9 kwietnia br. w telewizji i internecie pojawiły się zmodyfikowane spoty Netii promujące aktualną ofertę firmy: Telewizję Osobista Netii w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Spoty te skierowane są szczególnie do klientów niezadowolonych z usług swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji.

Główny bohater spotu, Tomasz Kot, który wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, zwraca się bezpośrednio do niezadowolonych klientów korzystających z usług innych operatorów, którzy podnoszącą ceny swoich usług. Z entuzjazmem opowiada o zaletach Telewizji Osobistej Netii, której cena jest niezmienna i wynosi jedynie 34 zł przy zakupie w wraz z internetem.

Zakres cenowy nowej oferty pakietowej Netii to od 79,90 zł za dwie usługi (Internet Max 20 Plus Pakiet TV Praktyczny) do 164,90 zł za najbogatszy pakiet 3play (Internet Max 100 Mb/s, taryfa telefoniczna Do wszystkich bez limitu oraz Pakiet Prestiżowy ze 110 kanałami płatnej TV cyfrowej, w tym HBO HD i Pakiet HOT).

Szczegółowe informacje o aktualnej ofercie promocyjnej Netii o nazwie „Na czasie”, można znaleźć w informacji: Na czasie: nowe oferty Grupy Netia

Jednocześnie, 5 kwietnia br., specjalnie z myślą o klientach niezadowolonych ze swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji, Netia wprowadziła ofertę promocyjną Na Maxa V – 6 miesięcy za 1 zł (CU, ETTH). W ramach tej oferty TV Pakiet Praktyczny wraz z szybkim dostępem do internetu Max 20 na sieciach własnych, dostępny jest przez pierwszych 6 miesięcy za 1 zł miesięcznie, a od 7. miesiąca już od 79,90 zł miesięcznie.Po okresie promocyjnym cały pakiet (z e-fakturą) kosztuje 79,90 zł miesięcznie. Druga oferta, Pakiet TV Praktyczny i Internet Max 50 lub 100 (w zależności od technologii), kosztuje w ramach tej promocji 11 zł miesięcznie (z e-fakturą) przez pierwsze 6 miesięcy a od 7. miesiąca 89,90 zł miesięcznie.

Za kreację najnowszych spotów reklamowych Netii odpowiada agencjaBrasil. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (TV) oraz Value Media (internet). Kampania reklamowa emitowana jest w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych (spoty 15 i 30 sekund) oraz w internecie.

źródło: Netia

Kan