak to ty twierdzisz ze operator jest oszustem, a nie ja. A co powiesz o tych łapówkach o których wspominałeś, bo trzeba by to zgłosić do CBA.

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 19:17 - Odpowiedz

      Nie! Z moich słów jasno wynika, że mapki każdego operatora są subiektywne, poglądowe i nie mogą stanowić oferty w rozumieniu prawa, a więc posługiwanie się nimi przez zamotanych klientów jest objawem bezmyślności.
      O taką dyskusję ci się „rozchodzi”? To do niczego nie prowadzi.

    • PROZAK 4 kwietnia 2011 w 04:32 - Odpowiedz

      zamotałeś się jak widzę bo co jakiś czas to inaczej piszesz, widać ze nie kojarzysz o co chodzi. Reklamowałem niestabilna prędkość a konsultant do spraw reklamacji wyskakuje z zasięgiem. Aby dalej nie wciskali mi kitu podobnego do twoich wypocin typu spinacza biurowego,kodów jednorazowych czy o tych łapówkach, przeniosłem ten internet w pobliże nadajnika. Sytuacja dalej jest taka sama z prędkością. Nocny internet to i dochodzi do 5Mb/s, ale za to w dzień spada że bywa i czasem poniżej 1Mb/s. Przedstawiłem im pomiary których nie zakwestionowali, a ściemę robią jak zażądałem obniżenia abonamentu. Nawet mnie nie dziwi, bo pewnie 90% abonentów mogłoby żądać obniżki.
      Usłyszę wreszcie o tych łapówkach czy są to tylko twoje pomówienia nie mające faktów?

    • Poll 4 kwietnia 2011 w 06:55 - Odpowiedz

      A co mnie obchodzi jaka usterkę reklamowałeś? Przecież w ogóle się nie odniosłem do samej usługi, jej stabilności czy innych warunków. Odniosłem się tylko i wyłącznie do tego, że bezmyślnym jest podawać w reklamacji iż wg. mapki zasię się ma. To mniej więcej tak jakbyś składał w Erze reklamacje że wypuściłeś gołębie a one nie zrobiły Ci słoneczka i masz pochmurno a w reklamie było słońce.
      P.s. Tak, sygnał DVB-T jest na tyle silny że można go odbierać niemal bez anteny. Wystarczy zmostkować gniazdo. Oczywiście nie plastikiem.

    • PROZAK 5 kwietnia 2011 w 18:10 - Odpowiedz

      z most-kuj sobie dwa spinacze to może satelitę odbierzesz.Zapomniałeś o tych łapówkach napisać więcej, pewnie jak zawsze nie masz konkretów tylko lejesz wodę.

    • Poll 5 kwietnia 2011 w 20:06 - Odpowiedz

      Prozak. żałosny jesteś. Masz cos konkretnego do napisania czy jednak dalej będziesz trwał przy swoim? Popatrz, psychologiem nie jestem a wiem na 100%, że w temacie nic nowego nie napiszesz. Zgadłem?

    • PROZAK 6 kwietnia 2011 w 03:41 - Odpowiedz

      Właśnie patrze i widzę, oskarżyłeś o branie łapówek i teraz nie wiesz jak się z tego wycofać.

    • Poll 6 kwietnia 2011 w 05:44 - Odpowiedz

      A możesz mi przypomnieć w jaki to było wątku. Stary jestem i pamięć już nie ta co nie znaczy że zamierzam się wycofywać.

    • PROZAK 6 kwietnia 2011 w 18:35 - Odpowiedz

      zapytaj spinacza biurowego

    • Poll 6 kwietnia 2011 w 21:34 - Odpowiedz

      Patrz post z 5 kwietnia z godziny 22:06 a zwłaszcza drugą jego część. A nie mówiłem? :lol

    • PROZAK 7 kwietnia 2011 w 03:45 - Odpowiedz

      Właśnie wyszło że nie masz nic do powiedzenia o tych łapówkach, oczernić i oskarżyć to było tobie łatwo.

    • Poll 7 kwietnia 2011 w 06:58 - Odpowiedz

      Ależ właśnie mam do powiedzenia tylko chciałem byś mi przypomniał w którym wątku to pisałem. No chyba że nie potrafisz tego sprecyzować. Więc jak , „facet jesteś …czy baba?” ?

  22. Aron 3 kwietnia 2011 w 08:45 - Odpowiedz

    poll, podstawowe pytanie i odpowiedz na konkretnie bez żadnych zbędnych własnych „filozoficznych wynurzeń”.
    Dostrzegasz różnicę między tym, jak ktoś udostępnia sam login i hasło a tym jak ktoś te same dane zdobywa w nielegalny sposób, bez twojej wiedzy i zgody?
    Jeżeli nie widzisz tutaj różnicy, to dalsza dyskusja jest zbędna i musisz do niej dojrzeć.
    Dla pozostałych czytelników różnica jest zasadnicza i słusznie, bo kradzieży danych a dobrowolnego ich udostępnienia w żaden sposób nie mozna porównać.

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 08:49 - Odpowiedz

      Dostrzegam różnice. W tym przypadku jednak [b]nie udostępniamy nikomu hasła [/b] a jedynie wpisujemy je w programik w taki sam sposób w jaki wpisujemy hasło w przeglądarce internetowej.

  23. Aron 3 kwietnia 2011 w 09:33 - Odpowiedz

    Więc nie porównuj z administratorem przeglądarki, który wykorzystując twoje dane musiałby dokonać włamania na twoje konto a w przypadku blupill udostępniasz swoje konto dobrowolnie. Oczywiście masz do tego prawo i nikt tobie tego nie odbiera ale robisz to na własną odpowiedzialność.
    Dalsza dyskusja nie ma sensu, bo mnie nie przekonasz żebym obcej firmie udostępniał dobrowolnie swoje konto, która za spowodowanie bałaganu na nim nie ponosi odpowiedzialności, co zastrzegła w regulaminie.
    Ty oczywiście możesz robić, co zechcesz. Dodatkowo żaden z operatorów nie stwierdził, że jest to bezpieczny system i będzie bezkolizyjnie pracował z kontem abonenckim. Jeżeli bank, w którym mam konto informuje o niebezpieczeństwie to moja czujność jest jeszcze większa. Tutaj natomiast operatorzy także przestrzegają a ty twierdzisz, że są niekompetentni. Masz prawo ale daj spokój i nie przekonuj bardziej rozsądnych

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 10:08 - Odpowiedz

      W przypadku pigułki [b]NIE UDOSTĘPNIAM [/b] swojego konta nikomu. Wszystko odbywa sie na moim komputerze i nie jest wysyłane do autora projektu.

  24. paula 3 kwietnia 2011 w 09:33 - Odpowiedz

    Wpisz sobie w google gg plus i wyskoczy ci kod do gg na plusa =) 😀

  25. Paula 3 kwietnia 2011 w 10:13 - Odpowiedz

    Chce kupić sobie ten telefon,ale jak czytam,że On ma takie wady to już kompletnie nie wiem co mam zrobić 🙁 🙁 🙁

  26. Aron 3 kwietnia 2011 w 10:57 - Odpowiedz

    Jako zwolennik programu rozumiem, że już sprawdziłeś działanie? Napisz coś więcej o wynikach.

    • Poll 3 kwietnia 2011 w 13:07 - Odpowiedz

      Nie nie sprawdziłem bo zwolennikiem programu nie jestem. Jestem za to przekonany, że wersja finalna a nie beta, będzie pełnosprawnym, tak samo bezpiecznym jak wszystkie inne z certyfikatem, programem.

  27. aigorek90 3 kwietnia 2011 w 12:22 - Odpowiedz

    może to głupie… no ale… słuchajcie… powyjmowalem widgety a teraz ich nie mogę zchować oO’ co mam zrobić? zwykłe przeciągniecie nie działa… oO’

  28. Paula1808 3 kwietnia 2011 w 15:35 - Odpowiedz

    Mam ten telefonik od prawie 5 miesiecy;) jest super ;)) 😀

  29. Osa 4 3 kwietnia 2011 w 15:37 - Odpowiedz

    Zgadzam się z opinią wyżej^^ Tel jest zajebisty jeśli chodzi o np. pisanie esków-daje rade 😀 Hmm…Choc aparat moglby byc lepszy, nie mam innych negatywow:D

  30. Klaudiaaaaaa 3 kwietnia 2011 w 15:38 - Odpowiedz

    Fonik jest najlpszy z njalepszych:) ciesze sie ze go mam, 7 miesiecy juz u mnie jest i jest bardzo dobrej jakosci jak na taka cene . 🙂 Mam go w plusie i jestem zadowolona 🙂

  31. Eryk 4 kwietnia 2011 w 07:06 - Odpowiedz

    Ja nie jestem przekonany do tego programu i nie skorzystam. Osoby niezorientowane także będę przestrzegał. Ktoś, kto jest świadomy działania programu korzysta z niego z pełną świadomością, że robi to na własną odpowiedzialność.
    Poza tym nie wróżę wielkiego sukcesu temu programowi. Osoby zorientowane w ofertach nie potrzebują takich „udoskonaleń” a niezorientowani nawet się o nim nie dowiedzą i będą płacić dalej operatorowi, u którego są obecnie.

    • Poll 4 kwietnia 2011 w 08:25 - Odpowiedz

      Poniekąd masz rację ale czy wiesz ile w sumie jest kombinacji ofert do przeliczenia by w 100% być pewnym, że wybrało się właściwie? Ja skorzystam z programu jak bęzie w wersji stabilnej.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.