Zaawansowane, chmurowe usługi ICT, usługi kolokacji we wszystkich obiektach Data Center, a także rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa, które oferuje Netia w ramach linii NetiaNext, utrzymały certyfikat ISO/IEC 27001:2017-06.

 

 

Funkcjonujący z Netii System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w zakresie usług chmurowych, kolokacyjnych oraz rozwiązań cyberbezpieczeństwa (12 zróżnicowanych produktów i usług, włącznie z Security Operations Center), które Grupa Netia oferuje klientom biznesowym, przeszedł pomyślnie kompleksowy audyt i uzyskał przedłużenie ważności certyfikatu PN-EN ISO IEC 27001:2017 aż do 2025 roku. Certyfikat ISO/IEC 27001:2017 informuje, że w danej organizacji są stosowane najlepsze praktyki, gwarantujące bezpieczeństwo przetwarzania danych na wszystkich poziomach, co minimalizuje ryzyka utraty lub przejęcia danych, a także daje możliwość szybkiej identyfikacji ewentualnych błędów.

 

– Pomyślnie zaliczony audyt oraz podtrzymany certyfikat jest potwierdzeniem, że skutecznie realizujemy wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Funkcjonujący SZBI to lepsza ochrona informacji powierzanych nam przez klientów i większe bezpieczeństwo oraz jakość świadczonych usług. Najlepszym dowodem na zaufanie, jakim się cieszymy, jest dynamicznie rosnąca liczba klientów naszych usług cyberbezpieczeństwa, a zwłaszcza najbardziej kompleksowej usługi Security Operations Center – powiedział Piotr Moroz, Dyrektor ds. Usług Bezpieczeństwa w Netia S.A.

 

Instytucją nadzoru, która dokonała audytu jest DEKRA Certification Sp. z o.o.